• 1
  • 2
2022-11-10, 10:10
Medlem
KeyFlingers avatar
I början av oktober tog jobbet mig åter till Tyskland, denna gången med bas i Hamburg. Som sedvanligt är nuförtiden bokade jag i samband med detta ett par dagars extra uppehälle för, låt oss kalla det ”personlig avkoppling”.

Mycket har säkert sagts om utbudet och prisnivån i Hamburg, men det var nu hit mitt arbete kallade mig. Researchen online gav vid handen att det primärt är två klubbar som dominerar i området: Atmos och Harmony. Profilen på dessa klubbar verkar skilja sig en del åt, där Atmos mer dras åt nattklubbshållet medan Harmony ligger en bit ut på landet och framstår mer som en dagtidsklubb. Detta understryks ytterligare av att Atmos öppetider sträcker sig mellan kl 13.00 och kl 04.00, medan Harmony öppnar kl 11.00 och stänger kl 01.00 (kl 02.00 på helgen). Jag hade två dagar till disposition, och planerade därmed att bevärdiga båda klubbarna med var sitt besök.

Harmony
Eftersom jag var tidigt uppe (vaknar alltid tidigt) beslutade jag att besöka Harmony först, då den öppnade redan kl 11. Ca en halvtimme efter öppningstid svänger jag av en liten landsväg utanför byn Seevetal och in på en väl tilltagen parkeringsplats med tillhörande gård. Gården är enligt uppgift en gammal hästgård, som numera byggts om till bastuklubb. Faciliteterna ger redan från parkeringen ett gott intryck med fräscha fasader och välskötta grönområden. Det är gott om parkeringen, och eftersom stället ligger lite ”mitt i ingenstans” så känns det väldigt diskret. Jag är tidigt på plats, så det är inte många bilar på parkeringen.

Jag tar mig genom en grind och bort mot entrén. Till vänster direkt när man kommer in finns en reception. In till höger är en dörr till omklädningsrummet. Går man runt entren ser man in mot baren och loungen, och man ser också trappan som leder upp till rummen. En något äldre kvinna i mitten av 50-års åldern hälsar mig välkommen bakom disken. Jag betalar 70 Euro i inträde, och får en handduk och en badrock. Badrocken ser misstänkt stor ut.

Jag går in i omklädningsrummet och får även här ett intryck av att det känns fräscht och välhållet. En bra detalj är att det finns mängder med inplastade tandborstar och tandkräm. Det har man saknat på andra ställen, och även om jag numera har en resetandborste med mig är detta enklare. Det enda som skämmer något är en lätt odör från duschavloppen. Det luktar inte kloak, men mer stall. Men det är tidigt på dagen och jag är nästan först på plats, så jag tänker att det kanske bara behöver spolas lite vatten i vattenlåsen. En dusch senare kan jag konstatera att lukten är kvar. Kanske har det något att göra med att det trots allt är en gammal hästgård, med ett avloppssystem därefter?

När jag byter om och drar på mig badrocken besannas mina misstankar. Badrocken är 4 eller 5 XL, och ärmarna är jättestora och går långt ner över mina händer. Det här går inte. Jag går ut i receptionen och frågar om hon har en vanlig L eller XL som jag kan få låna. Kvinnan i receptionen ser på mig granskande. ”You are too tall” säger hon. ”But you can try”. Jag får en XL och går in i omklädningsrummet igen. Den nya badrocken passar bättre på överkroppen, men den är alldeles för kort. Jag kommer aldrig kunna sätta mig ned utan att öppna upp för obehindrad allmän insyn till kroppens privata områden. Jag drar på mig mastodont-rocken igen. Jag får försöka kavla upp ärmarna eller något.

Jag tar mig ut i loungen och beställer en Red bull i baren. Det är få manliga gäster ännu så länge, men jag ser kanske en 7-8 tjejer. De flesta sitter och dricker cola eller kaffe och fipplar på sina telefoner. Jag tar en sväng runt klubben, som slår mig som ganska långsträckt. Från baren kan man gå ut i matsalen, och går man vidare längs en korridor med soffor kommer man till två olika TV-rum där sport visas. Det verkar också finnas en porrbio längst in. Klubbens stora fördel är dock uteområdet. Från matsalen/soffkorridoren kan man gå ut i ett stort inglasat område, och vidare ut på en vidsträckt gräsmatta full med soffgrupper och solsängar. I mitten av gräsmattan står en separat byggnad, och inne i den finns tre olika bastus, duschar och toalett.

Jag har tur med vädret. Trots att vi är en bit in i oktober är det varmt i solen. Jag sätter mig i en av sofforna och vänder ansiktet mot solen och blundar. Efter några minuter hör jag någon som ropar. Jag tittar bort mot det inglasade partiet och ser en blond tjej med silikonbröst och fyllda läppar som vinkar åt mig. Jag nickar artigt tillbaka och vänder mig mot solen igen, men hon fortsätter påkalla uppmärksamhet. ”Are you not cold?” ropar hon. ”It’s really warm in the sun. Come and feel for yourself” svarar jag. ”It’s even warmer here” ropar hon och pekar på en soffa i det inglasade partiet. Jag tänker efter i någon sekund. Hon är inte direkt min typ, men hon verkar prata bra engelska och jag är relativt kåt…

Jag tar min Red bull och går mot henne. ”Such a gentleman” säger hon och ler. Hon kallar sig Roxi och är bedömningsvis någonstans mellan 25 och 30. Hon ser för konstgjord ut för min smak, men hon är alls icke oattraktiv. Lite hull, men ganska vältränad känns det som. Hon säger att hon tidigare jobbat inne på Reeperbahn, men att hon tröttnat på att vara uppe hela natten. En stilla bastuklubb i Hamburgs utkanter passar henne bättre. Vi småpratar några minuter innan hon säger att hon är kall och fryser. ”Do you want to make me hot?” frågar hon.

Hon hämtar en nyckel i receptionen, och jag lommar efter uppför trappan. Vi går in i ett rum, där det första jag ser är en fullskalig gynekolog-stol. ”Do you use that often?” frågar jag henne och pekar på stolen. Hon skrattar. ”No, but some clients have a special fantasy” svarar hon. Hon bäddar i sängen, och vi lägger oss ner tillsammans. Hon börjar suga mig nästan med en gång, och jag tror inte ens jag fick frågan om jag ville ha med eller utan kondom. Det är ett ok blowjob, utan att för den skull vara minnesvärt. Vi knullar sedan i ett par positioner, innan jag lägger mig på rygg och låter henne avsluta med mun och hand. Jag känner att orgasmen kommer, men just när jag ska till att spruta stoppar hon upp. Troligen är det ett misstag från hennes sida, men orgasmen kommer i alla fall. ”Keep going” väser jag fram. Det var antagligen något i timingen när hon gjorde ett avbrott som blev perfekt, för det känns som om jag kommer en gång till när hon sätter igång igen. Det var ett intensivt och märkligt avslut på en ganska ordinär session. ”Shit, I think I came twice” flämtar jag. “Well, you squirted twice anyway” säger hon och skrattar.

Vi går ner i omklädningsrummet och hon säger att hon vill ha 100 Euro. Relativt prisvänligt i dagens marknad, med tanke på att hon sög mig utan kondom. Hon får en 20-sedel extra som tack för den häftiga orgasmen.

Jag går ut till relax-byggnaden och öppnar dörren till ”Finnish sauna”. Jag ryggar tillbaka av hettan. Det är extremt varmt. Jag tar ett par steg in och ser att termometern visar gott och väl över 90 grader. Inte min kopp te. Jag provar nästa bastu, som är ett ”Dampfbad”. Det går inte att se något här inne, luftfuktigheten är extrem. Varma vattendroppar samlas i taket och ramlar ner och bränner mig på axlarna. Det är så fuktigt att det känns som om det inte finns syre här inne. Jag går ut igen. Den tredje bastun heter ”Bio sauna”. Jag kliver in. Luftfuktigheten är ganska hög här också, men inte så andnödsframkallande som i ångbastun. Termometern visar drygt 70 grader. Jag känner mig som Guldlock i den gamla sagan. Den första bastun var alldeles för varm, den andra bastun var alldeles för fuktig, men den tredje bastun var alldeles lagom! Trots att det inte är så extremt varmt där inne börjar svetten rinna efter bara några minuter. Fantastiskt skön bastu!

Ute är det varmt i solen, men inte så varmt i skuggan. Det är en förfriskande kontrast att komma ut ur bastun och ställa sig ute i trädgården i skuggan för att svalna. Jag ser hur det ryker om mig där jag står. Jag blir sugen på en cigarett, och jag kommer på att jag har cigaretter i badrocken men att jag har glömt tändare. Ett par tjejer står och röker längre bort på gräset. Jag hämtar mina cigg och går bort till tjejerna för att fråga om eld. Den ena av dem är mörkhyad, jag gissar att hon är brasiliansk. Den andra är mer alldaglig och antagligen från Rumänien eller motsvarande. Brasilianskan är riktigt attraktiv, och har en slank och vältränad kropp. Det är dock inte hon som tar fram en tändare åt mig, utan den andra tjejen. Hon tänder min cigg medan jag har den i munnen, och sedan räcker hon mig tändaren. ”Here” säger hon. ”You are giving me your lighter?” säger jag förvånat. ”Yes, you can take it if you come up to a room with me” säger hon och ler. Jag kommer på mig själv att jag bara önskar att det var hennes brasse-vännina som gett mig tändaren i stället. Vad gör jag nu? Det skulle kännas oartigt att säga nej och helt sonika lämna tillbaka tändaren. ”Ok” säger jag istället. ”But I want to shower and relax a little first..”. ”Ok, see you later then” säger hon.
Senast redigerad av KeyFlinger 2022-11-10 kl. 10:13.
Citera
2022-11-10, 10:13
Medlem
KeyFlingers avatar
Jag duschar ganska länge, tar en isvatten i baren och går sedan ut i solen och sätter mig i samma soffa jag satt i förut, men denna gången med en bok. Jag sitter väl kanske där en kvart innan jag i ögonvrån ser en tjej som kommer gående runt relaxbyggnaden. Hon går runt bakom min soffa och börjar smyga sakta på tå. Jag vänder mig om i soffan och ser på henne. Hon är inte oattraktiv, men heller ingen man ser extra på. Några extra kilon runt höfter och lår, men ett relativt vackert ansikte. Åldersmässigt en bit över 30 gissningsvis. ”Are you trying to spy on me?” frågar jag. ”No, I’m going to scare you” säger hon och fortsätter smyga. ”Oh, ok…” säger jag och låtsas fortsätta läsa. Charaden fortsätter tills hon hoppar fram och ropar ”BOOOO!!” och jag fakear en hjärtattack. Vi skrattar och hon slår sig ner i soffan bredvid mig. Hon säger att hon heter Livia och är 35 år. Från Rumänien.

Hennes engelska är riktigt bra, och hon är väldigt lätt att konversera med. Hon säger att hon jobbat här i ”many years”, så hon tillhör antagligen inventarierna här. Hon frågar om hon får sitta tätt intill mig, så att hon kan få lite värme. Det får hon, och trots att jag ”egentligen” inte är överdrivet förtjust i övervikt på tjejer så är hon ändå väldigt behaglig att ta på. Jag reflekterar lite över att jag blivit mer och mer överseende med kroppsform och vikt, efter några bra upplevelser med kurviga tjejer på FKK-klubbar. Hon öppnar min bok och försöker tyda några ord. Det går sådär. Vi pratar kanske i en kvart innan hon säger att hon fryser, och frågar om jag vill gå upp på ett rum tillsammans med henne. ”I will give you the best blowjob you have ever had” säger hon. Den har jag hört förut. ”Wow, that’s a bold claim” svarar jag. ”I wouldn’t say it if I didn’t think it was true” säger hon trotsigt och ser på mig. Hon har väldigt vackra bruna ögon.

Jag bestämmer mig för att testa hennes påstående. Rent ytligt baserat på utseende hade jag normalt inte gått fram till den här tjejen, men jag noterar att hon har väldigt mycket charm. Hon hämtar en nyckel och går upp för den branta trappen. Hålet i taket är ganska litet, så de har bemödat sig med att vaddera kanten så att man i varje fall slår huvudet i något stoppat. På vägen upp studerar jag hennes bakdel. Den är bred, men välformad.

”Welcome to my office” säger hon och går före in i ett rum. Här finns ingen gynekologstol, men en soffa, ett bord, och en TV som visar relativt brutal analporr. Jag ser ut genom fönstret och ser att rummet har utsikt över den lilla floden Seeve som i stort sett går genom gården. ”Do you know the prices?” frågar hon, och jag inser att jag egentligen är allt för dålig på att ha kontroll över sådant. Det blir som regel så dyrt som det blir. ”Not really…” svarar jag. Hon berättar att priset kan sättas individuellt av tjejerna, men att de har en överenskommelse på att 30 minuter kostar 100 Euro. Då ingår BJ utan kondom samt kyssar. Det måste ändå betecknas som konkurrenskraftigt i dagens läge, och med tanke på att det är i Nordtyskland. Extratjänster utöver det kostar 50 Euro styck.

Jag låter min enorma badrock falla till golvet och lägger mig på sängen. Hon kryper upp bredvid och vi börjar kyssas och smekas. Efter ett tag tar hon sig nedåt och börja suga och slicka både på kulor och kuk. Jag känner direkt hur jag blir stenhård. Hon lägger sig mellan mina ben, så att hon kan få ögonkontakt. Plötsligt börjar hon suga riktigt djupt, och formligen trycker hela kuken ner i halsen. Hon går djupare och djupare, helt tills läpparna är helt nere vid roten och näsan trycker mot magen. Det hela känns helt otroligt. Jag har aldrig tidigare upplevt att någon klarat att köra deep throat hela vägen. Oftast är ursäkten att den är för stor, men även om Livia strävade något får hon till slut ner hela. Hon kör på ett par minuter innan jag tvingas stoppa henne. Trots allt gör det aningens ont när hennes visdomständer skrapar mot kukens sidor. Men en upplevelse var det!

”That was really awesome. Good work.” säger jag när hon kommer krypande upp till mig. ”It was hard but I made it!” skrattar hon. Hon trär på en kondom och börjar rida mig, samtidigt som vi kysser intensivt. Vi kör igenom ett par positioner, och min favorit blir som vanligt bakifrån. Hennes rumpa är fin och greppvänlig, och hon har en ganska tight mus som klämmer precis på de rätta ställena. Till slut får hon avsluta med ett blowjob igen. Återigen jobbar hon sig hela vägen ner. Hon använder mycket saliv, och hon gurglar och utstöter ljud medan hon bearbetar sin hals. ”I’m coming!” nästan ropar jag samtidigt som hon tar hela satsen i munnen.

Vi ligger kvar i sängen och kelar. Hon vill ge mig en massage, och jag tackar ja. Samtalet flyter lätt och naturligt och berör allt möjligt. Vi har varit på rummet i över en timme, så vi beger oss efter hand ner till skåpen. Hon vill ha 250 Euro för en timme och munsprut, och hon får en 20-sedel extra som bonus för insatsen. ”It was amazing” säger jag. ”Yes, I told you!” skrattar hon och ger mig en lång tungkyss.

Jag har inte ägnat mycket energi åt maten på bastuklubbar historiskt, men jag går ut i matsalen och tar lite bröd, frukt och yoghurt. Utbudet är helt ok och känns någorlunda fräscht. Under hela måltiden går tjejerna förbi och ler och önskar smaklig måltid. Trevligt! Efteråt bastar och duschar jag, och försöker åter mig på lite läsning i min bok i en soffa ute i det inglasade området. Jag känner att jag är något slapp, och att energin är lite på upphällning.

Efter en stund kommer en tjej insvept i en handduk fram. Hon ser ut som om hon egentligen är rödhårig, men har färgat håret brunt. Mitt intryck är att hon inte är rumänska. Hon ser mitt paket med cigaretter på bordet och frågar om vi ska röka tillsammans. Hon slår sig ner, säger att hon heter Emily och kommer från Hamburg. Vi pratar en stund medan vi röker. Hon säger att hon är 29 år och har ångest över att hon nästa år fyller 30. Hon erkänner att hon egentligen är rödhårig, men har alltid hatat det och färgar därför håret konstant. ”I don’t think you should” säger jag i ett uppmuntrande tonläge. ”It’s beautiful with red hair. You should embrace it”. Hon fnyser. ”I’ve been called a witch my entire childhood” säger hon bittert. “I hate my hair”.

Vi kommer in på musik i stället, och Emily berättar att hon spelar trummor. Som gammal hobbytrummis hänger jag på, och vi drar fram olika musiker vi menar har förändrat musiken genom åren. Solen värmer inte lika starkt längre, och efter en stund säger Emily att hon fryser och vill gå upp på ett rum med mig och värma sig. Jag har fattat tycke för den här tjejen. Hon är cool och annorlunda, så jag säger ok. Hon börjar förklara vilka priser som gäller, vad som ingår, osv. Hon blir ganska långrandig i sitt förklarande. ”300 Euro is the maximum. Then you get 90 minutes with all extras” säger hon. Jag känner att jag knappast har energi till 90 minuter. ”I’m sure we will come to an agreement regarding the service” säger jag i ett försök att stoppa hennes prispratande. ”Anal is not included though” fortsätter hon. ”My last boyfriend wrecked my asshole. The doctor says I have to stop anal play”. Jag är precis på väg att dricka upp den sista skvätten cola, och håller på att sätta hela rasket i halsen. ”Too much information…” hostar jag fram. Hon skrattar och ställer sig upp.
Citera
2022-11-10, 10:15
Medlem
KeyFlingers avatar
Uppe på rummet drar hon fram sin mobil. Hon vill att jag ska bestämma musik. ”You said you liked Zeppelin?” frågar hon. ”Well yes, but is that really good sex music?” svarar jag. ”Everything is sex music” säger hon. Hon fortsätter bläddra i sina playlists. ”I don’t really care about the music” säger jag i ett försök att få sätta igång. ”Listen! I play the drums on this track. The band members are all my friends.” säger hon och drar igång en up-tempo punkrocklåt. Hon är ingen dålig trummis.

Jag börjar smeka hennes kropp medan vi kysser varandra sittande i sängen. ”I will massage you first” säger hon plötsligt, och går ut ur rummet för att hämta sina saker. Jag sitter ensam kvar i rummet och hör på punk. Hon kommer tillbaka med oljor och hon börjar med ryggmassage. Halva ryggen åt gången. Hon pratar oavbrutet medan telefonen skränar ut slamrig rock. ”Thanks, that was good” säger jag efter en god stund. ”Relax, I’m not done yet” säger hon och går i gång med andra halvan av ryggen. ”But I want to have sex…” klagar jag. ”We will” säger hon och kysser mig i nacken. Jag börjar förstå att hon dröjer tiden, och försöker sälja in sitt all-inclusive paket för 300 Euro. Jag är för artig och för trött för att säga emot, så hon får fortsätta. Jag somnar nästan där jag ligger. Emily pratar vidare.

”I’ll just wash my hands” säger hon och hoppar upp ur sängen. Jag ligger åter igen ensam i rummet. Jag rycker till när hon kommer tillbaka. Somnade jag? ”Now you can fuck me” säger hon och kryper upp till mig. Hon bär på några kilos övervikt, och tränar antagligen inte speciellt mycket. Men hon är mjuk och varm. Hon börjar direkt att suga mig. Långa intensiva sug, med ögonkontakt. Det är skönt, men av någon anledning har jag tappat mycket av både lust och energi. Hon får den hård, men inte stenhård. Vi knullar i några minuter, men gnistan är liksom inte där. All skränig musik och all tidsfördröjning har tagit musten ur mig. Jag slaknar, och jag har inte energi till att hon ska börja om från början och suga och få upp den igen.

”Are you angry with me?” frågar hon när vi ligger bredvid varandra efter att jag avbrutit sessionen. ”What? No of course not. I’m just too tired” svarar jag. Men lite irriterad är jag. Jag har flera gånger indikerat att jag ville ha sex, men hon har hela tiden fördröjt det i syfte att dra ut på tiden. Hon vet det själv, och hon märker att jag vet det.

Vi går ner, och jag drar muttrande fram 300 Euro. Vi har trots allt varit på rummet i en och en halv timme. Jag gör en mental notering: sexet först, sedan massage, musik, prat och allt annat. Aldrig tvärt om.

Efter detta duschar jag och åker tillbaka till hotellet. Jag behöver sömn och vila. I morgon får vi se vad Atmos kan erbjuda.
Citera
2022-11-10, 23:22
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeyFlinger
Uppe på rummet drar hon fram sin mobil. Hon vill att jag ska bestämma musik. ”You said you liked Zeppelin?” frågar hon. ”Well yes, but is that really good sex music?” svarar jag. ”Everything is sex music” säger hon. Hon fortsätter bläddra i sina playlists. ”I don’t really care about the music” säger jag i ett försök att få sätta igång. ”Listen! I play the drums on this track. The band members are all my friends.” säger hon och drar igång en up-tempo punkrocklåt. Hon är ingen dålig trummis.

Jag börjar smeka hennes kropp medan vi kysser varandra sittande i sängen. ”I will massage you first” säger hon plötsligt, och går ut ur rummet för att hämta sina saker. Jag sitter ensam kvar i rummet och hör på punk. Hon kommer tillbaka med oljor och hon börjar med ryggmassage. Halva ryggen åt gången. Hon pratar oavbrutet medan telefonen skränar ut slamrig rock. ”Thanks, that was good” säger jag efter en god stund. ”Relax, I’m not done yet” säger hon och går i gång med andra halvan av ryggen. ”But I want to have sex…” klagar jag. ”We will” säger hon och kysser mig i nacken. Jag börjar förstå att hon dröjer tiden, och försöker sälja in sitt all-inclusive paket för 300 Euro. Jag är för artig och för trött för att säga emot, så hon får fortsätta. Jag somnar nästan där jag ligger. Emily pratar vidare.

”I’ll just wash my hands” säger hon och hoppar upp ur sängen. Jag ligger åter igen ensam i rummet. Jag rycker till när hon kommer tillbaka. Somnade jag? ”Now you can fuck me” säger hon och kryper upp till mig. Hon bär på några kilos övervikt, och tränar antagligen inte speciellt mycket. Men hon är mjuk och varm. Hon börjar direkt att suga mig. Långa intensiva sug, med ögonkontakt. Det är skönt, men av någon anledning har jag tappat mycket av både lust och energi. Hon får den hård, men inte stenhård. Vi knullar i några minuter, men gnistan är liksom inte där. All skränig musik och all tidsfördröjning har tagit musten ur mig. Jag slaknar, och jag har inte energi till att hon ska börja om från början och suga och få upp den igen.

”Are you angry with me?” frågar hon när vi ligger bredvid varandra efter att jag avbrutit sessionen. ”What? No of course not. I’m just too tired” svarar jag. Men lite irriterad är jag. Jag har flera gånger indikerat att jag ville ha sex, men hon har hela tiden fördröjt det i syfte att dra ut på tiden. Hon vet det själv, och hon märker att jag vet det.

Vi går ner, och jag drar muttrande fram 300 Euro. Vi har trots allt varit på rummet i en och en halv timme. Jag gör en mental notering: sexet först, sedan massage, musik, prat och allt annat. Aldrig tvärt om.

Efter detta duschar jag och åker tillbaka till hotellet. Jag behöver sömn och vila. I morgon får vi se vad Atmos kan erbjuda.

Har varit med om det förut.

Första vändan perfekt och nästföljande utdragagande på tid för att öka på kostnaden.

Resulterade i ingen repeat och lite sura miner..
Flera gånger senare har dom varit på en för en repeat men att jag nobbat.

Kan dom inte leverera så går dom bort..
Citera
2022-11-11, 08:33
Medlem
KeyFlingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Har varit med om det förut.

Första vändan perfekt och nästföljande utdragagande på tid för att öka på kostnaden.

Resulterade i ingen repeat och lite sura miner..
Flera gånger senare har dom varit på en för en repeat men att jag nobbat.

Kan dom inte leverera så går dom bort..

Osäker på om det blir repris här, ja. Jag gillade henne egentligen som person och vi fick bra kontakt, men det går ju en gräns för hur mycket man är villig att betala för lite skitsnack och en halvengagerad massage.
Citera
2022-11-11, 08:46
Medlem
KeyFlingers avatar
Atmos

Har man öppet till klockan 4 på natten så kan man inte öppna klockan 11, det fattar jag också. Men för en morgonfågel som mig känns väntan till kl 13 ganska lång. När jag sätter mig i bilen för att köra till Atmos känns det som om halva dagen redan har gått. Klubben ligger mitt i ett område med handel och industri, och inger inte alls den där avskilda känslan som när man närmar sig Harmony. Jag kör runt i området några varv eftersom det är gatuparkering som gäller här. Inte en plats är ledig ens när jag kör några kvarter bort, och jag ser ett flertal bilar som uppenbarligen också är på jakt efter en ledig bit asfalt. Jag kör förbi klubben igen, och noterar att man kan köra in på sidan av byggnaden. Det är inga uppmärkta platser, men det står ett par bilar parkerade här. Jag ställer mig på ett sätt där jag hoppas att jag inte är i vägen, och ber en stilla bön om att ingen ska ha parkerat in mig när jag ska ut efteråt.

Ingången ligger mot gatan, men för att göra det något mer diskret har de satt upp ett staket längs vägen så man kan luska relativt osedd mot ingången. Jag ringer på och blir insläppt i receptionsområdet där en dam i övre 40-åren tar emot. Hon hälsar, frågar om jag har varit här förut. Jag svarar nekande, och hon meddelar att inträdet är 70 Euro. Jag har vis som jag är förberett sedlarna i fickan, så jag överräcker dem till henne. Hon tar inte emot dem. ”Wait, I want to tell you someting before you decide” säger hon. “I have only three girls inside. It is early.” säger hon. Nåja, klockan är halv två, men jag vet ju att denna klubben har en annan profil. ”It’s okay” svarar jag och räcker över sedlarna igen. ”Ok, you go downstairs to the bar, and I will get one of the girls to show you around” säger hon. Ok, det låter ju trevligt!

Jag får en badrock och en handduk och receptionsdamen visar mig upp för en trappa till omklädningsrummen. Det känns rent och ganska fräscht, om än lite slitet. När jag drar på mig badrocken upptäcker jag att den är i uruselt skick. Den är fransig överallt, öglorna till skärpet är trasiga, och det är ett stort hål på baksidan av ena ärmen. Hålet ser misstänkt ut som om en mus ätit där. Jag går ner till receptionen och får en ny rock. Även denna uppvisar tydligt slitage, men den är i alla fall hel.

På med tofflor och ner för trapporna till baren. Väl där nere är jag osäker på om jag kommit rätt… Om detta är en bar är det en av de sorgligaste barer jag någonsin skådat. Då inkluderar jag min gamla kompis egensnickrade bar som han gjorde av masonit i föräldrarnas källare på tidigt 90-tal. Rummet saknar helt atmosfär. Väggarna är helt nakna bortsett från ett par stora speglar vars uppgift är att få rummet att se större ut, och eftersom det är i en källare finns inga fönster eller ljusinsläpp bortsett från några högt placerade fönster där man ser fötterna på de i receptionen. I ett hörn står ett par blinkande spelmaskiner. Två äldre män i badrock och en livstrött och relativt oattraktiv och överviktig tjej i övre 30-års åldern sitter och spelar och pratar med varandra på tyska. Fan, hoppas inte det är hon som ska visa mig runt…

Jag går fram till baren, som är tom. En gång i tiden var den vit, men har i efterhand fått ett tjockt lager svart färg på sig. Slitage har gjort att färgen spruckit och flagnar på sina ställen, vilket gör att den ser fläckig ut. Jag ringer på en gammaldags mekanisk hotellklocka, en sådan där halvrund med en knapp mitt på, och efter lite rasslande dyker en gammal dam upp. Hon är gissningsvis i 60-års åldern, och ser ut som en snäll gammal farmor. Jag beställer en Red bull, och hon häller upp den i ett glas med is. Längs väggarna finns ett par höga barbord med tillhörande höga pallar. Jag klättrar upp och sätter mig på en pall, sippar på min Red bull, och inväntar den utlovade tjejen som skulle komma och visa mig runt. Efter ett tag ger gänget vid spelmaskinerna upp, och plötsligt sitter jag helt ensam i den trista baren. Efter kanske en kvart hör jag ett par höga klackar närma sig, och från en korridor kommer en lång och slank ung tjej in i nätstrumpor och underkläder. Hon är ung, jag skulle tro runt 20 år, och riktigt snygg. Hon har små, nästan obefintliga, bröst, men en otroligt välformad bakdel och långa ben. Ay caramba, den här tjejen kan få guida mig raka vägen in till ett rum om hon vill!

Jag ser på henne, nickar och höjer mitt glas något till en sorts hälsning. Hon ler och säger ”Hello”, men stannar inte upp. Hon sätter sin väska på grannbordet, vänder på klacken och går därifrån samma väg som hon kom. Förvånad och något förtvivlad sitter jag kvar på pallen. Ytterligare en kvart går. Jag skulle vänta här på att få en guidad visning, men nu har jag suttit på en pall i en torftig källarbar i en halvtimme utan att någon ens sticker in näsan här. Red bullen är slut sedan länge. Det här går inte, jag får inse att ingen kommer.

Jag hoppar ner från pallen och försöker se mig om på egen hand. Stället är oerhört förvirrande i sin uppbyggnad. Korridorer och trappor går hit och dit, utan att det är skyltat i någon större omfattning. Jag går upp i omklädningsrummet, genom duschen, och där finner jag till slut ett par simbassänger. De är relativt väl tilltagna i storlek, men den största är iskall. Den mindre är något varmare, men hade gärna kunnat vara ett par grader till. Själva området runt bassängerna skänker stämning som ett slitet offentligt badhus någonstans i Sovjetunionen. Från bassängerna går en trappa ner till något som ser ut som en källare. Det är mörkt där nere, och det finns som sagt inga skyltar. Jag testar i alla fall att gå ner, och kommer till slut fram till bastuområdet. Från detta område går en lång korridor bort mot några soffor och ett uteområde. Därifrån kan man gå vidare genom ett TV-rum, förbi en porrbio och in i matsalen. Jag försöker skapa en karta i huvudet över layouten här, men det är nästan omöjligt.

Plötsligt ser jag två tjejer som sitter på uteområdet och röker och pratar med varandra. Den ena är ungtjejen med de små brösten jag såg i baren, hennes kompis är ca i samma ålder men är inte riktigt lika snygg och har stora, fylliga bröst. Jag går ut för att spana in uteområdet. Jag går förbi tjejerna, som knappt noterar mig och är fullt engagerade i sitt samtal. Uteområdet är ok, och det finns en utepool och en jacuzzi. Utepoolen är full med löv och smuts, och när jag sticker ner handen känner jag att den är iskall. Jag slår mig ner i solen och tar en cigarett.

På väg in igen ser jag att tjejerna har flyttat in, och sitter nu i en av sofforna och pratar. Jag sätter mig i en närliggande soffa, men de tar ingen notis om mig. Jag har ytterst svårt att förstå charmen med att bli ignorerad av tjejerna på FKK-klubbar. Jag är synbarligen den enda manliga gästen här, de är här för att jobba och tjäna pengar, men de agerar som om jag inte finns. Jag landar återigen i att jag föredrar att tjejerna tar ett visst initiativ. Jag inser till slut att jag kan vandra runt i den här labyrinten hela dagen utan att något händer, så jag reser mig och går bort till tjejerna och avbryter deras samtal. Några korta hälsningsfraser utbyts, och de presenterar sig. Den vackra med de små brösten heter Anna, hennes storbystade kompis heter Kim. De är båda från Tyskland. Deras anglosaxiska är något knackig, och de fnittrar åt varandra när de försöker konversera på skolengelska.

”So, does anyone of you feel like going to a room with me” frågar jag till slut något oövertänkt. “Sure” säger Anna. “Which one of us do you want?”. Jag stelnar till. Jag hatar den här typen av obehagliga situationer där man måste vara taskig och välja bort någon. Det går emot hela min natur och uppfostran, och även om jag inser att det är the name of the game så får jag lätt panik. Jag skulle vara urusel i Expedition Robinson. Jag skulle aldrig klara att rösta ut någon.

”Oh… I can’t decide…” stammar jag. ”Anyone of you is fine…” fortsätter jag, trots att jag egentligen har lust att välja Anna. ”Obviously she has bigger boobs than me” säger Anna. Jag stammar vidare. ”That’s not important for me…”. Anna föreslår en ny lösning. ”You can have both of us”. Jag tvekar, det hörs dyrt ut… ”It’s 200 for both” säger Kim. Jag tänker snabbt. Ok, prisnivån verkar vara den samma som på Harmony. Inte allt för illa. ”Ok” säger jag till slut, och känner att jag blir torr i munnen. ”But I need some water first”. ”It’s in the bar” säger Anna. Jag ser mig själv gå igenom bastuavdelningen, upp för trappan, förbi bassängerna, genom omklädningsrummet, ner för trapporna och in i baren. ”All the way to the bar?” säger jag förtvivlat. Anna ser oförstående på mig. ”It’s right here” säger hon och pekar runt hörnet. En tre meter lång korridor tar mig till baren. Det var här Anna kom trippande när jag satt och väntade på en guidad tur som aldrig kom. Jävla labyrint-hus!
Citera
2022-11-11, 08:52
Medlem
KeyFlingers avatar
Vi går upp till rummen. Fråga mig inte hur vi kom hit, men det var ett antal trappor och korridorer i alla fall… Jag känner mig nervös. Varför gick jag med på att ta med två unga 20-åringar hit samtidigt? Vad kan jag få ut av det här? Jag lägger mig ner på sängen. Anna frågar om jag vill ha avsugning med eller utan kondom. ”Without I think” svarar jag av ren ohejdad vana. ”It’s 50 Euro extra” säger Anna. På Harmony ingick det i priset, men tydligen inte här. Jag grymtar ok, och Anna börjar suga. Kim böjer sig fram över mitt ansikte så att jag kan suga på hennes stora bröst samtidigt. Efter ett tag frågar Anna om jag vill ha sex, och jag kan inte neka till det. Kim försöker sätta på en kondom, men tragglar lite innan hon får den på. Anna måste hjälpa till. ”Extra Große…” mumlar Anna lågt till Kim innan hon grenslar mig och börjar rida. Kim förhåller sig passiv ett tag, men ger mig sedan tillgång till hennes bröst igen. Vi byter positioner, och jag säger att jag vill köra bakifrån. Återigen kommer frågan: ”Which one?”. Eftersom Anna precis ridit mig blir det något lättare att bestämma mig för Kim.

Som nästan alla, så har man väl någon gång haft en fantasi om att ligga med två tjejer samtidigt. En central del av upplevelsen, i alla fall för mig, är då att fritt kunna knulla dem båda samtidigt och utan förbehåll. Att ena sekunden knulla en av tjejerna i en position för att i nästa sekund byta till den andra tjejen i en annan position. Den känslan får man inte uppleva när man tar upp två tjejer på rummet i den här kontexten. Gammal kondom ska tas av, händer ska tvättas, ny kondom ska öppnas och träs på, osv. Det är en affär på ett par minuter när man ska byta tjej, och hela stämningen är på god väg att försvinna. Till slut får jag ändå möjlighet att tränga in i Kim bakifrån. Hon är trång. ”Not all the way in.” säger hon, och dödar stämningen ännu mer. ”It’s ok” säger jag och kör försiktigt i starten. Efter ett tag kör jag på som vanligt och kör nästan hela vägen in utan att hon protesterar.

Vi avslutar med att Kim suger av mig. Kondomen åker av, saker tvättas, etc, och jag ligger på rygg medan Kim suger. Jag får möjlighet att suga lite på Annas små bröst. Jag frågar om jag får slicka henne medan Kim suger mig. ”It’s 30 Euro extra” säger hon. Jag blir smått irriterad. Hur basic service får man för 100 Euro här egentligen? Men nu när jag ligger här kan jag inte låta snålhet stoppa mig. Jag ber henne sätta sig gränsle över mitt ansikte, men när hon ska svinga sitt ben över mig råkar hon sparka Kim hårt i huvudet. ”Ooo, Entschuldigung, mein Schatz!” ropar Anna till Kim, som bara skrattar och håller sig för huvudet. Vi brister alla tre ut i skratt, och stämningen blir med ens mer lös och uppsluppen.

Jag är egentligen ingen stor fan av att slicka, men jag uppskattar ändå att ligga med ansiktet begravt i Annas skrev, samtidigt som Kim suger hårdare och hårdare. Anna ömsom spänner kroppen, ömsom slappnar av. Jag kan samtidigt greppa med båda händerna runt hennes stenhårda skinkor. Till slut sprutar jag rakt ut i luften medan Kim runkar mig.

Vi småpratar medan tjejerna städar upp och sätter på sig underkläder. De undrar en del om Sverige, och båda har lust att åka dit. Det är en del svenskar på klubben säger de, men mest danskar och tyskar. Vi går till omklädningsrummet, och som jag fruktade blir det dyrt. De 200 Euro jag såg för mig räcker inte långt. Kim vill ha 150 (en halvtimme + sug utan), Anna vill ha 180 (halvtimme + sug utan + slick). Totalt 330 Euro. Det är en jävligt dyr halvtimme…

Lite småbitter tar jag en dusch. Det var spännande, men inte så spännade att det var värt 330 Euro. Det hade varit bättre valuta för pengarna att ta det en och en i stället. Eller allra helst Anna två gånger. Det var hon som gjorde mig mest kåt, och hon hade heller inga problem med min storlek som Kim hade, trots att Anna nästan var ännu mindre och trängre. Jag bestämmer mig för att bada i inomhuspoolen, den varma av dem. Jag flyter runt där ett tag medan jag går över mina alternativ. Jag är fortfarande i princip ensam på klubben. Faciliteterna lämnar en hel del övrigt att önska, mysfaktorn är obefintlig, och även om det skulle dyka upp fler tjejer så blir det fort dyrt. En halvtimme med sug utan kondom, kyssar och slick är uppe i över 200 Euro, och det känns knappast prisvärt. Samma service på Harmony landar på under halva priset. Jag bestämmer mig ganska fort och går upp ur bassängen. Jag skiter i det här och drar till Harmony istället.
Citera
2022-11-11, 09:44
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeyFlinger
Vi går upp till rummen. Fråga mig inte hur vi kom hit, men det var ett antal trappor och korridorer i alla fall… Jag känner mig nervös. Varför gick jag med på att ta med två unga 20-åringar hit samtidigt? Vad kan jag få ut av det här? Jag lägger mig ner på sängen. Anna frågar om jag vill ha avsugning med eller utan kondom. ”Without I think” svarar jag av ren ohejdad vana. ”It’s 50 Euro extra” säger Anna. På Harmony ingick det i priset, men tydligen inte här. Jag grymtar ok, och Anna börjar suga. Kim böjer sig fram över mitt ansikte så att jag kan suga på hennes stora bröst samtidigt. Efter ett tag frågar Anna om jag vill ha sex, och jag kan inte neka till det. Kim försöker sätta på en kondom, men tragglar lite innan hon får den på. Anna måste hjälpa till. ”Extra Große…” mumlar Anna lågt till Kim innan hon grenslar mig och börjar rida. Kim förhåller sig passiv ett tag, men ger mig sedan tillgång till hennes bröst igen. Vi byter positioner, och jag säger att jag vill köra bakifrån. Återigen kommer frågan: ”Which one?”. Eftersom Anna precis ridit mig blir det något lättare att bestämma mig för Kim.

Som nästan alla, så har man väl någon gång haft en fantasi om att ligga med två tjejer samtidigt. En central del av upplevelsen, i alla fall för mig, är då att fritt kunna knulla dem båda samtidigt och utan förbehåll. Att ena sekunden knulla en av tjejerna i en position för att i nästa sekund byta till den andra tjejen i en annan position. Den känslan får man inte uppleva när man tar upp två tjejer på rummet i den här kontexten. Gammal kondom ska tas av, händer ska tvättas, ny kondom ska öppnas och träs på, osv. Det är en affär på ett par minuter när man ska byta tjej, och hela stämningen är på god väg att försvinna. Till slut får jag ändå möjlighet att tränga in i Kim bakifrån. Hon är trång. ”Not all the way in.” säger hon, och dödar stämningen ännu mer. ”It’s ok” säger jag och kör försiktigt i starten. Efter ett tag kör jag på som vanligt och kör nästan hela vägen in utan att hon protesterar.

Vi avslutar med att Kim suger av mig. Kondomen åker av, saker tvättas, etc, och jag ligger på rygg medan Kim suger. Jag får möjlighet att suga lite på Annas små bröst. Jag frågar om jag får slicka henne medan Kim suger mig. ”It’s 30 Euro extra” säger hon. Jag blir smått irriterad. Hur basic service får man för 100 Euro här egentligen? Men nu när jag ligger här kan jag inte låta snålhet stoppa mig. Jag ber henne sätta sig gränsle över mitt ansikte, men när hon ska svinga sitt ben över mig råkar hon sparka Kim hårt i huvudet. ”Ooo, Entschuldigung, mein Schatz!” ropar Anna till Kim, som bara skrattar och håller sig för huvudet. Vi brister alla tre ut i skratt, och stämningen blir med ens mer lös och uppsluppen.

Jag är egentligen ingen stor fan av att slicka, men jag uppskattar ändå att ligga med ansiktet begravt i Annas skrev, samtidigt som Kim suger hårdare och hårdare. Anna ömsom spänner kroppen, ömsom slappnar av. Jag kan samtidigt greppa med båda händerna runt hennes stenhårda skinkor. Till slut sprutar jag rakt ut i luften medan Kim runkar mig.

Vi småpratar medan tjejerna städar upp och sätter på sig underkläder. De undrar en del om Sverige, och båda har lust att åka dit. Det är en del svenskar på klubben säger de, men mest danskar och tyskar. Vi går till omklädningsrummet, och som jag fruktade blir det dyrt. De 200 Euro jag såg för mig räcker inte långt. Kim vill ha 150 (en halvtimme + sug utan), Anna vill ha 180 (halvtimme + sug utan + slick). Totalt 330 Euro. Det är en jävligt dyr halvtimme…

Lite småbitter tar jag en dusch. Det var spännande, men inte så spännade att det var värt 330 Euro. Det hade varit bättre valuta för pengarna att ta det en och en i stället. Eller allra helst Anna två gånger. Det var hon som gjorde mig mest kåt, och hon hade heller inga problem med min storlek som Kim hade, trots att Anna nästan var ännu mindre och trängre. Jag bestämmer mig för att bada i inomhuspoolen, den varma av dem. Jag flyter runt där ett tag medan jag går över mina alternativ. Jag är fortfarande i princip ensam på klubben. Faciliteterna lämnar en hel del övrigt att önska, mysfaktorn är obefintlig, och även om det skulle dyka upp fler tjejer så blir det fort dyrt. En halvtimme med sug utan kondom, kyssar och slick är uppe i över 200 Euro, och det känns knappast prisvärt. Samma service på Harmony landar på under halva priset. Jag bestämmer mig ganska fort och går upp ur bassängen. Jag skiter i det här och drar till Harmony istället.

Det gjorde du jävligt rätt i
Att börja giddra om priset som en del gör är mer än avtändande. Du skulle nekat att gå med på detta, de försöker utnyttja att du ligger hjälplös på sängen vilket är jävligt fult.
Ner med klackarna i backen nästa gång , det kostar inget att prova.
Citera
2022-11-11, 13:45
Medlem
KeyFlingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Det gjorde du jävligt rätt i
Att börja giddra om priset som en del gör är mer än avtändande. Du skulle nekat att gå med på detta, de försöker utnyttja att du ligger hjälplös på sängen vilket är jävligt fult.
Ner med klackarna i backen nästa gång , det kostar inget att prova.

He he, hjälplös är väl att ta i, men man är ju knappast förmögen att ta väldigt rationella beslut där man ligger. Något som vissa vet att utnyttja förstås. Jag får ta på mig en del av skulden själv också. Jag vet att jag borde bli bättre på att arrangera på förhand, så man slipper ta diskussionerna på rummet, där man ju är i ett hopplöst förhandlingsläge.
Citera
2022-11-11, 14:04
Medlem
KeyFlingers avatar
Harmony (igen)

Turligt nog har ingen parkerat in mig där jag står. Jag rattar ut från parkeringen och sätter GPS:en på Seevetal igen. Atmos var ingenting för mig. Ska man strikt bedöma efter faciliteter är det inte ens någon tävling mellan Atmos och Harmony. Däremot skulle jag önska att det fanns en pool, eller åtminstone en stor jacuzzi på Harmony. Hade det funnits hade det varit perfekt. Det är möjligt att tjejerna över lag är snyggare på Atmos (vem som nu ska bedöma det), men för att få ett sortiment att välja på måste man nog besöka klubben på en annan tidpunkt än på dagtid. Med mina preferenser blir en halvtimme dessutom dubbelt så dyr, så för mig är Harmony det självklara valet. Ska ändå försöka att besöka Atmos på kvällen någon gång, då det känns som att det är det klubben är gjord för.

Kontrasten är stor när jag äntrar Harmony. Den lummiga omgivningen, den ljusa inredningen, de stora glaspartierna ut mot trädgården: allt detta ger en mycket fräsch känsla. Jag tänker tillbaka till när jag satt nere i den sunkiga och slitna baren på Atmos och får nästan en rysning längs ryggen.

Jag duschar och drar på mig den överdimensionerade badrocken. Jag sträcker ut armarna från kroppen, och badrockens ärmar hänger. Hade jag haft mer skägg och långt hår hade jag sett ut som Jesus. Jag känner dessvärre också en krypande känsla av trötthet. Som att kroppen jobbar med något, en lätt infektion eller liknande. Kanske håller jag på att bli förkyld?

Jag går ut i baren. Det är kanske ett dussin tjejer på klubben nu, och runt ett 20 tal gäster. Livia tittar upp från sin telefon och ropar när hon ser mig. ”Hey, you are back!”. Jag går fram till henne och hon ger mig en kram. ”Yes, I felt like relaxing today as well” säger jag, och kommer ihåg att jag sa till henne att jag skulle åka hem idag. ”You know I can help you relax” säger hon och stryker mig längs ryggen. ”Oh, I know…” svarar jag. ”But I feel a little tired. I think I will have a sauna first”.

Jag beställer en isvatten i baren, och bastar länge och väl. Bio-saunan är verkligen perfekt för mig. Det blir aldrig obehagligt där inne, men svetten forsar fram. Efteråt sätter jag mig i en soffa i det inglasade området och tar en cola och en cigg. Eftersvettningarna från bastun är fortfarande kvar. En ganska smal och liten mörkhårig tjej i drygt 20-års åldern kommer fram. Hon har en kompis med sig, och jag känner igen kompisen från igår. Det var hon som gav mig tändaren. Det ser dessbättre ut som om hon glömt att jag lovade att gå till ett rum med henne. ”Hey handsome, want to fuck?” säger den minsta tjejen. Ni vet vid det här laget att jag uppskattar att tjejerna tar initiativ, men det får gärna ske med lite mer finess än så här. ”No thanks, I’m too tired” svarar jag. Hon sätter sig ner i alla fall. ”I’m Roberta from Romaina” säger hon. ”Nice to meet you Roberta, but I think I will just sit here and relax” säger jag. Jag tycker plötsligt att det låter väl hårt, och den blödiga delen av mig tar över igen. ”Maybe later, ok?” fortsätter jag. Roberta skiner upp något. ”Ok, see you later then” säger hon och går vidare.

Några minuter senare kommer Livia ut. Hon slår sig ner bredvid mig och vi delar en cigg. Hon halvlägger sig i soffan och kryper upp tätt in till mig. Jag har tagit med en torr och ren handduk från bastun, så jag breder den över henne och lägger armen runt hennes midja. ”This is nice” säger hon. Vi pratar om allt möjligt. Hennes städmani, hur ungdomar påverkas av dagens teknologi och sociala medier, hur Europa kan se ut om några år med Ryssland som aktör, hennes skräck för att bli gammal, bostadsituationen i Tyskland, etc. Det är skönt att bara ligga och prata, och det är tydligt att Livia är intelligent. Hon är 35, med allt vad det innebär. Hon har inte en 20-årings kropp, men det hade inte varit möjligt att ligga här och ha otvungna och lättflytande konversationer om stort och smått med en 20-åring.

Vi ligger kvar i soffan och det går åt några cigaretter till. Jag uppskattar att vi ligger där i en dryg halvtimme, kanske uppåt 45 minuter. Till slut säger Livia att hon fryser. Det gör nästan jag också. Solen har gått ner, och temperaturen ute likaså. ”Can you warm me up?” frågar Livia, och jag förstår förstås vad hon menar.

Vi tar ett annat rum den här gången. ”I have a new office today, my old one is occupied” säger hon och erbjuder mig att gå in först. Vi lägger oss på sängen och kör ett gott gammaldags hångel. Det känns nästan som att vara tonåring på nytt igen. Till slut tar hon sig neråt, och blowjobet är precis lika energiskt och intensivt som igår. Gång på gång trycker hon ner hela kuken i halsen, och när hon är helt nere vid roten sticker hon ut tungan och slickar på pungen samtidigt. Det är helt otroligt skönt. Vi har sex i ett par olika positioner, och jag slås av att det är otroligt skönt att knulla henne. Det är svårt att sätta fingret på vad det är, men hennes fitta passar liksom perfekt. Den klämmer åt och ger motstånd. Det känns liksom ”mer” än det gör på många andra, och upplevelsen blir mer intensiv.

Hon avslutar med en patenterad avsugning, och jag kommer återigen i hennes mun. Efteråt sitter vi i sängen och delar en cigarett. Jag är ingen storrökare egentligen, men speciellt efter sex är det oslagbart med en cigg. ”I wonder why it feels so nice to fuck you” säger jag utan att tänka efter. Hon ser konstigt på mig. ”I mean… It… feels much nicer than with anyone else…”. Jag inser att jag kanske trasslat in mig i något. Jag ville bara ge någon sorts komplimang, men har svårt att förklara vad jag menar. Livia skrattar. ”It’s because we have chemistry” säger hon. ”We connect you know. We like each other.”. Kanske är det så enkelt, men jag tror fortfarande det är något med att hennes fitta passar min kuk perfekt…

Vi sitter kvar på rummet och pratar länge. Efter någon timme drar vi oss ner till skåpen. Hon säger 200 Euro, men jag ger henne 250. Vi hånglar lite till, innan jag går och duschar. Efteråt kom jag att tänka på att hon inte tog betalt för att jag kom i hennes mun. Om det var ett misstag eller inte vet jag inte, men på så vis var det ju bra att jag var så pass frikostig med dricksen att hon fick betalt i alla fall.

Jag inser att det var länge sedan jag åt, så jag provar middagen. Det är ett ok urval, och jag går för en pastagratäng med kyckling och en grönsallad. Det smakar helt ordinärt, men är väl av förväntad kvalitet. Därefter blir det bastu igen. Det är skönt att gå ur bastun, dra en handduk runt livet, och ställa sig ute i den friska luften. Jag kör några vändor ut och in i bastun, men känner till slut att det kostar på krafterna. Jag känner mig matt och slö.

Det är för kallt att sitta ute i det inglasade partiet nu, så jag går in i baren och beställer en Red bull. Därefter sätter jag mig i en soffa i rökrummet och tar en cigg. Rökrummet ligger i anslutning till baren, och innehåller förutom soffor även ett par blinkande spelmaskiner. Ett par av de mindre populära tjejerna har sitt tillhåll här har jag märkt, och sitter ofta och spelar. Efter ett tag kommer en tjej och helt sonika sätter sig i mitt knä. Det är ganska mörkt i rökrummet, den primära ljuskällan här inne är spelmaskinerna och dagsljus, men solen har gått ner. Jag kan inte helt avgöra om det är en 10 poängare eller en 5 poängare jag har i knät. ”Vodka?” frågar hon. ”Just Red bull. I’m trying to get some energy back” svarar jag. Hon tar mitt glas och tar ett par klunkar. ”Fuck?” frågar hon. Jag blir osäker, men det är ganska skönt att ha henne i knät. Kanske ändå. ”Ok” beslutar jag till slut. ”What is your name?” frågar jag, efter att ha insett att jag inte frågat förut. Hon dröjer med svaret ”It’s Roberta” säger hon. Aj fan, jag kände inte igen henne i mörkret… Hade jag gjort det hade svaret blivit ett annat antagligen. Men nu är det som det är.

Roberta går före upp för trappen. Hon har en ok rumpa, men jag noterar att brösten är formlösa. Typiska amningsbröst, så jag utgår från att hon har en liten parvel hemma. Inne på rummet noterar jag också att hon har lite risiga tänder, med tydlig gulfärg. Ingen turn on… Men jag kan inte med att vända nu. Hon gör ändå ett ok jobb, men jag känner att min energi inte är där. Jag blir hård, men inte så där riktigt stenhård. Jag kanske överdrev mitt bastande, eller så har jag en förkylning på gång. Kanske båda. Jag kör mest bakifrån på Roberta. Det är hennes mest tilltalande sida. Jag inser dock att en orgasm är långt borta, så efter ett tag säger jag att jag inte orkar mer. ”Too much sauna?” frågar hon. ”Yes, way too much sauna” svarar jag.

”Cigarette?” frågar Roberta och hoppar ur sängen. ”Ok” svarar jag. En cigg kan väl inte skada. Vi försöker oss på lite konversation, men hennes engelska är dålig. Cigaretten tar fort slut, och jag säger att vi kan gå ner till skåpen. ”Ok, 200” säger Roberta. Jag stannar till. ”What? That was not an hour” säger jag. “40 minutes” säger Roberta, och jag inser att hon lurat mig. Det är varje påbörjad halvtimme på rummet som gäller. ”Ok, so the cigarette…” börjar jag bittert, men fortsätter inte. Jag har inte lust eller ork att ta den här fighten. Jag överväger att gå ner till receptionen, men bedömer att det inte är värt besväret. Hon får sina 200 Euro nere vid skåpet. Hon försöker med ett leende och säger ”Thank you”. ”Yeah…” säger jag så iskallt jag förmår.
Citera
2022-11-11, 14:09
Medlem
KeyFlingers avatar
Det var en dålig session och ett tråkigt avslut på mitt besök här. Jag tar en dusch och överväger att åka hem. Min form är inte på topp, och Roberta fick mig på uselt humör. Jag bestämmer mig ändå för att vara kvar. Det är Champions League i kväll, och kanske skulle jag få med mig åtminstone en halvlek i TV-rummet här? Jag går ut i baren. Ett gäng av tjejerna har beställt något från bageriet ser det ut som. Det står en låda med bullar och bakelser på ett av borden, och några tjejer sitter runt om och småäter. Livia kommer fram till mig när jag ska beställa en Cola i baren. ”You want cake?” frågar hon. ”You can have my piece”. ”Thanks thats nice of you, but I’m not feeling too well” svarar jag. ”Yeah, you’ve been in the sauna a lot” säger hon. Jag nämner att jag tänkt se lite på fotboll, men att jag snart är redo att dra härifrån. ”Maybe I’ll watch with you” säger hon. ”Oh, you like football?” säger jag förvånat. Hon skrattar. ”No, not really…”

Matchen börjar klockan 21, så jag sätter mig i ett av de två TV-rummen. Det är en sportkanal på. En annan gäst sitter i soffan bredvid. ”Do they show the Dortmund game?” frågar jag honom. ”The Bayern game, I think” svarar han. Vi snackar lite fotboll, men när klockan blir 21 sitter de fortfarande bara och pratar på TV:n. ”Isn’t the game supposed to start now?” frågar jag min soffgranne. ”Yes, I don’t know why they don’t show it” svarar han och börjar leta efter en fjärrkontroll. Han hittar en på ett bord och börjar zappa. Det verkar bara finnas tre kanaler. Den ena visar sport, den andra musikvideos, och den tredje är en porrkanal. ”So you can choose between sports, music and porn…” säger jag. ”What else could you need?” svarar min soffgranne och flinar.

Livia kommer in i rummet och lägger sig mot mig i soffan. Jag kramar om henne. ”The game hasn’t started?” frågar hon. ”Yes, but it seems that they don’t show it” svarar jag. “Oh, that’s a shame”. Vi ligger kvar lite i soffan och myser. ”I wonder what we can do instead…” säger hon. ”I don’t know, I can’t think of anything” svarar jag.

Uppe på rummet tonårshånglar vi lite innan hon går igång med sitt prisbelönta blåsjobb. Till skillnad från med Roberta blir jag stenhård. ”I like it when he gets so thick and strong” säger Livia och pekar på kuken. Så spottar hon två gånger på ollonet och trycker ner hela kuken i halsen igen. När jag knullar henne bakifrån reflekterar jag återigen över hur skön fitta hon har. Av en slump befinner vi oss på samma rum som jag och Roberta gjorde. Skillnaden i hur skönt det är knulla Livia jämfört med henne är milsvid.

Hur skönt det än är, så känner jag att jag inte kommer orka dra mig helt till orgasm. Och det är heller inte nödvändigt. En session kan vara lyckad utan att det nödvändigtvis ska sluta i sprut. Jag drar mig ur Livia, och sjunker ner på sängen. Hon tar av kondomen och börjar suga, men jag stoppar henne. ”You don’t have to. I’m too tired…” flämtar jag. Livia ser besviken ut. ”I can try with oil…” börjar hon. ”I don’t need to cum. It’s not important to me” säger jag. ”Well, for the girls it is important” säger hon. “It’s like confirmation that we have done a good job”. Jag kryper ner till henne. “I confirm that you have done a great job. I just had too much sauna”. Vi ligger kvar i sängen. Hon köper min förklaring om att jag är ur form, men hon säger att hon fortfarande är lite irriterad på att hon inte fick försöka få mig att komma. Jag nämner episoden med Roberta, och att jag kände mig lurad. Hon blir tveksam. Hon känner antagligen Roberta, de är båda från Rumänien och jobbar på samma ställe. Kanske skulle jag inte nämnt något. ”She doesn’t usually trick someone” säger hon. ”But you can go to the reception and ask. We have cameras in the corridor, so they can see when you went in and when you got out” föreslår hon. “No, what’s done is done” svarar jag. “I’m from Sweden, we don’t do confrontations…”.

Vi går ner till skåpen, och jag känner mig klar för att dra till hotellet. Jag har lagt mycket pengar på Livia under dessa dagar, men det känns ändå värt vartenda öre. Hon har levererat service i toppklass, och fick mig att känna som om hon faktiskt ville vara med mig. Då gör man ett bra jobb, och det blir win-win för både henne och mig.

Jag börjar mer och mer komma på det klara med att kemi och kontakt trumfar tight kropp och hårda ungbröst vilken dag som helst. Det är fort gjort att sikta in sig på de snyggaste tjejerna först, men det är absolut ingen garant för en bra totalupplevelse. På den här resan var jag med Livia tre gånger, och det var de tre bästa sessionerna jag hade. Då hade jag ändå två snygga 20 åringar i sin prime samtidigt på ett rum.

Jag kör tillbaka till hotellet. Två bastu-dagar är slut, och i morgon ska jag köra hela vägen hem. Men det är faktiskt fortfarande en episod kvar att berätta om. Det får bli om ett par dagar.
Citera
2022-11-11, 16:07
Moderator
BlueSwedes avatar
@KeyFlinger Bra recensioner!
Stämmer också 100% med min uppfattning om de bägge ställena.
Jag har besökt Harmony endast på sommarhalvåret och då grillar dom utomhus, så maten är riktigt bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in