Citat:
Ursprungligen postat av
Bigbadmotherfucker
Förmodligen svammel. Hela anledningen till att de finns är för att erbjuda privatvård för att allmänna vården i Sverige ligger så pass efter. Polare har fått hjälp vid 14nmol från privatklinik så en sänkning till 8nmol som man redan får hjälp av allmänvården med är inte troligt.
Mvh
Hoppas det.
Dock om Socialstyrelsen och IVO har varit på dem så skulle det kunna ha skett, då finns det en logik bakom det.
Som jag skrev i det länkade inlägget blev jag nekad och hade då mellan 9.0 - 9.6. Läkaren nämnde "riktlinjer", att Sverige är ett "restriktivt" och "konservativt" land.
Hypotesus skrev:
Citat:
Insatta källor förtäljer att Rewell känner hur extremister som Mikael Leith och bryåkrater på Socialstyrelsen och IVO flåsar dem i nacken och har blivit mer restriktiva.
En annan blev nekad på 13.
Dock det som i detta fall talar emot att dem sänkt är att denne skrivit att han pratat med dem och ska ta nya prover om ett par veckor samt prata med annan läkare:
(FB) Nebido och AAS (Tråden om TRT /mod)
Här ett annat fall där det nämns att någon nekats med låga nivåer:
https://www.flashback.org/sok/rewell?t=1501773
Här en som nekats med 7:
En som blev nekad med 9:
Men som sedan fick hjälp från Ekenhälsan.
Vill bara inte att TS slänger bort nära ~2900 kr.
Vänligen svara på dessa frågor:
När blev någon godkänd på 10?
När var det din polare blev godkänd på 14 och vilken privatklinik?
Det skulle verkligen hjälpa mig att kunna reda ut detta för min egen skull och eventuella framtida behandling hos Rewell.
Tack.
Vänligen.