Citat:
Ursprungligen postat av
Arnold15
Nordrhein-Westfalen betydligt billigare. Speciellt på mindre klubbar med lokala klienter. Extratjänster billigt här.
Frankfurt ungefär samma kostnad som i Hamburg.
Bättre faciliteter (kompletta lokaler) och snyggare brudar på Frankfurt-klubbarna, men billigare och bättre service i NRW.
Det bästa sättet att få valuta för pengarna är att ha regelbundna träffar med stammis-tjejer. Sist på Mainhattan (Frankfurt) hade jag 9 lyckade sessioner (av 9 totalt) med 3 olika tjejer. Sessionerna kostade endast 60 Euro styck. Helnöjd.
Jag har för tillfället 3 tjejer på ACA Gold (Düsseldorf) och 3 på Mainhattan som alla ger toppservice. Folk här inne tycker att jag har för lite omväxling. Men 6 "flickvänner" är väl tillräcklig omväxling, eller?
4 av dem har jag haft i mindre än 1 år. Detta beror på att många av mina gamla favoriter slutade eller bytte stad/klubb i samband med lockdowns. Eller så lades klubben ner (Dolce Vita)
Ok, 60 Euro är billigt, det ska erkännas. Jag väljer dock nästan alltid BBBJ och DFK som tillval om möjligt, och då bör väl priset närma sig en hundring oavsett? Om man utgår från de preferenserna är prissättningen på Harmony inte så illa.
Men jag är ju lite nyfiken på hur man kommer uppleva de "billiga" klubbarna, såsom t.ex
Acapulco Gold. På ett vis borde de passa mig bra, då jag upptäckt att jag värdesätter tjejernas service och inställning mer än att de nödvändigtvis ska vara fotomodeller. Hoppas som nämnt kunna prova NRW-området framåt sommaren. Det som talar emot att dessa klubbar skulle passa mig är ju att jag uppskattar faciliteterna i stor grad. Man spenderar ju, trots allt, mer tid utanför sex-rummen än i dem. Gällande klientelet på klubbarna, så hade jag ju ett tämligen misslyckat besök på Hawaii i Ingolstadt, en klubb som dominerades av stammisar och gubbgäng, och det kändes heller inte särskilt bekvämt. Jag kände mig i stor grad som en oinbjuden gäst.
Jag är helt med dig gällande antalet tjejer och nödvändigheten i omväxling. Jag har också landat i att jag hellre repriserar med de tjejer jag trivs med än att det på liv och död ska testas någon ny varje gång. Denna rundan var jag bara två dagar i Hamburg. Jag hade tre sessioner med samma tjej, och dessa tre sessioner var resans tre bästa. Inte beroende på att hon var den snyggaste av dem, för det var hon inte, utan för kemin vi hade och servicen hon gav. Om man ska prata om value for money är det ju givet att återvända till en sådan tjej, snarare än att köpa grisen i säcken på nytt hela tiden.
Däremot har jag till godo att förstå hur det på andra sätt kan löna sig ekonomiskt att bli stammis? Börjar de själva ge dig bättre deals med tiden? Kastar de in extratjänster efter hand? Blir de mer benägna att gå med på prutande? Eller menar du bara helt enkelt att det lönar sig eftersom man vet vad man får för pengarna?