2022-11-04, 13:31
Bannlyst
Personligen har jag svårt att tro på det här.

Jag registrerade konto A, typisk jude, fick inte ens batabilder med nakna Greta.

Registrerade konto B, typisk norrman, fick en (1) enda nakenbild, av den här svenska artisten med tre fingrar i röven. Kommer fan inte ihåg vad hon heter. Magdalena?
Citera
2022-11-04, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
har du något bevis för detta? Bara nyfken.. förstår ej varför du blev så upprörd... du vet att ilska är ju ett förtecken på att man förlorat debatten. Glöm inte, facts dont care about your feelings..

Haha vart i mitt inlägg är jag upprörd? Jag bara skrattar åt dig och dina försök till att trolla.

Du får bli bättre på ditt jobb om du ska få mig upprörd. Tydliga tecken på ilska/upprördhet är dock stress och slarvighet.

Helt plötsligt klarar du varken av att använda stycken, punkter eller stora bokstäver - blev sanningen för mycket att ta in?
Citera
2022-11-04, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Och trots det så suger slöjbärande kvinnor lika mycket kuk och knullar runt lika mycket. Vad du än skriver så kommer du inte runt det faktumet, och det gör uppenbarligen så jävla ont i dig.

Du spenderar dina dagar på Flashback som ett muslimskt troll. Har ju klargjort att jag inte biter, men du fortsätter att försöka fiska?

Nu blev du till och med så upprörd att du inte orkade dig på en styckeindelning? Haha lilla gubben! Jag bara njuter av att kommunicera med varelser med låg intelligens likt dig.

Slöjbärande kvinnor suger kuk och knullar med sin äkta make. Detsamma gäller övriga religioner också. Kvinnor i västvärlden knullar och suger kuk dagarna i ända från det att dom har fyllt 13 år. Jag kan lova dig att de flesta yngre kvinnor/tjejer med höstlov ligger hemma i sina sängar med ”russinfingrar” och svettiga lakan efter allt pullande och knullande. Hela västvärlden har blivit en enda stor knullfabrik där det ska knullas och pullas tills man ligger begravd under jorden!!
Citera
2022-11-04, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Fattar inte vad du surrar om.
Blir inte förvånad efter att ha läst:

”12-13 låter lämpligt ja. Barnporr är bilder på outvecklade eller ej färdigutvecklade kroppar.”

Din bild av var gränsen går för barnporr. Ganska pedofilt/debilt.

Bild/film på 13-14åringar är helt koscher? I begreppet ingår vad som är ok för peddos att kolla på. Naturligtvis ett äckligt förhållningssätt till barn.

Förstår du nu?
Citera
2022-11-04, 14:02
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Dumpen.se har pratat om detta flera gånger, borde bli avstängning när du frågar efter BP.
Det finns olika grader av "barnporr", detta är väl den mildaste. Kan tänka mig många killar över 18 som tycker det är helt naturligt att uppskatta en 17-årig tjej som lekfullt flashar tuttarna... däremot är det svårare att föreställa sig vilka killar som gillar en kidnappad, fastspänd 5-åring som blir våldtagen i analen.

Det verkar som om detta materialet uteslutande består av den första kategorin... sånt som helt öppet såldes i tidningar på nittio-talet.
Citera
2022-11-04, 14:03
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisistheend
Blir inte förvånad efter att ha läst:

”12-13 låter lämpligt ja. Barnporr är bilder på outvecklade eller ej färdigutvecklade kroppar.”

Din bild av var gränsen går för barnporr. Ganska pedofilt/debilt.

Bild/film på 13-14åringar är helt koscher? I begreppet ingår vad som är ok för peddos att kolla på. Naturligtvis ett äckligt förhållningssätt till barn.

Förstår du nu?

Tänker du att tjejerna faktiskt har producerat barnporr?
Citera
2022-11-04, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Lagen säger 18 på bild/video men som vuxen kan man lagligt knulla en 15 åring…

Det är inte allt man ska förstå tydligen…

Hur är det svårt att förstå?

Att man får knulla betyder inte att du får göra porr och anledningen till det är att ett sexuellt liv i regel inte kommer påverka hela din framtid.
Citera
2022-11-04, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Slöjbärande kvinnor suger kuk och knullar med sin äkta make. Detsamma gäller övriga religioner också. Kvinnor i västvärlden knullar och suger kuk dagarna i ända från det att dom har fyllt 13 år. Jag kan lova dig att de flesta yngre kvinnor/tjejer med höstlov ligger hemma i sina sängar med ”russinfingrar” och svettiga lakan efter allt pullande och knullande. Hela västvärlden har blivit en enda stor knullfabrik där det ska knullas och pullas tills man ligger begravd under jorden!!
Jag har knullat många slöjbärande kvinnor. Dom vill dock helst ha den i tvåan eftersom deras män förbjuder dom att nyttja preventivmedel.
Citera
2022-11-04, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Tänker du att tjejerna faktiskt har producerat barnporr?
Nej, jag tänker inte ur producentperspektivet, utan betraktarperspektivet. Alla får producera vad de vill, men det är inte detsamma som att titta för att tillfredsställa sina pervesioner.
Citera
2022-11-04, 14:28
Medlem
Förstår inte varför så många här sitter och diskuterar gällande vad som anses vara minderåriga baserat på hur utvecklade deras kroppar är? Sluta försöka hitta argument för att få titta på barnporr era grisar. Hoppas polisen hittar hem till er alla.
Citera
2022-11-04, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew

Att man får knulla betyder inte att du får göra porr och anledningen till det är att ett sexuellt liv i regel inte kommer påverka hela din framtid.

Tycker inte du att det är konstigt att man klassas som peddo om man ser på en naken 15åring på bild men inte om man knullar en 15åring?

Om man ska hårdra det alltså…
Citera
2022-11-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew

Du ser inte själv det absurda i att jag får knulla min 16 åriga flickvän hur mkt jag vill men jag får inte titta på en bild på henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in