• 1
  • 2
2022-11-10, 21:00
Medlem
Har känt mig orkeslös och uppgiven en längre tid och misstänker att jag har legat och ligger på en för låg testosteronnivå.

Funderar därför att boka en utredning hos ReWell för att kolla upp om så är fallet.

Tidigare gjort tester och då hade jag under 10 nmol/l och är i dagsläget troligtvis lägre än så.

Är strax över 50 och har ett par kurer bakom mig men det är typ 20 år sedan sista rundan.

Har googlat runt efter lite metoder att sänka nivåerna men får lite olika bud.

* Intag lakrits
* Stabil frukost innan test
* Sex eller hårt cardiopass dagen före
* Ingen sömn natten innan

Något som vet en metod som verkligen fungerar samt exakt vilka olika tester som ingår?

Testas det tillexempel för och kan de se om man frossat i mat innan?
Citera
2022-11-10, 21:05
Medlem
BrotherXIIs avatar
Jag var exakt i din situation och ville också sänka mina nivåer, men det gick inte alls.

Käkade också lakrits, frukost, sov knappt och hade sex med flickvännen kvällen innan.

Så, mer eller bättre saker behövs. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig mer, men följer intresserad tråden.
Citera
Medlem
Gabbegy000s avatar
Hoppa på en 8 veckors sarm kur på 20mg rad och 10mg lgd så är du helt nedstängd om det är det du vill. Annars borde alkohol dagen innan testet fungera
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveStaunton
Har känt mig orkeslös och uppgiven en längre tid och misstänker att jag har legat och ligger på en för låg testosteronnivå.

Funderar därför att boka en utredning hos ReWell för att kolla upp om så är fallet.

Tidigare gjort tester och då hade jag under 10 nmol/l och är i dagsläget troligtvis lägre än så.

Är strax över 50 och har ett par kurer bakom mig men det är typ 20 år sedan sista rundan.

* Intag lakrits

Något som vet en metod som verkligen fungerar samt exakt vilka olika tester som ingår?

har du under 10 o är 50+ får du hjälp end of story, sluta tramsa
Citera
2022-11-10, 21:25
Medlem
Citat:

* Intag lakrits

Det ska räcka för att du ska få ut testosteron från rewell vad jag läst i TRT-tråden.
Ligger du på gränsen då kan du nämna att du saknar sexlust, ork och alla symptomen som man får av lågt testosteron.
Citera
2022-11-10, 22:47
Medlem
Skjut 200mg deca så kommer din testo vara nollad.
Citera
2022-11-13, 09:17
Medlem
Ta definitivt inte några steroider för att sänka. Dom kommer kunna se det. Brist på sömn i några dagar är nog det som kommer hjälpa mest men du borde få hjälp redan på 10 av rewell.
Citera
2022-11-13, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detdu?
Ta definitivt inte några steroider för att sänka. Dom kommer kunna se det. Brist på sömn i några dagar är nog det som kommer hjälpa mest men du borde få hjälp redan på 10 av rewell.

Redan vid 10? Hade han bott i ett annat land så hade han fått hjälp för längesen.
10 är lågt om man vill må bra.
Citera
2022-11-13, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
har du under 10 o är 50+ får du hjälp end of story, sluta tramsa

Läste för ett tag sedan att referensintervallet ändrats till under 8, eller om det var 4 till och med. Ska försöka hitta det igen.
Citera
2022-11-13, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
Läste för ett tag sedan att referensintervallet ändrats till under 8, eller om det var 4 till och med. Ska försöka hitta det igen.

Förvånar mig inte. Det är helt jävla sjukt

Vet du om detta kommer gälla även rewell och riskerar man att bli av med sitt recept om deras licens ryker?
Citera
2022-11-13, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Förvånar mig inte. Det är helt jävla sjukt

Vet du om detta kommer gälla även rewell och riskerar man att bli av med sitt recept om deras licens ryker?

Jag vet inte, jag försökte hitta det men lyckades inte. Jag tror det var Hypotesus som skrev om det i TRT tråden för ett tag sedan. Men det har skrivits om att även Rewell blivit mer restriktiva med vård på sistone.
Citera
2022-11-13, 12:57
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:

* Intag lakrits

Har du 10nmol redan så går det att få hjälp via rewell eller ekenhälsan i Göteborg.

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in