2022-11-04, 10:55
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollenrullar
Visar inte detta handlande hur sjukt samhället på många sätt blivit??

Att tonårsflickor skickar nakenbilder på sig själva??

Hur kommer man öht på den ide'n??

Samhället håller fullständigt på att falla sönder.

Är det inte dags att föräldrarna omvärderar sin livsstil och uppfostrar ungarna till medborgare som förstår skillnaden mellan logik och idioti??

Tycker du dom får skylla sig själva då?
Citera
2022-11-04, 10:56
Medlem
Fimbulramns avatar
Handlar alltså tråden om VAR man kan hitta dessa bilder, inte varför tonårstjejer lägger ut dem och gamla gubbar frågar efter dem?

Har lite erfarenhet av discord pga spelande och det är mycket kids där. Nästan inga vuxna, iaf inte i på spelservrarna. Märker att kidsens föräldrar inte har någon koll på vad som görs på DC. De kontrollerar hur mycket tid som spenderas där men vet inte vilka ungarna har kontakt med. Föräldrarna borde ställa som krav att sköta DC-kontot så de kan gå in och kolla ibland.

Problemet är nog främst att de tjejer som är i mest behov av uppmärksamhet inte får det från sina föräldrar. Vissa ska helt enkelt inte skaffa barn.

Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Nåt måste ha förändrats sen jag var i den åldern, jag minns inte direkt tjejerna som "kåta". Snarare svårflörtade och undflyende, de hoppade verkligen inte i säng med företa bästa eller vem som helst.

Tror inte de är kåtare idag. Det som ändrats är att de som är desperata efter uppmärksamhet har alla möjligheter att få uppmärksamhet samtidigt som omdöme och goda råd är bristvara. Tiktok, onlyfans med flera är digitala latriner.
Citera
2022-11-04, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Rätt säker att lagen säger 18.

Lagen säger 18 på bild/video men som vuxen kan man lagligt knulla en 15 åring…

Det är inte allt man ska förstå tydligen…
Senast redigerad av TimmieStark 2022-11-04 kl. 11:41.
Citera
2022-11-04, 11:27
Medlem
Cameltotems avatar
Att flashback inte har hittat discorden eller hängt ut dessa grabbar än är förvånade.

Förr i tiden var flashbackare så jävla snabba. Nu sitter ni där lata och feta precis som mig och förväntar sig att någon annan tar tjuren i hornen.
Citera
2022-11-04, 11:29
Medlem
otellos avatar
Citat:
Vet inte var bilderna finns, men
En fråga bara: varför fotar unga tjejer av sig nakna..? Är man så jävla dum får man väl stå sitt kast.
Det är nog väldigt vanligt. Ungdomar saknar konsekvenstänk.
Citera
2022-11-04, 11:33
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Nåt måste ha förändrats sen jag var i den åldern, jag minns inte direkt tjejerna som "kåta". Snarare svårflörtade och undflyende, de hoppade verkligen inte i säng med företa bästa eller vem som helst.
Nu vet jag inte hur gammal du är, men även ett kvartssekel sedan var det kort-kort och tighta toppar som gällde för många flickor. Och när spriten flödade på gymnasiefesterna hände det ganska mycket ogenomtänkt.
Citera
2022-11-04, 11:37
Medlem
Ratads avatar
Småtjejer har alltid bekräftelseknarkat och kommer alltid bekräftelseknarka. Ni som var med när internet började dyka upp hos kreti och pleti minns vad som hände på chattarna och forumen. Man får ta det för vad det är.

Det jobbiga är att många av dem aldrig trappar ner på pundandet.
Citera
2022-11-04, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Att flashback inte har hittat discorden eller hängt ut dessa grabbar än är förvånade.

Förr i tiden var flashbackare så jävla snabba. Nu sitter ni där lata och feta precis som mig och förväntar sig att någon annan tar tjuren i hornen.

Det var någon som skrev att det mest hänger kids på DC så det är stor risk att gärningsmännen är finniga högstadie-killar.

Och dom har väl lika dåligt konsekvenstänk som dom jämnåriga tjejerna som är på nakenbilderna?

Så jag kommer till slutsatsen att ingen borde hängas ut.
Citera
2022-11-04, 11:49
Medlem
CassandraCs avatar
pga onlyfans kulturen och den enorma mängd pengar som flödar där så har även många unga tjejer upptäckt hur mycket pengar de kan tjäna snabbt, speciellt som minderåriga.
Citera
2022-11-04, 11:50
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Nu vet jag inte hur gammal du är, men även ett kvartssekel sedan var det kort-kort och tighta toppar som gällde för många flickor. Och när spriten flödade på gymnasiefesterna hände det ganska mycket ogenomtänkt.
Precis.

De flesta av oss överlever tonårens dåliga hångel, tafatta tafsande (både att ge och ta) och tramsiga festbilder där man låtsades slicka fitta eller suga kuk. Att sprida bilder olagligt är mer svartvitt än vad många tror. Har man ett okej att bilden sprids eller används kommersiellt kan man köra på. Det är därför proffs hyr in modeller vars jobb är att posera eller knulla framför kameror. Att sprida random fjårtizbilder är inte okej.
Citera
2022-11-04, 11:54
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CassandraC
pga onlyfans kulturen och den enorma mängd pengar som flödar där så har även många unga tjejer upptäckt hur mycket pengar de kan tjäna snabbt, speciellt som minderåriga.
Jag undrar hur bra det där stämmer att alla 18-åriga cheyer tror att man kommer tjäna multum på att visa fittan på OF. Nog för att folk generellt är mer felknullade än vad man tror men att myten om OF skulle få alla cheyer att go wild tror jag är överdriven.

Småcheyer har alltid experimenterat sexuellt för att få bekräftelse.
Citera
2022-11-04, 11:58
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag undrar hur bra det där stämmer att alla 18-åriga cheyer tror att man kommer tjäna multum på att visa fittan på OF. Nog för att folk generellt är mer felknullade än vad man tror men att myten om OF skulle få alla cheyer att go wild tror jag är överdriven.

Småcheyer har alltid experimenterat sexuellt för att få bekräftelse.
Kvinnor, oavsett ålder, lever uteslutande för att få bekräftelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in