2023-06-08, 21:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Har hört nog av honom. Är inget större fan av katolikers ny(gamall)moraliserande om ditten och datten. Gillar frihet.

Det gjorde J Money oxo.

Citat:
Läste hans barnbok när det begav sig... stärker liksom min poäng 😄

Du menar moneys poäng? för det är väll "genus" som i gender theroy du (försöker) svamla om?

Citat:
Borat gjorde precis samma sak. Han låtsades att en intervju skulle handla om en sak, fick tillgång till folk som aldrig annars skulle ha mottagit honom och gjorde vad han kunde för att de skulle hamna i så dålig dager som möjligt. Underhållande, helt klart. Men oärligt. Liksom Borat. Och han duckar alla seriösa diskussioner och debatter där han inte själv har kontrollen. Precis som Crowder.

Vad kåtsades han att intervjun skulle handla om?
Citera
2023-06-08, 21:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Det gjorde J Money oxo.

Du menar moneys poäng? för det är väll "genus" som i gender theroy du (försöker) svamla om?

Vad kåtsades han att intervjun skulle handla om?

Vet inte vem J Money är. Nån influenser, måhända?

Du får kolla på Borat filmerna så ser du likheterna. De är uppenbara.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-06-08 kl. 22:17.
Citera
2023-06-08, 21:57
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Copium? Att socialkonservativa kommer att kämpa med näbbar och klor för att hbtq-folk inte ska få existera på samma villkor som alla oss alla andra är nåt som har konstaterats sen länge. Det är ingen cope. Det är ett återkommande faktum.

Du väljer en av många representanter för öl som exempel på hur det är att pusha på saken för barn. Bara där är det totalt efterblivet.

Lägg där till att alla det amerikanska partiet som du så uppenbarligen hämtar inspriration ifrån i detta nu aktivt kämpar för att hålla barnäktenskap lagliga. Det blir bara löjligt.

Det är precis vad det alltid har sagts vara. Gammalt hederligt hat. Är man intresserad så tittar man tillbaka i tiden och finner att exakt samma argument användes mot bögarna då, som används mot transfolk idag. Samma skit. Nytt mobboffer.

Men då vart de 10% av befolkningen de fick kulturellt stryk av. Nu är det 1%. Då vart det nån som nästan alla kände, nu är det nån som ingen knappt träffat. Har kanske stött på max 5 transfolk i mina dagar. Ändå spenderar vi år och dar på att debattera deras existens. Som om de utgjorde nåt existentiellt hot. Så jävla löjligt.

Precis Dylan satt i vita huset med Biden och pushade kastrering av barn. Alla förstår nu hur rubbade ni faktiskt är som står bakom denna agenda. Kejsaren är nu naken för alla att se. Fortsätt du gräva om du vill och double down på ditt förnekande av verkligheten som en sann komplett galning. Det är över för er lilla peddokult.
Citera
2023-06-08, 22:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Precis Dylan satt i vita huset med Biden och pushade kastrering av barn. Alla förstår nu hur rubbade ni faktiskt är som står bakom denna agenda. Kejsaren är nu naken för alla att se. Fortsätt du gräva om du vill och double down på ditt förnekande av verkligheten som en sann komplett galning. Det är över för er lilla peddokult.

Samma löjliga överdramatik från dig som alltid. Ta och kamma dig.

Du menar det som gäller mindre än 1% av befolkningen, som leder till över 60% mindre risk för depression och över 70% risk för suicidalitet, där endast 1% av de som får behandlingar av detta slaget ångrar det efteråt? Vil du ha källor?

Finns rätt jävla mycket forskning vid detta laget. Säg vilken del du stör dig på så kan vi leta fakta tillsammans.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-06-08 kl. 22:11.
Citera
2023-06-08, 22:20
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Samma löjliga överdramatik från dig som alltid. Ta och kamma dig.

Du menar det som gäller mindre än 1% av befolkningen, som leder till över 60% mindre risk för depression och över 70% risk för suicidalitet, där endast 1% av de som får behandlingar av detta slaget ångrar det efteråt? Vil du ha källor?

Finns rätt jävla mycket forskning vid detta laget. Säg vilken del du stör dig på så kan vi leta fakta tillsammans.

Vad försöker du ljuga om nu? Dylan satt i vita huset och pratade om att man måste pusha kastrering av barn och Biden sa "I love it". Ditt förnekande av verkligheten har du inget för, alla som är intresserade vet ju redan detta och såg Dylan och Bidens intervju.

Dina siffror är absurt nonsens. Självmordsrisken är ännu högre post op. Big pharma medicinen är i precis alla fall ett sakta självmord. Klippa kuken av barn är sinnessjukt. Du och din kult är nakna, alla ser er för vad ni är nu.
Citera
2023-06-08, 22:22
Avstängd
Citat:
Vad försöker du ljuga om nu? Dylan satt i vita huset och pratade om att man måste pusha kastrering av barn och Biden sa "I love it". Ditt förnekande av verkligheten har du inget för, alla som är intresserade vet ju redan detta och såg Dylan och Bidens intervju.

Dina siffror är absurt nonsens. Självmordsrisken är ännu högre post op. Big pharma medicinen är i precis alla fall ett sakta självmord. Klippa kuken av barn är sinnessjukt. Du och din kult är nakna, alla ser er för vad ni är nu.

Vet inte vem du snackar om. Vilka faka är det du bestrider? Jag kan belägga allt jag nämnt. Ändå kallar du mig världsfrånvänd.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-06-08 kl. 22:28.
Citera
2023-06-08, 22:34
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vet inte vem du snackar om. Vilka faka är det du bestrider? Jag kan belägga allt jag nämnt. Ändå kallar du mig världsfrånvänd.

Du vet nu inte vilka Dylan Mulvaney och Joe Biden är? Det är nivån du sjunker till? Så fruktansvärt jävla pinsam.
https://www.youtube.com/watch?v=B9258AnO_Bk&ab_channel=NowThisNews

Det är över för er kult. Ni skulle inte pushat er sinnessjuka agenda på barn.
Citera
2023-06-08, 22:39
Avstängd
Citat:
Du vet nu inte vilka Dylan Mulvaney och Joe Biden är? Det är nivån du sjunker till? Så fruktansvärt jävla pinsam.
https://www.youtube.com/watch?v=B9258AnO_Bk&ab_channel=NowThisNews

Det är över för er kult. Ni skulle inte pushat er sinnessjuka agenda på barn.

Nivån jag sjunker till? Läs mitt svar igen. Klart jag vet vem Biden är men jag håller inte koll på varenda transperson, som om jag vore nåt basatt fan.

Vilka fakta är det du motsätter dig?

Här har du det igen:

"Du menar det som gäller mindre än 1% av befolkningen, som leder till över 60% mindre risk för depression och över 70% (mindre) risk för suicidalitet, där endast 1% av de som får behandlingar av detta slaget ångrar det efteråt? Vil du ha källor?

Finns rätt jävla mycket forskning vid detta laget. Säg vilken del du stör dig på så kan vi leta fakta tillsammans."
Senast redigerad av enhalvboj 2023-06-08 kl. 22:46.
Citera
2023-06-08, 22:46
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nivån jag sjunker till? Läs mitt svar igen. Klart jag vet vem Bien är men jag håller inte koll på varenda transperson, som nån basatt jävel

Vilka fakta är det du motsätter dig?

Helt absurt försvar. Vilken transa är mer känd 2023 än Dylan? Du påstod att du kände till Bud light skandalen? Där Dylan var frontfigur? Tamponger? Nike? Hiking heels? Normalize the bulge? 365 days of girlhood? Du är numera så jävla simpel att du framstår som ett troll, fattar du inte det själv?

Allt du säger är komplett nonsens.
https://www.youtube.com/watch?v=Gj3qA2A_z3w&t=3921s&ab_channel=TheBlaireWh iteProject
https://www.youtube.com/watch?v=mRh80xSI8QQ&ab_channel=BlaireWhite
https://www.youtube.com/watch?v=DlC99jzz6f4&ab_channel=BlaireWhite

Skall jag fortsätta? Transor som pratar med transor måste bli total meltdown för en sån som du.
Citera
2023-06-08, 22:57
Avstängd
Citat:
Helt absurt försvar. Vilken transa är mer känd 2023 än Dylan? Du påstod att du kände till Bud light skandalen? Där Dylan var frontfigur? Tamponger? Nike? Hiking heels? Normalize the bulge? 365 days of girlhood? Du är numera så jävla simpel att du framstår som ett troll, fattar du inte det själv?

Allt du säger är komplett nonsens.
https://www.youtube.com/watch?v=Gj3qA2A_z3w&t=3921s&ab_channel=TheBlaireWh iteProject
https://www.youtube.com/watch?v=mRh80xSI8QQ&ab_channel=BlaireWhite
https://www.youtube.com/watch?v=DlC99jzz6f4&ab_channel=BlaireWhite

Skall jag fortsätta? Transor som pratar med transor måste bli total meltdown för en sån som du.

Jag skiter väl i nån Dylan? Du är som nån HäntExtra-kärring som lägger mer vikt vid vad nån kändis säger än vad forskningen faktiskt visar. En Se&Hör-hora. Såna som dig lärde man sig avfärda redan när man var ung.

Faktum är (bestrid mig, motherfucker, för jag har studier som backar upp mina påståenden) att folk mår bättre av att vi accepterar transfolk som de är än om vi försöker konvertera de till något de inte är.

Du kör precis samma, trötta jävla tjöt som dina ideologiska fränder körde för 30+ år-sen mot bögarna. Det är förlegat och tröttsamt. Vi bor inte i USA.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-06-08 kl. 23:23.
Citera
2023-06-08, 23:42
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag skiter väl i nån Dylan? Du är som nån HäntExtra-kärring som lägger mer vikt vid vad nån kändis säger än vad forskningen faktiskt visar. En Se&Hör-hora. Såna som dig lärde man sig avfärda redan när man var ung.

Faktum är (bestrid mig, motherfucker, för jag har studier som backar upp mina påståenden) att folk mår bättre av att vi accepterar transfolk som de är än om vi försöker konvertera de till något de inte är.

Du kör precis samma, trötta jävla tjöt som dina ideologiska fränder körde för 30+ år-sen mot bögarna. Det är förlegat och tröttsamt. Vi bor inte i USA.

Vad försöker du ens förneka längre? Du har inget försvar. Dylan är 2023 världens mest kända transa, punkt. Selektiv blindhet får dig bara att se störd ut.

Du har inga faktum, du har inga legitima studier eller forskning som backar upp att det är bra att sterilisera barn, sluta tramsa. Det absolut elakaste man kan göra mot mentalt störda människor är givetvis att spela med i deras störda fantasivärld befriad från biologiska faktum. Ingen flyr biologiska faktum. Faktum är att självmordsfrekvensen är högre post op så allt du säger är lögner från en galen kultare som gjort bort sig totalt. Du låter som en typisk lobbyist från big pharma som vill pusha sina piller och operationer på så låga åldrar som möjligt givetvis.

Gullig halmgubbe. Ingen pratar om bögar och kan för övrigt påtala för dig att bögar inte heller längre vill bli inlindade i din peddokult så sluta använda bögar som en poäng är du snäll, du framstår som fullständigt desperat just nu.
Citera
2023-06-08, 23:50
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Alla människor som föds kommer ut från en kvinna.

Räcker väl så.
Citat:
Vad försöker du ens förneka längre? Du har inget försvar. Dylan är 2023 världens mest kända transa, punkt. Selektiv blindhet får dig bara att se störd ut.

Du har inga faktum, du har inga legitima studier eller forskning som backar upp att det är bra att sterilisera barn, sluta tramsa. Det absolut elakaste man kan göra mot mentalt störda människor är givetvis att spela med i deras störda fantasivärld befriad från biologiska faktum. Ingen flyr biologiska faktum. Faktum är att självmordsfrekvensen är högre post op så allt du säger är lögner från en galen kultare som gjort bort sig totalt. Du låter som en typisk lobbyist från big pharma som vill pusha sina piller och operationer på så låga åldrar som möjligt givetvis.

Gullig halmgubbe. Ingen pratar om bögar och kan för övrigt påtala för dig att bögar inte heller längre vill bli inlindade i din peddokult så sluta använda bögar som en poäng är du snäll, du framstår som fullständigt desperat just nu.
Jag trodde du var död. Fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in