Citat:
Ursprungligen postat av
Ladylovelylocksss
Nu har jag bestämt mig. Jag orkar inte ligga vaken om nätterna och planera längre, det dröjer bara ut på helvetet.
Vilken eller vilka mediciner kan man få utskrivet hyfsat lätt av farbror doktorn som man kan ta för en smärtfri död? Är inskriven på psykiatrin men har fått dom tro att jag är stabil så borde kunna få något bra utskrivet eller? Hur går man tillväga för att lura till sig mediciner med eventuell död som biverkning?
Jag är alldeles för feg för ALLA andra självmordsmetoder så inga tips om hängning, skjuta sig i huvudet eller hoppa framför tåg. Det är väl den fegheten som gjort att jag hamnat i denna svarta jävla bubbla som jag är i också.
Hej
Hoppas du inte gör det.
Tänk dig att du lever fler liv i evighet.
Och att allt du gör i det här livet påverkar hur ditt nästa liv kommer bli.
Om du tar livet av dig nu kanske ditt nästa liv blir 1000 gånger värre eller kanske till och med ännu värre.
Bättre isåfall att försöka vara så snäll och trevlig mot andra i det här livet som du bara kan så kanske du får ett helt fantastiskt liv i ditt nästa liv.
Tänk goda tankar och utför goda tankar för andra människor i det här livet efter hur du känner att du klarar av det givetvis.
Dessutom. Ge inte upp föränn du provat allt som man kan prova på jorden.
Vad sägs om att bli luffare och luffa runt hela jorden 10 gånger.
Någonstans på andra sidan jorden kanske du finner ditt livs kärlek och skaffar barn och lever ett fantastiskt liv som fattig bonde till exempel.
Hoppas du fortsätter orka
Det kan hända att ditt liv vänder på en 5-öring och blir till något helt magiskt.
Hoppas det går bra för dig
Prova att försöka hjälpa andra människor efter egen förmåga.
Du kanske väcker någonting inom dig som du glömt
Lycka till