Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-11-13, 21:38
  #1
Medlem
Nyss hemkommen från Köln så tänkte jag avlägga rapport från tre ställen jag besökte.

FKK Luderland

Finns en annan tråd som beskriver vägen dit och jag utgick från instruktionerna där. Kommer dit ganska tidigt en onsdag (klockan är vid 15 tiden) och betalar 30 euro i inträde. Är inte så många tjejer där då, räknar in 4-5 st av varierande utseende och ålder, 6-8 gäster.

Efter ombyte väntar jag en stund tills jag ser en brunett i vad jag skulle tippa runt 25-30 bast, runt 160 cm och fina kurvor, lite hull runt mage, söt överlag. Får bra service med kyssar, oralt och cowgirl (med kondom) för 30 euro/30 min. Var ganska laddad här så kommer efter runt 10 min. Stannar ett litet tag till innan jag måste återvända för andra åtaganden i storstaden. Överlag prisvärd upplevelse även om det var lite skralt utbud med tjejer den begränsade tid jag var där (runt 15.00-17.30).


FKK Samya


Dagen efter gick jag upp rejält i både tid och budget när det begav sig till FKK Samya. Inträdespriset har för övrigt nyligen höjts från 50 till 60 euro sedan 1/10. Pendeltåget för 3 euro från centralen (Breslauer Platz under jord) till Michaelshoven tar runt 30 min + 10 min gång genom ett industriområde där Google maps hittar rätt utan problem. Väl på plats ingår både morgonrock, mat och dryck i entrépriset och lokalen är rikt utrustad med bekvämligheter som bastu och vilorum. När jag kommer dit runt 18.00 torsdag är det minst 15-20 tjejer där och kanske något fler antal besökare. Observerar för övrigt hel del asiater bland besökarna, antagligen affärsresenärer eller nått. Tjejerna är vad jag såg mest av (öst)europeiskt ursprung.

Nu har jag inte besökt andra mer "high end FKK-klubbar" som denna så mina referenser gällande standard är bristfälliga. Första intrycket är iaf att majoriteten av närvarande kvinnor är av mycket hög kvalitet utseendemässigt. Hittar ex snabbt en nätt bulgarisk brunett i sexiga underkläder vid namn Alexandra: smal kropp, skapligt valsvarvad baksida, vackra ben förlängda med stillettskor, A-kupor, trevligt bemötande. Kör utan konstigheter standard med kondom som hon träder på mig med munnen och sedan: oralt, missionär, och avslutar med att hon rider mig tills att jag kommer 15-20 min in i sessionen. Hon stannar kvar ovanpå med mig i sig ett tag till och torkar sedan glatt och småpratandes upp den rejäla laddningen som läcker ut på henne när jag slaknar. 60 euro gick kalaset på, lätt värt det med en sådan trevlig & snygg brud.

Efteråt är jag ganska ganska slut staminamässigt, men tänker ändå att det kan vara värt iaf en runda till för att ta tillvara på inträdeskostnaden. Hämtar lite dricka i baren och blir genast approcherad av en kroatiska som jag behöver avvisa, är helt enkelt för slutkörd. Går istället och bastar samt vilar nån timme innan jag känner att lillen har fått kraft igen. Dröjer inte länge förrän jag hittar en vacker blonderad tjej från Moldavien som jag tror hette Sabine eller något liknande: modellsnygg, slank, tight kropp inkapslad i vackra röda spetsunderkläder, runt 25 år kanske.

Här rinner kostnaden iväg något, 100 euro går det på vilket självklart är saftigt. Skillnaden från förra gången är att det ingår oralt utan kondom (hon vill dock inte att jag kommer i munnen) som var riktigt skönt och intensivt från hennes sida. Kör sedan både missionär och cowgirl där hon deltar inlevelsefullt. Jag är jobbar på med flaggan i högsta topp och njuter av stunden, krutet visar sig dock ännu inte vara redo att avlossas igen efter senaste sessionen. Sabine kämpar tappert praktiskt taget hela 30 minuterna innan jag något skamfyllt måste säga att jag inte kommer nå något riktig "release" som det verkar. Hon börjar tala om extra tillägg som en till tjej eller 30 min extra (uppenbar utgiftsfälla), men oavsett lockelse eller ej så kändes min kropp inte kapabel till något mer denna kväll. Tackar henne ändå för den utmärkta servicen.

Nöjd och slutkörd återvänder jag hem 220 euro fattigare, vilket gör att budgeten måste tightare för nästa upplevelse. Har du pengar och är i Köln-området så måste jag ge en varm rekommendation till FKK Samya och de vackra kvinnorna där.

Haus 80

Mitt sista besök skedde i centrala delarna av Köln vid en plats som kallas "Haus 80". I närheten finns också "Haus 27" som jag förstår har liknande koncept (Laufhaus). Haus 80 ligger endast några hundra meter från centralen och består av ett våningshus med olika rum som hyrs ut till tjejer som sedan tar emot kunder direkt "drop in". En neonskylt med "80" tydligt upplyst vetter ut mot gatan och leder en till rätt port.

Går igenom den olåsta dörren och träffar direkt på en trevlig mörkhårig skönhet på bottenvåningen, väljer dock att fortsätta utforska våningarna ovanför. Möter snart en tjej som heter Katarina, även hon mörkhårig, inte många år över 20, söt liten petite kropp på vad som måste varit max 160 cm. Kåt som jag är så bestämmer jag för att köra på första intrycket, vilket visar sig vara något av ett misstag.

Hon är ganska kortfattad i sin kommunikation, lite mekanisk, men gör ändå standarden med kondom oralt och låter mig sedan ta henne doggy (mindre missöde sker initialt i det mörka rummet här som inte förbättrar stämningen) och avslutar med att hon rider mig. Jag blir inte supertänd av det ganska oengagerade intrycket hon ger jämfört med tjejerna föregående dagar. Efter att vi närmar oss 20 min märks det att hon lite otåligt väntar på att jag ska bli klar. Allt avslutas med att hon får mig att komma med ett handjobb. Ingen entréavgift och endast 30 euro i omkostnad för 20 min, men känslan var ändå sisådär. Fler besök kan behövas för att utröna exakt den kvalitet Haus 80 egentligen besitter. Väldigt centralt, billigt och snabbt var det iaf.
Citera
2022-11-13, 22:32
  #2
Medlem
maxatdunders avatar
30 euro låter som för billigt, inte kan man förvänta sig att de är engagerade för det priset. Som besökare borde du definitivt betala minst 50 euro för 15min. Tycker det är snålt av dig, även om de sätter det priset. Jag hoppas du ger dricks också om det är bra kvalité.

Citera
2022-11-14, 00:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
30 euro låter som för billigt, inte kan man förvänta sig att de är engagerade för det priset. Som besökare borde du definitivt betala minst 50 euro för 15min. Tycker det är snålt av dig, även om de sätter det priset. Jag hoppas du ger dricks också om det är bra kvalité.

Jag varken prutar eller slösar extra och tjejerna får tydligt själva sätta sitt pris. Hade jag fått extra tjänster än överenskommet, längre tid eller återkommit till samma brud som stammis hade jag dricksat, men annars tycker jag inte det är värt det.
Citera
2022-11-19, 11:15
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storbonde1
Nyss hemkommen från Köln så tänkte jag avlägga rapport från tre ställen jag besökte.

FKK Luderland

Finns en annan tråd som beskriver vägen dit och jag utgick från instruktionerna där. Kommer dit ganska tidigt en onsdag (klockan är vid 15 tiden) och betalar 30 euro i inträde. Är inte så många tjejer där då, räknar in 4-5 st av varierande utseende och ålder, 6-8 gäster.

Efter ombyte väntar jag en stund tills jag ser en brunett i vad jag skulle tippa runt 25-30 bast, runt 160 cm och fina kurvor, lite hull runt mage, söt överlag. Får bra service med kyssar, oralt och cowgirl (med kondom) för 30 euro/30 min. Var ganska laddad här så kommer efter runt 10 min. Stannar ett litet tag till innan jag måste återvända för andra åtaganden i storstaden. Överlag prisvärd upplevelse även om det var lite skralt utbud med tjejer den begränsade tid jag var där (runt 15.00-17.30).


FKK Samya


Dagen efter gick jag upp rejält i både tid och budget när det begav sig till FKK Samya. Inträdespriset har för övrigt nyligen höjts från 50 till 60 euro sedan 1/10. Pendeltåget för 3 euro från centralen (Breslauer Platz under jord) till Michaelshoven tar runt 30 min + 10 min gång genom ett industriområde där Google maps hittar rätt utan problem. Väl på plats ingår både morgonrock, mat och dryck i entrépriset och lokalen är rikt utrustad med bekvämligheter som bastu och vilorum. När jag kommer dit runt 18.00 torsdag är det minst 15-20 tjejer där och kanske något fler antal besökare. Observerar för övrigt hel del asiater bland besökarna, antagligen affärsresenärer eller nått. Tjejerna är vad jag såg mest av (öst)europeiskt ursprung.

Nu har jag inte besökt andra mer "high end FKK-klubbar" som denna så mina referenser gällande standard är bristfälliga. Första intrycket är iaf att majoriteten av närvarande kvinnor är av mycket hög kvalitet utseendemässigt. Hittar ex snabbt en nätt bulgarisk brunett i sexiga underkläder vid namn Alexandra: smal kropp, skapligt valsvarvad baksida, vackra ben förlängda med stillettskor, A-kupor, trevligt bemötande. Kör utan konstigheter standard med kondom som hon träder på mig med munnen och sedan: oralt, missionär, och avslutar med att hon rider mig tills att jag kommer 15-20 min in i sessionen. Hon stannar kvar ovanpå med mig i sig ett tag till och torkar sedan glatt och småpratandes upp den rejäla laddningen som läcker ut på henne när jag slaknar. 60 euro gick kalaset på, lätt värt det med en sådan trevlig & snygg brud.

Efteråt är jag ganska ganska slut staminamässigt, men tänker ändå att det kan vara värt iaf en runda till för att ta tillvara på inträdeskostnaden. Hämtar lite dricka i baren och blir genast approcherad av en kroatiska som jag behöver avvisa, är helt enkelt för slutkörd. Går istället och bastar samt vilar nån timme innan jag känner att lillen har fått kraft igen. Dröjer inte länge förrän jag hittar en vacker blonderad tjej från Moldavien som jag tror hette Sabine eller något liknande: modellsnygg, slank, tight kropp inkapslad i vackra röda spetsunderkläder, runt 25 år kanske.

Här rinner kostnaden iväg något, 100 euro går det på vilket självklart är saftigt. Skillnaden från förra gången är att det ingår oralt utan kondom (hon vill dock inte att jag kommer i munnen) som var riktigt skönt och intensivt från hennes sida. Kör sedan både missionär och cowgirl där hon deltar inlevelsefullt. Jag är jobbar på med flaggan i högsta topp och njuter av stunden, krutet visar sig dock ännu inte vara redo att avlossas igen efter senaste sessionen. Sabine kämpar tappert praktiskt taget hela 30 minuterna innan jag något skamfyllt måste säga att jag inte kommer nå något riktig "release" som det verkar. Hon börjar tala om extra tillägg som en till tjej eller 30 min extra (uppenbar utgiftsfälla), men oavsett lockelse eller ej så kändes min kropp inte kapabel till något mer denna kväll. Tackar henne ändå för den utmärkta servicen.

Nöjd och slutkörd återvänder jag hem 220 euro fattigare, vilket gör att budgeten måste tightare för nästa upplevelse. Har du pengar och är i Köln-området så måste jag ge en varm rekommendation till FKK Samya och de vackra kvinnorna där.

Haus 80

Mitt sista besök skedde i centrala delarna av Köln vid en plats som kallas "Haus 80". I närheten finns också "Haus 27" som jag förstår har liknande koncept (Laufhaus). Haus 80 ligger endast några hundra meter från centralen och består av ett våningshus med olika rum som hyrs ut till tjejer som sedan tar emot kunder direkt "drop in". En neonskylt med "80" tydligt upplyst vetter ut mot gatan och leder en till rätt port.

Går igenom den olåsta dörren och träffar direkt på en trevlig mörkhårig skönhet på bottenvåningen, väljer dock att fortsätta utforska våningarna ovanför. Möter snart en tjej som heter Katarina, även hon mörkhårig, inte många år över 20, söt liten petite kropp på vad som måste varit max 160 cm. Kåt som jag är så bestämmer jag för att köra på första intrycket, vilket visar sig vara något av ett misstag.

Hon är ganska kortfattad i sin kommunikation, lite mekanisk, men gör ändå standarden med kondom oralt och låter mig sedan ta henne doggy (mindre missöde sker initialt i det mörka rummet här som inte förbättrar stämningen) och avslutar med att hon rider mig. Jag blir inte supertänd av det ganska oengagerade intrycket hon ger jämfört med tjejerna föregående dagar. Efter att vi närmar oss 20 min märks det att hon lite otåligt väntar på att jag ska bli klar. Allt avslutas med att hon får mig att komma med ett handjobb. Ingen entréavgift och endast 30 euro i omkostnad för 20 min, men känslan var ändå sisådär. Fler besök kan behövas för att utröna exakt den kvalitet Haus 80 egentligen besitter. Väldigt centralt, billigt och snabbt var det iaf.

I andra trådar här har det nämnts att tjejerna på dessa ställen (särskilt Luderland, men även andra) ofta erbjuder sex utan kondom. Stämmer det?
Citera
2022-11-19, 11:18
  #5
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbfangbg
I andra trådar här har det nämnts att tjejerna på dessa ställen (särskilt Luderland, men även andra) ofta erbjuder sex utan kondom. Stämmer det?
Inte i Frankfurt i alla fall där är dom stenhårda på kådis
Citera
2022-11-19, 11:20
  #6
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbfangbg
I andra trådar här har det nämnts att tjejerna på dessa ställen (särskilt Luderland, men även andra) ofta erbjuder sex utan kondom. Stämmer det?

Det finns några klubbar i Tyskland där du kan knulla vaginalt utan kondom = Alles Ohne.

FKK Luderland är en klubb.
En annan klubb är FKK Dietzenbach.

Men det är högriskpersoner som gör detta.
Citera
2022-11-19, 17:09
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbfangbg
I andra trådar här har det nämnts att tjejerna på dessa ställen (särskilt Luderland, men även andra) ofta erbjuder sex utan kondom. Stämmer det?
Varken erbjöds eller efterfrågade detta med bruden jag låg med, men Luderland har det ryktet ja. Känner att jag ändå en rimlig gräns med på sin höjd oralt utan kondom. Det förekommer garanterat en hel del skumma torskar vid mer lågt prissatta verksamheter som Luderland.
__________________
Senast redigerad av Storbonde1 2022-11-19 kl. 17:14.
Citera
2023-11-23, 18:40
  #8
Medlem
TommyJunes avatar
Är lite ny på forumet men läst andras inlägg och vill dela en erfarenhet från Samya

Var nyligen på besök i Köln och bestämde mig för ett besök på Samya. Tack för tidigare recensioner och tips. Jag kom dit en veckodag ca 16.00. Typiskt industriområde och ingång på baksidan vid parkeringen. Jag rekommenderar taxi dit. Inträde 60 EUR.

Jag hade tidigare bara varit på FKK i Österrike där Golden Time är en favorit så var lite spänd på att se vad Samya kunde erbjuda då de påstår vara en high-end klubb. Efter fått handdukar och badrock gick jag och bytte om. Lite folk några få tyska äldre herrar som var på väg hem. Första intryck 2 omklädningsrum med små skåp. Fortfarande renovering pågående, toaletterna där var inte igång. Nya duschar som var ok. Tog en sväng och kollade först in SPA och bastu. Besviken sliten bastu där dörren inte gick att stänga helt. Saknar pool eller jacuzzi. Tog en duch och gick upp till baren. Var ca 10 tjejer som mest satt längs väggarna. Lite folk ca 5 - 7 besökare blandade av pensionärer och några asiater och medelålders. Första intrycket var lite besviken på utbudet med tanke på så kallad high-end. Blandat med mest tjejer från Rumänien och Moldavien. Tog en öl vilket ingår, och pratade med några men ingen föll i smaken. Alla var trevliga inte sharks i min uppfattning. Gick sen en rinda och kollade, rum på vån 2 såg fräscht ut. En stor porrbio på våning 3 som ekade tom. Varför har men kvar det? Finns en toalett där som är fin. I övrigt finns bara en toalett vid baren där tvålen var slut..

Efter jag gått ned till baren igen och tog en ny öl (det är små glas som bör i Köln) så såg jag en ny intressant tjej i ett hörn. Började prata och fick bra kontakt. Var 27år och från Moldavien. Ca 170 lång snygg med stora silikonbröst men diskret i en snygg BH. Beslöt att gå till ett rum och 50 EUR /30 min.

Första rum
Ok rum vi tog av oss och wow vilken kropp 10p med snygga stora bröst. Tyvärr många tatueringar som jag kanske inte tycker passar henne. Börjar bra sög på de underbara brösten övergår i en lugn BJ ingen stress som sedan blir ridning och avslutar med bra pumping i egen takt. Allt med gummi men det är ok med mig. Efteråt lite snack osv.
Utseende 9 av 10 och leverans 9 av 10.

Efter så var middagen serverad kl hade blivit 18;00. Nu började det fyllas på med tjejer och besökare. Ca 10 nya tjejer som verkade börja med att äta vilket gjorde att det var kö till maten och fullt runt borden. Är litet så satt och åt med 3 tjejer som jag pratade lite med. De var mest intresserade att prata med varandra… Maten var helt ok 2 rätter kyckling, pasta och sallad, bröd och dessert. Såg en ny snygg tjej som satt och åt vid ett annat bord. En av få som jag toppless med perfekta runda silikon men inte så stora. Hon gav ett leende när våra blickar möttes så jag bestämde att hon måste jag ha. Jag åt upp gick och tog en cola och väntade på att hon skulle komma ut. Visade sig att hon och 3 andra tjejer gått ut för att röka och det verkade ta tid…. Pratade med några andra tjejer som försökte ragga lite och nu var det fler besökare ca 10- 12 som cirkulerade runt i lokalerna. Till slut så kom hon ut i baren med 2 andra som också var toppless. Alla andra tjejer bar underkläder. Bjöd in henne som satte sig i mitt knä och vi pratade och byggde upp en stämning under ca 10 min. 25 år från Rumänien, lång smal snygga bröst och tight rumpa. Inga eller få tatueringar Då hon kände den hade rest sig under badrocken så frågade hon om vi skulle gå upp. Samma pris 50/30 extra om jag ville något mer än “standard”.



Andra rum
Vi la oss på sängen fick lite massage, smekte och lekte med hennes bröst och kropp som var ännu mer perfekt 10 av 10! Bra BJ djup med inlevelse utan stress, övergick i ett par olika ställningar innan jag exploderade i henne (med kondom). Absolut topp leverans! Hade kunnat göra mer men jag är nöjd med “det vanliga”. Hon berättade att hon gillar killar från Norden alltid trevliga, det var turkar som hon inte gillade som alltid är problem med.
Leverans 10 av 10.

Efteråt så jag jag och bastade var själv i bastun som var varm nu. (den var kall när jag kom sparar väl på el när det är lite folk). Den är sliten men det var skönt efteråt. Efter bastu hade klockan blivit 20.00 och jag var trött. Nu var det nog ca 20-25 tjejer kanske fler men jag såg bara en eller två till som jag skulle varit intresserad av. Jag beslutade att åka hem istället. När jag gick så började det fyllas på med besökare så det blir nog mer drag på kvällarna.

Övergripande så var jag inte helt imponerad av lokalerna som inte lever upp till vad de kallar high-end. Framförallt så är inte bastu och spa på den nivån. Jag var aldrig ute på terrassen då det var kallt och regn. Tjejerna jag var med var topp men utbudet i övrigt kunde vara bättre. Priset var dock helt ok 60 + 50 + 50 och jag gav den sista 20 i dricks för det var hon värd!
Citera
2023-11-23, 22:31
  #9
Medlem
Basers avatar
Trevlig recension och tack för att du delar med dig. Dock verkar samya vara en mindre trevlig klubb, vilket verkar bekräftas av ISG.
__________________
Senast redigerad av Baser 2023-11-23 kl. 22:49.
Citera
2023-11-24, 09:14
  #10
Medlem
TommyJunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baser
Trevlig recension och tack för att du delar med dig. Dock verkar samya vara en mindre trevlig klubb, vilket verkar bekräftas av ISG.

Personalen var trevlig men stämningen så där. Glömde säga att den sista tjejen har tandställning viket jag tycker var lite kul. Om ni är där leta efter henne: topless lång smal brunnet silikon med tandställning. I övrigt håller jag med vad som sägs på ISK.
Citera
2023-11-25, 17:22
  #11
Medlem
burksaltets avatar
Tack för en intressant recension, har inte varit på Samaya. Enligt ISG låter det som ett "turkställe", många sådana klienter som sitter och röker och härjar.. Vilket inte känns lockande alls. Och måste säga att lokalerna låter rätt sunkiga från din beskrivning.

Så känns som Samya ligger rätt långt ned på listan ändå över andra FKK:er att besöka.

Citat:
Ursprungligen postat av TommyJune
Ca 170 lång snygg med stora silikonbröst men diskret i en snygg BH. Beslöt att gå till ett rum och 50 EUR /30 min.

Är Samya non-nude FKK eller var du där på underklädersdag? Eller är det olika för olika kvinnor?
Citera
2023-11-26, 08:12
  #12
Medlem
TommyJunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burksaltet
Tack för en intressant recension, har inte varit på Samaya. Enligt ISG låter det som ett "turkställe", många sådana klienter som sitter och röker och härjar.. Vilket inte känns lockande alls. Och måste säga att lokalerna låter rätt sunkiga från din beskrivning.

Så känns som Samya ligger rätt långt ned på listan ändå över andra FKK:er att besöka.



Är Samya non-nude FKK eller var du där på underklädersdag? Eller är det olika för olika kvinnor?


Bardelen med nattklubbskänsla är bra och håller stilen med soffor längs väggarna som på bilderna. Matsalen var ok men liten. Om de blir klara med sin renovering nere i SPA så kan det nog bli bra men bastun behöver de totalrenovera. De behöver öppna toaletterna nere, var fortfarande under renovering. När jag var där bar alla underkläder och så är det normalt vad jag förstår. Det verkar vara ok utan BH som som sagt jag såg bara 3st som var toppless.

Tror inte det var någon turk när jag var där en del asiater och lite blandat. Var ju tidigt på kvällen. VAd jag hört så kommer turkarna senare och även en av tjejerna bekräfta det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback