2023-07-12, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baori
FUP igen
Attunda TR B 8380-20 Aktbil 11, STÄMNINGSANSÖKAN .pdf
Attunda TR B 8380-20 Dagboksblad 2022-11-18.pdf
Attunda TR B 8380-20 Aktbil 13, Tilläggsprotokoll (23 18).pdf
Attunda TR B 2228-22 Aktbil 47, Förundersökningsprotokoll .pdf

Ren underhållning! Det var mer spännande att följa tråden när den utvecklades och mer info hela tiden tillfördes.
Höjdaren var att se Richard sitta med den nyinköpta boken med kyrkans gosskörssånger och hålla fast vid Dubai-historien.
Det är förvånande att han överklagade, han drager ut på allt. Hur får man reda på när det går upp i hovrätten? Kan man gå dit och lyssna?

Finns det mer graverande saker som dykt upp om RC? Full rulle verkstaden?

Var står porschen? Har Larmtjänst fått lite idéer hur man bevisar att det är Stavsnäs-bilen?
Senast redigerad av Justice9mm. 2023-07-12 kl. 08:22.
Citera
2023-07-14, 16:42
Medlem
Huvudförhandling är bokad 30 January nästa år dvs 2024. Intressant vad som framkommer till dess.

Avdömda frågor:
Dubai- bilen har aldrig nått Sverige
Säljaren existerar ej (han som skrev kvittot)
Ca halva bilen har bevisat stulna delar

Ej avdömda frågor
Är chassit mm från Stavsnäsbilen?
(Skulle öka skadeståndet)
Citera
2023-07-30, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razizov
Någon som har något nytt om vad bruttan håller på med? Verkar fortfarande lajva med Porsche och Lambo på sociala medier…

Jobbar, tjänar pengar och njuter av livet med leksaker verkar som ett rätt bra liv om du frågar mig! Hon har jobbat som bilförsäljare 9år+, då tjänar man över miljonen i årslön så hon har råd! Big ups 👏
Citera
2023-08-03, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vw95
Jobbar, tjänar pengar och njuter av livet med leksaker verkar som ett rätt bra liv om du frågar mig! Hon har jobbat som bilförsäljare 9år+, då tjänar man över miljonen i årslön så hon har råd! Big ups 👏
Wow. Dryga millen för att nasa bilar....
Citera
2023-08-04, 09:50
Medlem
Alwaysrights avatar
Håller nyblivne kyrkans gosskörsångare sig i skinnet? Kör han på och trimmar bilar eller ligger han lågt?
Var inne på larmtjänst - stulna fordon. Det försvinner fortfarande många 911r. Och även andra modeller. Måste kosta skjortan att söldförsäkra en Porsche!
Citera
2023-08-04, 10:10
Citat:
Ursprungligen postat av Vw95

åh fan, ja med borde börja kränga bilar och förvänta mig 100 K på kontot i månaden.
Citera
2023-08-20, 07:09
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baori
FUP igen
Attunda TR B 8380-20 Aktbil 11, STÄMNINGSANSÖKAN .pdf
Attunda TR B 8380-20 Dagboksblad 2022-11-18.pdf
Attunda TR B 8380-20 Aktbil 13, Tilläggsprotokoll (23 18).pdf
Attunda TR B 2228-22 Aktbil 47, Förundersökningsprotokoll .pdf

Anonfiles nere, kan du lägga upp på annan sida, snälla?
Citera
2023-08-20, 08:35
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Never mind, fick tag i fupen.
Platinum Cars, shady? Penningtvätt? Någon av parterna ljuger ju om hur affären gick till. Läste att de tar kontanter men tar även betalt i vitt pulver ...?
Jessica, har fortfarande kvar bilen?? Plus en till äcklig dyr bil. Hur har horan råd? Hon flashar med dessa dyra bilar när hon är helt uthängd här, som en jävla biltjuv. Pinsamt.
Citera
2023-08-20, 17:51
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Never mind, fick tag i fupen.
Platinum Cars, shady? Penningtvätt? Någon av parterna ljuger ju om hur affären gick till. Läste att de tar kontanter men tar även betalt i vitt pulver ...?
Jessica, har fortfarande kvar bilen?? Plus en till äcklig dyr bil. Hur har horan råd? Hon flashar med dessa dyra bilar när hon är helt uthängd här, som en jävla biltjuv. Pinsamt.

Du är inte lite avundsjuk du
Citera
2023-08-20, 18:02
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Du är inte lite avundsjuk du

Vad ska jag vara avundsjuk på menar du? Jag kan också gå och sno och bilar men jag är ingen jävla tattare som strävar efter att få ett kriminellt register.
Citera
2023-08-20, 19:14
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Vad ska jag vara avundsjuk på menar du? Jag kan också gå och sno och bilar men jag är ingen jävla tattare som strävar efter att få ett kriminellt register.

Den svenska avundsjukan speglar sig i dig. Du är rejält avundsjuk på J.

Om du följt tråden torde det framkomma att hon icke vare sig snott bilar eller har ett kriminellt register.
Men hon har bra dagar med snygga snabba bilar och en värsting båt bla.
Sen ser hon oxå mkt bra ut som är ytterligare en anledning för sånna som dig att bli avundsjuk på.

Kamma dig, sminka upp dig lite o skaffa ett liv så slipper du reta upp dig på snygga tjejer.
Citera
2023-08-20, 19:19
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Den svenska avundsjukan speglar sig i dig. Du är rejält avundsjuk på J.

Om du följt tråden torde det framkomma att hon icke vare sig snott bilar eller har ett kriminellt register.
Men hon har bra dagar med snygga snabba bilar och en värsting båt bla.
Sen ser hon oxå mkt bra ut som är ytterligare en anledning för sånna som dig att bli avundsjuk på.

Kamma dig, sminka upp dig lite o skaffa ett liv så slipper du reta upp dig på snygga tjejer.

Jag skulle faktiskt aldrig vara avundsjuk på någon som bor i Tobo och var tillsammans med tjuvar.
Du låter lite kär i henne, släng iväg ett meddelande till henne om du är så sugen.
Jag får kamma upp mig och börja suga snopp på ekobrottslingar i så fall, så man har lite mer cash iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in