2022-10-15, 13:41
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Alla Gardells texter är terapi för honom själv orsakat av hans mobbade skoltid i Täby och han gayness. De har inte någon relevans för Sverige sedan många år. Kvar finns bara en liten klick tanter som läser för de tycker han är gullig och skrev bra böcker för 20 år sedan.

Jonas Gardell skriver mest om sig själv. Krönikorna handlar allt som oftast om händelser som han har varit med om. Kanske att nån har sagt nåt dumt men att Jonas Gardell minsann sa ifrån.
Eller att nån annan har sagt nånting som Jonas Gardell inte håller med om.

Nu är det såklart fel att jävlas för homosexuella för att de är homosexuella. Det mest provocerande med Jonas Gardell har inte alls att göra med att han är bögig utan snarare fjantigheten
Tråkigt och egocentriskt.
Citera
2022-10-15, 13:42
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad är det han vill ha sagt egentligen?

Att han är en liten självcentrerad bög med offerkofta XXL som får utrymme i kvällspressen.
Citera
2022-10-15, 14:40
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Jonas Gardell skriver mest om sig själv. Krönikorna handlar allt som oftast om händelser som han har varit med om. Kanske att nån har sagt nåt dumt men att Jonas Gardell minsann sa ifrån.
Eller att nån annan har sagt nånting som Jonas Gardell inte håller med om.

Nu är det såklart fel att jävlas för homosexuella för att de är homosexuella. Det mest provocerande med Jonas Gardell har inte alls att göra med att han är bögig utan snarare fjantigheten
Tråkigt och egocentriskt.
Fjantighet är iofs ett klassiskt bögdrag som han säkert är stolt över. Finns ingen som ser mer ut som en gnällkärring än Gardell i sina uppträdanden när han pratar om SD eller sina uttjatade skolmobbare från 1970-talet (ge dig någon gång, de är snart döda av ålderdom). Han behöver inte ens sätta på en damperuk, alla gamla gubbar får ansiktsdrag av en Tant.

Allt ovan är skrivet direkt till Gardell, som garanterat läser här som den narcissist han är.
Senast redigerad av Barents 2022-10-15 kl. 14:42.
Citera
2022-10-15, 16:56
Medlem
TröttSvensks avatar
Slår man upp Narcissist i Nationalencyklopedin så ser man en bild på Jonas...
Citera
2022-10-15, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Gardells nya text i Expressen:

Inte så mycket fakta att ta på. En enkel sammanfattning så ni slipper läsa:

Jag Jag Jag Min skoltid Jag Jag Blev mobbad i skolan Jag Jag Bög Bög Nazist Mark Nazist Bög Bög Jude Jag Jag Jag.

Är det bara jag som känner att alla Gardells texter är likadana? Så blir det när vi gubbar blir äldre. Vi stelnar i våra åsikter, blir förutsägbara, våra åsikter blir tjat.

Japp Jonas, nu är din tid kommen. Nu kommer högern sätta en stor buttplugg i stjärten på dig och sända dig på straffläger till Kiruna.

Gardell är riksfjanten nummer ett.
Citera
2022-10-15, 18:57
Medlem
Bögarnas svar på Anna Book.

Offerkofta stor som ett 50-mannatält.

Och ständigt "jag, jag, jag, jag, jag, jag"
Citera
2022-10-15, 20:28
Medlem
Ingen jävel bryr sig om folks sexuella läggning idag. Det är bara riksbögen Gardell som tror att alla vi andra bryr oss. Islam är det han ska oroa sig över om han nu ska skrika homofober.
Citera
2022-10-16, 06:06
Han senaste alster i Expressen tyder på någon form av djupare problematik.

Han gör sig alltså till kanariefågel och uttolkare av när samhället blivit homofientligt.

Detta när han sitter på https://www.restaurantfrantzen.com/ dvs en Guide Michelin-krog som normalt folk oftast äter på en gång i livet om alls.

Ska vi ta ett annat scenario? Gardell har tagit ett par glas och sitter som vanligt med näven i vädret och är högröstad med sina åsikter och stör människor med sin enmans-prideparad.

Testosteronet och alkoholen gör att han provocerar fram böghat hos en man som tycker män ska uppföra sig som män vare sig de är bögar eller inte. Böghatet skulle lika gärna vara stick hem till djungeln om Gardell var svart, det skulle lika gärna vara dra hem till din jävla klorofyll om det var en bonde och det hade varit fan vad ni finnar har problem med sprite om det var en finne.

Vad är det Gardell inte fattar med att hans grift är exposead?

Riktiga HBT-personer med riktiga liv hatar den här jävla fjanten för de vet att det har predikats att slänga stenar på HBT personer ett bra tag nu ute i landet i vissa folkgrupper.

Men nu självidentifierar han alltså som en kanariefågel. Idiotjävel.
Citera
2022-10-16, 06:22
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ingen jävel bryr sig om folks sexuella läggning idag. Det är bara riksbögen Gardell som tror att alla vi andra bryr oss. Islam är det han ska oroa sig över om han nu ska skrika homofober.

Ja, undrar om han i text vågar gå till storms mot Islams rabiata hat mot bögar? Tvivlar lite där.
Citera
2022-10-16, 06:38
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Ja, undrar om han i text vågar gå till storms mot Islams rabiata hat mot bögar? Tvivlar lite där.

https://www.expressen.se/kultur/jona...-homosexuella/
Citera
2022-10-16, 06:42
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern

Givetvis inte. Att han namedroppar Willy S är inte en slump heller. Han söker skydd i en åsiktsgemenskap som är lite flytande men väldigt opportunistisk.

En viss ung dam från Riks har ju återaktualiserat judefrågan osv vilket kanske är en lite onödig provokation.

Det vore konstigt om hebréerna inte var känsliga det är personligt för dem https://en.wikipedia.org/wiki/Nakam osv osv

Samtidigt är vördnaden för förintelsens offer i samma viktklass som att inte skämta om Mohammed så frågan är vad är den europeiska identiteten i detta och vad är det för ideal som går förlorade när civilisationer som fortfarande ägnar sig åt kroppsliga ingrepp på sina nyföddas genitalia hävdar sin religions existensberättigande i Europa i en ny tid av mänskliga rättigheter. Det finns en diskussion om principer där.

Jag minns Gardells många ställningstaganden för barnen. Jag ser Gardells många ställningstaganden för kuken.

Jag ser att det finns en hel del annat här i världen han kan sitta och grina om.
Citera
2022-10-16, 07:16
Avstängd
thaimans avatar
Han borde byta namn
Johanna Gardell
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem