2022-11-04, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
15-åringar är inga barn kroppsligt sett. På flera sätt olämpligt med bilder på nakna 14-åringar men just barnporr är det inte.
Om du inte ser skillnad på en vuxen kvinna och en femtonåring så har du mer att upptäcka.

Juridiskt går väl gränsen vid 18-år?
Citera
2022-11-04, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Vet inte var bilderna finns, men
En fråga bara: varför fotar unga tjejer av sig nakna..? Är man så jävla dum får man väl stå sitt kast.

Är det alltid bara unga tjejer som "råkar illa ut"? Och offerkoftan är ju alltid framme. Och det är alltid någon annans fel trots att de är de som utfört handlingen. Ett sätt är ju att förbjuda minderåriga från att gå ut på nätet utan sällskap av vuxen. Ge dem Nokia 3310 och sen är det bra med det. Ms röj är aldrig fel.

Varför hör man aldrig om killar som beklagar sig; "jag kände mig tvingad att skicka en dickpic". "Sen spreds den"...osv...även nakenbilder på killar måste ju förekomma. Men det hör man aldrig om. Det kan ju aldrig bara vara "One way traffic" så att säga.
Citera
2022-11-04, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Du svarade inte på frågan, utan svarade med något totalt grundlös...

Som sagt - du ställde inte ens en fråga, du försökte provocera fram en reaktion, och du misslyckades.

Och eftersom kvinnor i slöja sminkar sig som slynor och suger lika mycket kuk är frågan också helt ointressant.

Men du är bara en konspiratorisk och dum muslim på Flashback - så att du skulle begripa något så enkelt förväntar sig ingen.
Citera
2022-11-04, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Som sagt - du ställde inte ens en fråga, du försökte provocera fram en reaktion, och du misslyckades.

Och eftersom kvinnor i slöja sminkar sig som slynor och suger lika mycket kuk är frågan också helt ointressant.

Men du är bara en konspiratorisk och dum muslim på Flashback - så att du skulle begripa något så enkelt förväntar sig ingen.

Hmm okay... tyvärr fick man ingen replik. Jämförde bara två olika livsstilar... vi pratar ju inte om vad folk gör utan doktrinet. Det doktrin du följer påbjuder ju detta beteende, det gör inte Islam, som våldsamt försöker stoppa dekadent och degenerat beteende som ni ditt folk ditt land plågas av. Synd att du fortfarande saknar insikt och fortsätter vara stolt... det är verklgen beklagligt. Till råga på det är ni utdöende och kommer snart vara en minoritet?
Citera
2022-11-04, 13:16
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Är det alltid bara unga tjejer som "råkar illa ut"? Och offerkoftan är ju alltid framme. Och det är alltid någon annans fel trots att de är de som utfört handlingen. Ett sätt är ju att förbjuda minderåriga från att gå ut på nätet utan sällskap av vuxen. Ge dem Nokia 3310 och sen är det bra med det. Ms röj är aldrig fel.

Varför hör man aldrig om killar som beklagar sig; "jag kände mig tvingad att skicka en dickpic". "Sen spreds den"...osv...även nakenbilder på killar måste ju förekomma. Men det hör man aldrig om. Det kan ju aldrig bara vara "One way traffic" så att säga.
Där tror jag att vi har en bra bit kvar till totalt jämställdhet mellan könen. Tjejers efterfrågan på bilder på nakna män är inte överväldigande stor. Det är väldigt svårt att tänka sig unga tjejer kolla på bögporr på internet för att få se en massa nakna män. Men det är bara vad jag tror.
Citera
2022-11-04, 13:17
Medlem
Fimbulramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Det vore ju smartare och mer hållbart att bli uppmärksammad för sin kompetens eller för sina bra skolbetyg. Eller för att man är trevlig eller en bra kompis. Vill de verkligen bli uppmärksammade för sina porrbilder på internet?

Är inte tillräckligt insatt i hur unga tjejer sprider nakenbilder men barn vill alltid ha uppmärksamhet av sina föräldrar. Alla vill bli bekräftade, barn i synnerhet. Idag finns möjligheter att känna sig bekräftad som aldrig funnits tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat

Låter som en bra idé. Av vad jag sett av det som ungdomar använder det fantastiska internet till är att på DC sprida usla memes och en massa skräp. Skulle vara mycket bättre om de gjorde något mer produktivt. Mycket är slöseri med tid.
Citera
2022-11-04, 13:22
Medlem
Sjuka människor som säljer och köper bilder på minderåriga, sen om nån myndig tjej själv väljer att sälja bilder på sig själv är de upp till dom. Men minderåriga tjejer som inte ens lagt ut bilderna själv, alla som har köpt dom är smutsiga pedofiler som borde kastreras
Citera
2022-11-04, 13:24
Medlem
Citat:
Hmm okay... tyvärr fick man ingen replik. Jämförde bara två olika livsstilar... vi pratar ju inte om vad folk gör utan doktrinet. Det doktrin du följer påbjuder ju detta beteende, det gör inte Islam, som våldsamt försöker stoppa dekadent och degenerat beteende som ni ditt folk ditt land plågas av. Synd att du fortfarande saknar insikt och fortsätter vara stolt... det är verklgen beklagligt. Till råga på det är ni utdöende och kommer snart vara en minoritet?

Och trots det så suger slöjbärande kvinnor lika mycket kuk och knullar runt lika mycket. Vad du än skriver så kommer du inte runt det faktumet, och det gör uppenbarligen så jävla ont i dig.

Du spenderar dina dagar på Flashback som ett muslimskt troll. Har ju klargjort att jag inte biter, men du fortsätter att försöka fiska?

Nu blev du till och med så upprörd att du inte orkade dig på en styckeindelning? Haha lilla gubben! Jag bara njuter av att kommunicera med varelser med låg intelligens likt dig.
Citera
2022-11-04, 13:25
Medlem
DevilsDens avatar
Citat:
Men nja,, är det inte mer en konsekvens av liberal världsåskådning? Du skyller på media och judar antar jag? Men jag menar, detta är väl ändo ert egna skapelse? 0 moral, hedonism? "Frihet"?

Liberalism, feminism etc är egentligen satanism. Detsamma gäller Pride, hbtq, könsoperationer, trans etc.

Media har en stor del i detta, och judar som säger sig vara judar fast dom inte är det och rena Luciferianer med flera. Judendom är en front ett offer kabalen använder bara gång på gång genom historien. Dom får ta offerrollen, WW2?

Dom som är i toppen av denna värld är inga judar, dom bara använder dom.

Nej, människan blir påverkad av en yttre kraft som ligger helt öppet men som dom inte ser.
Senast redigerad av DevilsDen 2022-11-04 kl. 13:27.
Citera
2022-11-04, 13:26
Medlem
DevilsDens avatar
Edit, dubbelpost.
Senast redigerad av DevilsDen 2022-11-04 kl. 13:34.
Citera
2022-11-04, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Och trots det så suger slöjbärande kvinnor lika mycket kuk och knullar runt lika mycket. Vad du än skriver så kommer du inte runt det faktumet, och det gör uppenbarligen så jävla ont i dig.

Du spenderar dina dagar på Flashback som ett muslimskt troll. Har ju klargjort att jag inte biter, men du fortsätter att försöka fiska?

Nu blev du till och med så upprörd att du inte orkade dig på en styckeindelning? Haha lilla gubben! Jag bara njuter av att kommunicera med varelser med låg intelligens likt dig.

har du något bevis för detta? Bara nyfken.. förstår ej varför du blev så upprörd... du vet att ilska är ju ett förtecken på att man förlorat debatten. Glöm inte, facts dont care about your feelings..
Citera
2022-11-04, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Liberalism, feminism etc är egentligen satanism. Detsamma gäller Pride, hbtq, könsoperationer, trans etc.

Media har en stor del i detta, och judar som säger sig vara judar fast dom inte är det och rena Luciferianer med med flera. Judendom är en front ett offer kabalen använder bara gång på gång genom historien. Dom får ta offerrollen, WW2?

Dom som är i toppen av denna värld är inga judar, dom bara använder dom.

Nej, människan blir påverkad av en yttre kraft som ligger helt öppet men som dom inte ser.

Hmm okay, men du menar att dessa rörelser skapades av... folk som påstår sig vara judar? Men vilka är det då? Antar att du syftar på ashkenazi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in