Citat:
Ursprungligen postat av
enhalvboj
Jag skiter väl i nån Dylan? Du är som nån HäntExtra-kärring som lägger mer vikt vid vad nån kändis säger än vad forskningen faktiskt visar. En Se&Hör-hora. Såna som dig lärde man sig avfärda redan när man var ung.
Faktum är (bestrid mig, motherfucker, för jag har studier som backar upp mina påståenden) att folk mår bättre av att vi accepterar transfolk som de är än om vi försöker konvertera de till något de inte är.
Du kör precis samma, trötta jävla tjöt som dina ideologiska fränder körde för 30+ år-sen mot bögarna. Det är förlegat och tröttsamt. Vi bor inte i USA.
Vad försöker du ens förneka längre? Du har inget försvar.

Dylan är 2023 världens mest kända transa, punkt. Selektiv blindhet får dig bara att se störd ut.
Du har inga faktum, du har inga legitima studier eller forskning som backar upp att det är bra att sterilisera barn, sluta tramsa. Det absolut elakaste man kan göra mot mentalt störda människor är givetvis att spela med i deras störda fantasivärld befriad från biologiska faktum. Ingen flyr biologiska faktum. Faktum är att självmordsfrekvensen är högre post op så allt du säger är lögner från en galen kultare som gjort bort sig totalt. Du låter som en typisk lobbyist från big pharma som vill pusha sina piller och operationer på så låga åldrar som möjligt givetvis.
Gullig halmgubbe. Ingen pratar om bögar och kan för övrigt påtala för dig att bögar inte heller längre vill bli inlindade i din peddokult så sluta använda bögar som en poäng är du snäll, du framstår som fullständigt desperat just nu.