Citat:
Ursprungligen postat av
Hogg
Män är biologiskt programmerade att vilja knulla ungdomar, helst så unga det går. Han gör ju det alla heterosexuella gifta 50-åriga män drömmer om och egentligen vill göra, dvs jaga unga människor. Män är inte programmerade att hålla sig till en person för resten av livet.
Tyvärr, delar inte din uppfattning. Jag är en mogen man och är faktiskt mer intresserad av mogna kvinnor än unga flickor.
Att du sedan på något sätt likställer homosexuella mäns promiskuitet med vanliga mäns sexualdrift får mig att må illa.
Det är få vanliga normala män som skulle tycka det var häftigt att besöka en bastuklubb och där sätta på allt de möter i ett rasande tempo.
Låt oss enas om att homosexualitet är inte en normal aktivitet för människor. I så fall hade vår arts fortplaning lösts på något annat sätt. Jag är osäker på om detta avvikande beteende hos JG och ML har en genetisk orsak eller om det bara är en beteenderubbning. Jag är nog benägen att tro att orsaken är mer miljö än arv. Undersökningar visar på att uppväxten och påverkan (
chemical exposure, childhood abuse, diet, exercise and stress) efter födelsen påverkar:
(
http://www.telegraph.co.uk/science/2...t-after-birth/)
Frågan är därför: Hur var Jonas och Marks uppväxt? Vad råkade de ut för som fick dem att utvecklas som de gjort? Childhood abuse? Skulle det kunnat förhindras, kanske genom samhällsinsatser? Vad händer med barn som växer upp med homosexuella? Kommer de att påverkas så att de får en störd uppfattning om samlivet mellan män och kvinnor?