2019-10-11, 09:31
Medlem
Copiadyos avatar
Tydligen hängde bögen med en utvecklingstörd pedofil. Fanns bilder på hans Instagram . De är nu borta och han var kommenterat det. Typ alla har rätt att helasväg djur. Någon som ve4 mer
Citera
2019-10-12, 06:18
Medlem
cordelias avatar
Ja nån insamling som gick snett. Nån som vet mer?
Citera
2019-10-21, 18:01
Citat:
Ursprungligen postat av Copiadyo
Tydligen hängde bögen med en utvecklingstörd pedofil. Fanns bilder på hans Instagram . De är nu borta och han var kommenterat det. Typ alla har rätt att helasväg djur. Någon som ve4 mer

Vad var beläggen för pedofili?

Frej Larsson verkar diskutera nåt han hört angående detta i senaste avsnittet av hans podd Halv Borta Hos Mig.
Citera
2019-10-21, 22:43
Medlem
Någon som har sett hans shower och kan berätta för mig varför dom blir utsålda vart han än uppträder? Nu har jag bara sett korta delar av hans shower på hans instagram & youtube och där verkar det som att han får fritt spelrum i 1 timme (eller hur lång nu hans föreställning är) och ingen ifrågasätter innehållet eftersom då är man homofob.
Citera
2019-10-23, 12:06
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Vad var beläggen för pedofili?

Frej Larsson verkar diskutera nåt han hört angående detta i senaste avsnittet av hans podd Halv Borta Hos Mig.

EN tidigare dom var väl beläggen, men jag har inte sett några bevis.
Citera
2019-12-11, 11:07
Medlem
Arne Bajses avatar
JG: Dags att få mer uppmärksamhet i media, hmm jag skriver öppet brev till Jimmie Åkesson,ledaren för Sveriges största oppositionsparti. På med offerkoftan, snyft snyft...plitar ner några rader.

JG:Oj fick svar av Jimmie som t.o.m menar att han kan lära sig något av mig, ego-riksbögen med det enorma bekräftelsebehovet.

Resultat: Jackpot både för JG och JÅ. Nu får SD en massa homoröster också.
Citera
2019-12-14, 04:03
Medlem
Han går tydligen på anti-HIV-medicinen (preexpositionsprofylax) PrEP.
Allt för att kunna knulla runt.
Citera
2019-12-14, 09:26
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Han går tydligen på anti-HIV-medicinen (preexpositionsprofylax) PrEP.
Allt för att kunna knulla runt.
Det skulle inte förvåna mig ett dugg, bögar är jävligt äckliga.
Citera
2019-12-15, 17:13
Medlem
Vedklyvens avatar
Den lille bögen är en extremt elak person att ha att göra med. Det intygar "Skara-Bert i sin YouTube-wideo "Jonas Gardell Sveriges elakaste mobbare".
https://www.youtube.com/watch?v=DGd3RS7-nLA

Han är troligtvis en "HetroHatare" som låter sin bitterhet gå ut över "Strighta".
Citera
2019-12-19, 05:59
Medlem
Vem tror bögen att han är? Tror han att han kan nämna vem som helst i en kolumn för att få dom att träffas?
JG har ingen karriär längre, så han måste göra som alla andra luffare - gå på Jimmie.

Jimmie borde totalt ignorerat den här bögen och behandla honom som vilken antagonist som helst. Tusentals personer skriver om Jimmie varje dag, men JG beter sig som nån bögkung som kan hetsa till sig möten och respons av politiker.
Sist jag kollade så är JG ingen politiker, han är en avdankad bkändis som gjort en karriär på att vara bög.
Ja, på att vara bög. Är han känd för nåt annat? Allt kretsar kring bögeri som han gör, böcker, stand up.

Måste kännas ganska patetiskt att vara känd för att man är en man som gillar när andra män är inne med kuken i ens hivrumpa och rotar runt bland avföringen.

Amen.
Citera
2019-12-19, 07:18
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Den lille bögen är en extremt elak person att ha att göra med. Det intygar "Skara-Bert i sin YouTube-wideo "Jonas Gardell Sveriges elakaste mobbare".
https://www.youtube.com/watch?v=DGd3RS7-nLA

Han är troligtvis en "HetroHatare" som låter sin bitterhet gå ut över "Strighta".
Jag håller med. När han deltog i "Stjärnorna på slottet" var han ofta oförskämd, i synnerhet mot Kjerstin Dellert.
Citera
2019-12-19, 13:46
Medlem
mjukmjukares avatar
Gardell den store mobbaren, krälar och Expressen puttar på för att provocera fram nån slags ”brevfajt” som Mobbare Gardell ivrigt önskar med Jimmie Åkesson.
Nu önskar inte Åkesson denna fajt i Media för att i princip Inte gynna Expressen med klick på nätet och lösören av papperstidningen sålda.

Han erbjuder sig att träffa Gardell irl för ett ”snack” om främst vad Gardell vill veta. Samt att förutsättningslöst utbyta tankar. Gott så.
IRL är väl alltid bättre än ett brev via media?

Men idag i Expressen avböjer Gardell en träff utan att det föregås av ett långrandigt brev först.

Det märks väldigt tydligt när vissa typer av människor är så vana vid att få sin vilja igenom att dom är totalt blinda när dom förnedrar sig.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in