2022-11-04, 12:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Kvinnor, oavsett ålder, lever uteslutande för att få bekräftelse.

Ja det stämmer men kvinnor är mera mottagliga för yttre påverkan typ media.

TikTok, insta, Facebook, reklam, yoga, new age, musik osv. Allt detta leder till att moralen bryts ner och ett perverterat beteende tillkommer genom media dvs satanism för att bryta ner och skapa depraverade sextörstiga små monster.

Kraften i media är inte vad folk tror att det är. Det är en negativ kraft som attackerar människan spirituellt.

Det är därför transor finns på dagis och det är varför det lärs ut om sex tidigt i skolor men även dagis. Både media men även andra ljusskygga grupper vill pervertera människan.

Religionen och kulturen i väst är satanism. Dvs materialism, new age, media, sex, droger etc. Spirituell attack som man inte ser….
Senast redigerad av DevilsDen 2022-11-04 kl. 12:28.
Citera
2022-11-04, 12:23
Medlem
Popetoterors avatar
Patetiskt den som vet var bilderna finns borde genast anmäla det till ECPAT eller liknande så de tas bort, hur svårt ska det vara.
Citera
2022-11-04, 12:30
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisistheend
Tänk om du vore smart nog att väga in hjärnans utveckling samt personlig mognad. Fast det är väl för mycket begärt av ett peddo.

Edit: sen hjälper lite mer kunskap om människokroppens utveckling, även det säker omöjligt för ett peddo att känna till. Alla är ett lovligt byte.
Fattar inte vad du surrar om.
Citera
2022-11-04, 12:32
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
15 år är gränsen allt under det barnporr över det ej barnporr
15-åringar är inga barn kroppsligt sett. På flera sätt olämpligt med bilder på nakna 14-åringar men just barnporr är det inte.
Citera
2022-11-04, 12:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
15 år är gränsen allt under det barnporr över det ej barnporr
Nej, gränsen är 18
Citera
2022-11-04, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starellas
Dagens ETC granskar en för de flesta vuxna helt okänd gemenskap där unga män online vill ”exponera horor”. De byter, säljer, köper svenska tonårstjejers läckta *bilder och filmer. Trots att det är barnporr.

– Det tär nog mer än jag kanske tänker att det gör, säger Bianca.
– Jag är minderårig i filmerna. Det är så *äckligt, säger Nova.
– Jag kände mig pressad att skicka det han *ville ha, säger Ida, som bara var 16 år.

Detta är del ett av fyra i Dagens ETC:s granskning om De uthängda tjejerna.

https://www.etc.se/feature/tonaarstjejers-laeckta-nakenbilder-saeljs-i-slutna-naetforum-exponerar-horor?fbclid=IwAR2TR2_TgI3BPh 4GFeN5pctNnfBGjvALV8Kc8V_Wm4BG8EbfhNHhutxBOCA

Vilken sida handlar det om?
Och har någon hela artikeln?
Hon kände sig pressad att skicka bilder men hade man bett henne hämta ett glas vatten skulle hon inte orka. Gäller dem allihop.

Det här bör vara ett enkelt jobb för snuten att lösa.
Citera
2022-11-04, 12:41
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
15-åringar är inga barn kroppsligt sett. På flera sätt olämpligt med bilder på nakna 14-åringar men just barnporr är det inte.

Under 18 så är det barnporr.
Citera
2022-11-04, 12:47
Bannlyst
Dåligt av ETC att inte hitta originalgruppen på telegram som jag nu såg fortfarande finns kvar.
Den dom wallraffat på Discord är stängd.
Dåligt av ETC att lägga det bakom betalvägg.
Den mest efterfrågade tjejen är sagastq som nu medverkat i både SVT och TV4 och pratat om sina läckta bilder och filmer.
Saga har sen tidigare blivit en stor idol bland tonåringar och tjänar massa pengar på att göra reklam för olika företag.

https://svt.se/nyheter/inrikes/tonarstjejers-lackta-nakenbilder-saljs-i-slutna-forum-pa-natet
Citera
2022-11-04, 13:02
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Småtjejer har alltid bekräftelseknarkat och kommer alltid bekräftelseknarka. Ni som var med när internet började dyka upp hos kreti och pleti minns vad som hände på chattarna och forumen. Man får ta det för vad det är.
När jag gick i skolan var tjejerna väldigt medvetna om sitt värde, det var ingen som behövde bli "bekräftad". de ansåg sig vara fotomodeller och inga vanliga grabbar hade en chans. Dessutom var de inte sexuellt aktiva på detta sätt som de verkar vara idag, troligen är de lurade att det något sätt är "jämlikt", att de också måste vara som grabbarna. Traditionellt sett har grabbar alltid jagat efter tjejer, som spelat/varit svårflirtade. Kanske är det dags för lite gammaldags moral igen? Tjejer blir faktiskt inte med attraktiva om de haft flera partners eller är sexuellt erfarna...
Citera
2022-11-04, 13:04
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Tror inte de är kåtare idag. Det som ändrats är att de som är desperata efter uppmärksamhet har alla möjligheter att få uppmärksamhet samtidigt som omdöme och goda råd är bristvara. Tiktok, onlyfans med flera är digitala latriner.
Det vore ju smartare och mer hållbart att bli uppmärksammad för sin kompetens eller för sina bra skolbetyg. Eller för att man är trevlig eller en bra kompis. Vill de verkligen bli uppmärksammade för sina porrbilder på internet?
Citera
2022-11-04, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Löjligt försök till en provokation utav ett litet kryp som du, bättre lycka nästa gång.

Det små dumma muslimer verkar ha svårt att förstå är att era döttrar suger lika mycket kuk även fast ni tvingar på de ett klädesplagg.

Du svarade inte på frågan, utan svarade med något totalt grundlös...
Citera
2022-11-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Du beskrev precis satanismen till viss del, sex, droger, aborter, std etc.

Det tror jag alla ser nu mer eller mindre, något förstör ungdomar och människor i allmänhet. Vad kan det vara tro? (Media) <

Men nja,, är det inte mer en konsekvens av liberal världsåskådning? Du skyller på media och judar antar jag? Men jag menar, detta är väl ändo ert egna skapelse? 0 moral, hedonism? "Frihet"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in