2022-11-11, 13:14
Avstängd
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finnsingenamn
Han sitter alltså kvar i bilen fortfarande? Han lukta hallontårta om man säger så

Citat:
Ursprungligen postat av Erling Rv45
Du tyckte jag smakade hallon

Ni får fortsätta i PM
Citera
2022-11-11, 18:49
Medlem
Vore kul om någon kunde göra en julkalender med Erling sända på Youtube.. Erling kunde komma med tips & råd över hur livets alla frågor!
Julkalender med Erling!
Eller varför inte uppesittarkväll med Erling direkt från bilen 😀
Citera
2022-11-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag funderade även på tillgången till bränsle, det är jävligt kallt och fuktigt att bo i en bil så här års, så han måste väl starta upp bilen då och då.

Tro det om du vill men det är fullt möjligt. Dock får du inte avvika en millimeter från närmsta fördväg.
Då får den va bränslesnål. Eller ha me bra å snabba kompisar med.reservdunkar
Citera
2022-11-11, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Sitter Erling kvar i bilen? Kan inte vänliga flashbackare som har vägarna förbi honom, lägga in en liten not här, så vi vet han sitter där han sitter?

Han sitter väl kvar. Stod att han skulle köpa en ny bil å skriva över den nuvarande på polisen. Hur man nu löser d lagligt . Sen lyfta upp och kasta den i backen.
Blir intressant då. Borde väl gå under nedskräpning och bedrägeri? (Skriva över bil på annan utan tillåtelse)
Citera
2022-11-11, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Om det är 2-1 väg så är det väl inte några större problem att köra om. Det är ju knappast flera mil med 1 fil utan de brukar ju vara någon kilometer åt ena hållet och sen 1 km åt andra
Enkelt du ligger i din fil på en filigt i mitten på 2-filigt. Sett de förr 🙄
Citera
2022-11-11, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geir44
Han gör det rätta. Jag kör med vilken bil jag vill närsomhelst, oberoende av skick.
De gör jag med. Regler är översitteri.
Kör bäst efter en 70-is el 2. Och nån flaska rödtjut.
Att dina el andra ungar är ivägen är deras problem inte mitt. De ska hålla sig undan. Rödljus vad f-n är det. Folk får väl stanna när jag kommer.
Citera
2022-11-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Ligger polisen tätt bakom lär man inte se något även om man har extra speglar. Du har aldrig kört husvagn?
Har han haft husvagn bakom bilen? Om inte, varför använder du det argumentet?
Citera
2022-11-11, 22:38
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Har han haft husvagn bakom bilen? Om inte, varför använder du det argumentet?

Därför att han hade en täckt släpvagn efter bilen.
Citera
2022-11-11, 23:00
Medlem
Saknar verkligen rapportering från Svensk media om Erling.. Vore kul om efterlyst kunde intervjua Erling... Undrar om inte discovery skulle visa intresse om att bevaka Erling i bilen?
Citera
2022-11-11, 23:21
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabou
Enkelt du ligger i din fil på en filigt i mitten på 2-filigt. Sett de förr 🙄

Ja men då kan man väl inte låtsas som att man inte sett någon polisbil bakom. Blåljus syns rätt mycket runt om
Citera
2022-11-11, 23:23
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Då han är både åkare och åkeriägare kan jag förstå att han gör sig till såhär, mer själviska och ofelbara människor hittar du inte.
Citera
2022-11-11, 23:28
Medlem
flugornass avatar
Ja men här har vi en äldre man som kört hela sitt liv, och nu trakassera polisen honom och det grövsta på grund av hans handikapp i form av hörsel och syn.
Ansvarig myndighet borde omgående bistå honom med den hjälp han behöver, det är dom som har satt fordonet i obrukbart skick inte han själv.
Så ja hoppas han blir en version av Folke Pudas i lådan.
Fakta:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Folke_Pudas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in