Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
Nejdå det gör du nog inte

du är mer en tjej som vill ha allt än bara lite eller hur? Många tjejer jag har träffat vill sällan bara suga och sen är det klart. Dom vill gärna ha hela spelat inkluderat. Allt eller inget dvs
Varför ska man inte vara en sån tjej? Om man går hem med nån för en kväll så är det ju oftast bara av en anledning, dvs ha sex. Vad är meningen med att tillfredställa en främling utan att få nått tillbaks? Vad skulle man få ut av det? Då är det ju bättre att gå hem och onanera eller ta fram sin vibrator istället.
Jag har vid något tillfälle, under min singelperiod, faktiskt vänt mig om för att somna utan att tillfredställa den andre efter att jag själv har blivit tillfredställd. Gjorde detta för att jag kände mig trött på killen i fråga efter att jag hade fått orgasm, och det var inte ett så jätte populärt beteende lade jag märke till. Jag förstår det för jag tycker själv att det skulle vara extremt oartigt om jag blev utsatt, men samtidigt så var det lite kul att få testa hur vissa killar gör ibland.
Citat:
Ursprungligen postat av Räserfläns69
Jag tror att det ligger något i att avsugningarna kan ha något med kukstorleken att göra. Har man jättekuk vill tjejjen inte få ont i fittan och suger istället.
Jag tror du har fel.
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Jag blir skittänd och älskar att slicka kvinnor, även om det är någon jag inte känt så länge, eftersom det är så tändande att se dem njuta och vara helt koncentrerade på dem.
Det borde kunna vara likadant för kvinnor som ger oralsex.
Det kan vara jätte upphetsande men då vill man ju oftast att det ska bli en fortsättning sen eller alternativt att man tar på sig själv under tiden. Det är ju inte så att det går för en medan man suger, även om det är upphetsande, utan det är ju mest trist om man inte får nått i gengäld sen. Tycker jag i varje fall.