Citat:
Ursprungligen postat av
JojjE_
Jag gick också på denna niten. Brukar aldrig nappa på reklamprodukter på instagram/facebook men den här fick mig i ett svagt ögonblick. Hade letat länge efter någon liknande höstjacka, och efter en slarvig koll på hemsidan såg allt okej ut. Efter lagd beställning såg jag att jackan skulle skickas från Kina och då föll polletten ner så att säga.
Efter tre veckors leveranstid så fick jag igår hämta ut min jacka, och det var precis så illa som jag befarade. Jackan som jag fick hade inte alls samma typ av knappar som på bilderna, och det var fastsydda tygmärken på framsidan. Passformen under all kritik.
Det fick bli läropengar även för min del. Jag kommer inte ens att ge mig på en retur. Hoppas bara att andra tänker steget längre och söker lite på företaget innan de beställer.
Jag beställde faktiskt en sådan (svart) till sonen och den stämde faktiskt överens med bild, passade perfekt….däremot så är jag medveten om att kvaliten är satt efter priset såklart. Kanske hade tur då (Att den såg ut som på bild)