2013-06-22, 16:56
Medlem
DrJohnBWatsons avatar
I dagens sommarprogram i Sveriges Radio sa Jonas Gardell att han väntade hela sin barndom på att få följa med en okänd gubbe som bjöd på godis.

Jonas Gardell balanserade på gränsen för att rättfärdiga pedofilers övergrepp på barn genom att säga att han själv som barn hade velat följa med den fula gubben.
Det ligger nära till hands att tolka Jonas Gardells uttalande som att han tror att barn egentligen vill följa med fula gubbar, för det säger Jonas i radioprogrammet att han ville under sin barndom.

Lyssna gärna själva på Jonas Gardells längtan efter fula gubbar genom att ladda ner hans program från Sveriges Radios web-sida.
Citera
2013-06-22, 18:25
Bannlyst
Det stämmer nog att Jonas och pojkvännen har den inställningen till pedofilin. Undrar hur det går för deras lille pojke?
Citera
2013-06-22, 18:30
Medlem
Baisers avatar
OK, bög-fans jävla dubbelmoral gjorde mig så jävla förbanad.

I dag i hans usla jävla sommarpratar program i episoden om Maryl Strepp utrycker han sig ortroligt nedsättande om personer om funktionshinder.

Jag blev jävligt förbanad, vem fan är han att klanka ner på dem?

Han blir säkert jäkligt förbanad om någon använder bög som skälsord, men för honom själv är det helt OK att använda funktionshinder som skälsord. Jävla bög-apa!

Ok jag tycker det är patetiskt ynkligt med hans jävla lipande över aids-"epedemin" .
Citera
2013-06-22, 19:53
Medlem
DrJohnBWatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
I dag i hans usla jävla sommarpratar program i episoden om Maryl Strepp utrycker han sig ortroligt nedsättande om personer om funktionshinder.
Vad är det du syftar på? Stamning? Att han kom av sig och inte visste vad han skulle säga?

Värre i sommarprogrammet var att han sade att han som barn väntade på fula gubbar som skulle bjuda på godis, för det ininuerar att barn i allmänhet egentligen skulle vilja träffa fula gubbar, för det sa Jonas att han ville när han var barn.
Senast redigerad av DrJohnBWatson 2013-06-22 kl. 19:56.
Citera
2013-06-22, 20:07
Medlem
Hur mycket plats skall en enda person tillåtas få ta i det offentliga rummet?

Är det JG:s bögepitet som gör honom så medial?
Citera
2013-06-22, 20:20
Medlem
Bengrots avatar
Jonas Gardell har en bror som stödjer en religion som vill utplåna bögar. Det förstår jag inte mycket av. Förklara gärna
Citera
2013-06-22, 20:31
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Jonas Gardell har en bror som stödjer en religion som vill utplåna bögar. Det förstår jag inte mycket av. Förklara gärna
Dom är av judisk börd. Det förklarar pedofili älskande av bögar och motsägelsefulla uttalanden.
Citera
2013-06-22, 21:00
Medlem
DrJohnBWatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Dom är av judisk börd. Det förklarar pedofili älskande av bögar och motsägelsefulla uttalanden.

Men att insinuera att barn längtar efter att vill följa med fula gubbar med godis, som Jonas sade i sitt sommarprogram att han ville som barn, det är uttalanden som kan få pedofiler att rättfärdiga övergrepp på barn.
Citera
2013-06-23, 07:31
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Är du säker på det? "Rasmussen" låter mer danskt än judiskt.("Gardell" har ju en gren av gamla metodister)
Citera
2013-06-23, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrJohnBWatson
Men att insinuera att barn längtar efter att vill följa med fula gubbar med godis, som Jonas sade i sitt sommarprogram att han ville som barn, det är uttalanden som kan få pedofiler att rättfärdiga övergrepp på barn.

Då jag inte orkade lyssna på programmet, så vad exakt sa han?
Citera
2013-06-23, 10:32
Medlem
JG i ett nötskal:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Histrio...sst%C3%B6rning
Citera
2013-06-23, 10:43
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aj då
JG i ett nötskal:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Histrio...sst%C3%B6rning
Ja, tammefan! Hade man googlat denna diagnos med ett bildsök, så hade Gardells nuna kommit upp på hela skärmen! Vi har en DIAGNOS på fjanten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in