2016-05-28, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studiestraede
Inte anonymt, hans nickname är Jonas Gardell, med bilder på honom och lite annat smått och gott om vad han gjort under årens lopp, och verifierad medlem (vad det nu innebär). Jag har blivit visad det av min kompis och det verkar helt äkta. Inbjudan om middag innehöll hans adress och telenr.
Men skulle JG vara så korkad att han lämnar ut allt inkl sitt privata telenr, som vilken idiot som helst kan dela med sig av till busringare?
Citera
2016-05-28, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mariana
Hej
Ni som vet allt hihi....
brukar inte hållas här med undantag för lite deltagande o intresse i Leila tråden

Jonas Gardell
visst bor han på Lilla Erstagatan....men vilket nummer??
Undrar lite bara...

Är det någon som någonsin sett ngra bilder på barnen...
de hålls väl skyddade....
han pratar aldrig om sin fam...kanske ngt skämt i förbigående om Mark bara....

Kunde inte söka..fö...

Jonas Gardell
Lilla erstagatan 6
11628 STOCKHOLM
Citera
2016-05-29, 23:02
Medlem
Håller maken på och bögar runt med löst folk han med eller är det bara Jonas? Jag tänker att Jonas som sett många bögkompisar dö i aids borde fatta att det där kanske inte är så smart.
Citera
2016-05-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Håller maken på och bögar runt med löst folk han med eller är det bara Jonas? Jag tänker att Jonas som sett många bögkompisar dö i aids borde fatta att det där kanske inte är så smart.
Jag har svårt att tro att JG raggar på anonyma forum under eget namn. Finns väl bastuklubbar han kan frekventera, eller så har han väl ett hyggligt kontaktnät (ev i utlandet) där han kan sköta sitt vänsterprassel lite diskret. OM han nu vänsterprasslar dvs.
Senast redigerad av weseeyou 2016-05-29 kl. 23:17.
Citera
2016-05-29, 23:14
Medlem
Citat:
Jag tänker att Jonas som sett många bögkompisar dö i aids borde fatta att det där kanske inte är så smart.
Jonas har själv sagt att han helt förträngde "bögpestens" härjningar under tre decennier, och tog först itu med sina känslor inför boken/filmen "Torka ej tårar utan handskar" ni vet.

Läste häromdagen att sylfilis sprider sig som en löpeld i gay-communities. Pga att man slarvar med kondom. Sylfilis kan ge otrevliga symtom även om man får behandling, i synnerhet om man får behandlig sent. Man får hoppas att svenska gays använder gummi.
Citera
2016-05-29, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Jonas har själv sagt att han helt förträngde "bögpestens" härjningar under tre decennier, och tog först itu med sina känslor inför boken/filmen "Torka ej tårar utan handskar" ni vet.

Läste häromdagen att sylfilis sprider sig som en löpeld i gay-communities. Pga att man slarvar med kondom. Sylfilis kan ge otrevliga symtom även om man får behandling, i synnerhet om man får behandlig sent. Man får hoppas att svenska gays använder gummi.

Jag känner väldigt få bögar får erkännas, men av dem använder aldrig någon gummi. Även om de kör grupp, köper sex, eller träffar folk de inte ens vet vad de heter så använder de inte det ändå.
Citera
2016-05-29, 23:41
Medlem
Citat:
Jag känner väldigt få bögar får erkännas, men av dem använder aldrig någon gummi. Även om de kör grupp, köper sex, eller träffar folk de inte ens vet vad de heter så använder de inte det ändå.
Hur vet du om de använder gummi, är du där när de kör loss? Det kanske är "gaymacho" att säga att man inte använder gummi, men egentligen gör dom det...

Någonting säger mig att JG - OM han nu är otrogen - skulle använda gummi av hänsyn till Mark. Pga JG:s kristna profil..
Citera
2016-05-29, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Hur vet du om de använder gummi, är du där när de kör loss? Det kanske är "gaymacho" att säga att man inte använder gummi, men egentligen gör dom det...

Så kan de mycket väl vara, de brukar skryta om alla sjuka saker de gör. Lite som sport vem som kan göra äckligast och mest självförnedrande saker. "Haha jag var så stenhög och blev påsatt av så många att jag inte ens kommer ihåg hur många, haha!" Ungefär den nivån är det.
Citera
2016-05-29, 23:51
Medlem
Citat:
Så kan de mycket väl vara, de brukar skryta om alla sjuka saker de gör. Lite som sport vem som kan göra äckligast och mest självförnedrande saker. "Haha jag var så stenhög och blev påsatt av så många att jag inte ens kommer ihåg hur många, haha!" Ungefär den nivån är det.
Har hört liknande jargong, men tror det är mest munväder.
Citera
2016-05-30, 00:31
Medlem
Hoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studiestraede
Inte anonymt, hans nickname är Jonas Gardell, med bilder på honom och lite annat smått och gott om vad han gjort under årens lopp, och verifierad medlem (vad det nu innebär). Jag har blivit visad det av min kompis och det verkar helt äkta. Inbjudan om middag innehöll hans adress och telenr.

Män är biologiskt programmerade att vilja knulla ungdomar, helst så unga det går. Han gör ju det alla heterosexuella gifta 50-åriga män drömmer om och egentligen vill göra, dvs jaga unga människor. Män är inte programmerade att hålla sig till en person för resten av livet.
Citera
2016-05-30, 11:39
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogg
Män är biologiskt programmerade att vilja knulla ungdomar, helst så unga det går. Han gör ju det alla heterosexuella gifta 50-åriga män drömmer om och egentligen vill göra, dvs jaga unga människor. Män är inte programmerade att hålla sig till en person för resten av livet.

Tyvärr, delar inte din uppfattning. Jag är en mogen man och är faktiskt mer intresserad av mogna kvinnor än unga flickor.

Att du sedan på något sätt likställer homosexuella mäns promiskuitet med vanliga mäns sexualdrift får mig att må illa.

Det är få vanliga normala män som skulle tycka det var häftigt att besöka en bastuklubb och där sätta på allt de möter i ett rasande tempo.

Låt oss enas om att homosexualitet är inte en normal aktivitet för människor. I så fall hade vår arts fortplaning lösts på något annat sätt. Jag är osäker på om detta avvikande beteende hos JG och ML har en genetisk orsak eller om det bara är en beteenderubbning. Jag är nog benägen att tro att orsaken är mer miljö än arv. Undersökningar visar på att uppväxten och påverkan (chemical exposure, childhood abuse, diet, exercise and stress) efter födelsen påverkar:
(http://www.telegraph.co.uk/science/2...t-after-birth/)

Frågan är därför: Hur var Jonas och Marks uppväxt? Vad råkade de ut för som fick dem att utvecklas som de gjort? Childhood abuse? Skulle det kunnat förhindras, kanske genom samhällsinsatser? Vad händer med barn som växer upp med homosexuella? Kommer de att påverkas så att de får en störd uppfattning om samlivet mellan män och kvinnor?
Citera
2016-05-30, 12:00
Medlem
mahutma_homos avatar
Trött på ärkebögen. Är själv bög men ogillar när folk ska föra min och andras talan. Han satt i TV4 för några veckor sen och förklarade hur mycket vi behöver invandring och säger man något annat så är man rasist. Enligt honom så var det helt ok att våldta sin fru på 70-talen. Vi kallade även turkar för "turk på burk" enligt honom vilket skulle vara ett bevis på den hemska rasismen som rådde. Turk på burk var det första jag lärde min turkiska polare på svenska. Han, hör och häpna reagerade inte alls negativt på detta, utan tyckte det var lite lagom dumt och har försökt lära sig frasen själv.

Jonas menade att för så var Sverige kanske tryggare men eftersom vi hade en homogen befolkning så var det förtryckande för dom som var annorlunda. Att vi nu ser feminism, hbtq och antirasism beror enligt honom på den förträffliga invandringen. Hans slutledningsförmåga är lite väl godtycklig ibland om man säger så.

Tror även han passade på att snacka skit om sin egen farsa som var så rasistisk eller vad det nu var. Ingenting om att vi som land har lyckats bygga upp ett av värdlens tryggaste och friaste land. Att vi gång på gång försvarat oss militärt för att få behålla vår egen kultur. Den kultur som gör Sverige så attraktivt att flytta till.

Lite lätt mytoman och stort bekräftelsebehov. Säger vad som helst och drar saker till absurda nivåer för att få reaktioner. Svenskarna börjar dock bli jävligt trötta på att bli pissade i ansiktet hela tiden och få höra att dom är onda pga deras hudfärg eller kön. Sånna som Jonas hetsar på vi-mot-dom-tänket enbart för att gynna sig själv. Taaaaak så myyyyke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in