2006-07-14, 15:10
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
Tänkte mer om han inte kunde få upp den, du sa aldrig att om snabeln var för stor svårt att veta. Och om en penetration inte kunde genomföras skulle du fortfarande inte snaska?

Jo, hela poängen med mitt inlägg var egentligen att visst kan jag snaska men inte enbart. Sex är ett samspel där båda deltar.

Jag uttrycker mig nog bara oklart idag.
Citera
2006-07-14, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jo, hela poängen med mitt inlägg var egentligen att visst kan jag snaska men inte enbart. Sex är ett samspel där båda deltar.

Jag uttrycker mig nog bara oklart idag.

Nejdå det gör du nog inte du är mer en tjej som vill ha allt än bara lite eller hur? Många tjejer jag har träffat vill sällan bara suga och sen är det klart. Dom vill gärna ha hela spelat inkluderat. Allt eller inget dvs
Citera
2006-07-14, 15:33
Medlem
strömelins avatar
Tjejerna kanske helt enkelt inte gillar sex så mycket men vill vara lite schyssta mot killen.

Är det likadant i alla åldrar eller är det vanligare bland t. ex. yngre?

En annan anledning kan ju vara att om man håller räkning på hur många man har haft sex med kan man ju skippa att räkna avsugningar. Inte ens Clinton tyckte ju att oralsex är sex så det måste ju stämma..
Citera
2006-07-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strömelin
En annan anledning kan ju vara att om man håller räkning på hur många man har haft sex med kan man ju skippa att räkna avsugningar.

Öh?
Citera
2006-07-14, 15:49
Medlem
Subb[a]s avatar
Tjejen vill vinna "poäng" hos mannen eftersom om en kille spelat sina kort rätt så ligger tjejen rätt långt nedanför honom i "status". Hon kommer göra saker som försöka tillfredställa honom, skratta åt det han säger, etc. Saken är den att det funkar åt det motsatta hållet om han verkar ointresserad och dissar tjejen. Vilket gör att tjejen tar till saker som BJ's för att nämna ett exempel.

Finns säkert andra exempel där tjejen helt enkelt tänker "men äsch, han har bjudit mig på en massa drinkar osv, någonting måste jag ju göra för honom"... Detta är ju inget annat än motbjudande.

Citat:
Ursprungligen postat av spetälske leif
Tjejer har ju sin undergivelse-gen, dom njuter ju av att vara kukslavar, om killen har tillräckligt med pengar och social status.

Har han inte det så börjar tyranneriet däremot och dom visar sin andra sida som dom annars försöker gömma under smink, låtsas-empatiskhet och nätta eller åmande gester.

Precis.
Citera
2006-07-14, 16:06
Medlem
Jag tror att det ligger något i att avsugningarna kan ha något med kukstorleken att göra. Har man jättekuk vill tjejjen inte få ont i fittan och suger istället.
Citera
2006-07-14, 20:06
Medlem
J.Ns avatar
Jag blir skittänd och älskar att slicka kvinnor, även om det är någon jag inte känt så länge, eftersom det är så tändande att se dem njuta och vara helt koncentrerade på dem.

Det borde kunna vara likadant för kvinnor som ger oralsex.
Citera
2006-07-14, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
jag skrev:ne då..klart som fan att man suger kuk..så fort tillfälle ges..(ska inte förväxlas med att man suger vilken kuk som helst)

du läste alltså inte allt jag skrev??ONS e inte min grej..ska finnas känslor i bilden för att ja ska vilja ha sex eller ge en skön avsugning till personen..

Efter ditt tidigare inlägg är jag nu kär i dig. Alltså, det är känslor med i bilden.
Citera
2006-07-14, 20:26
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
Nejdå det gör du nog inte du är mer en tjej som vill ha allt än bara lite eller hur? Många tjejer jag har träffat vill sällan bara suga och sen är det klart. Dom vill gärna ha hela spelat inkluderat. Allt eller inget dvs
Varför ska man inte vara en sån tjej? Om man går hem med nån för en kväll så är det ju oftast bara av en anledning, dvs ha sex. Vad är meningen med att tillfredställa en främling utan att få nått tillbaks? Vad skulle man få ut av det? Då är det ju bättre att gå hem och onanera eller ta fram sin vibrator istället.
Jag har vid något tillfälle, under min singelperiod, faktiskt vänt mig om för att somna utan att tillfredställa den andre efter att jag själv har blivit tillfredställd. Gjorde detta för att jag kände mig trött på killen i fråga efter att jag hade fått orgasm, och det var inte ett så jätte populärt beteende lade jag märke till. Jag förstår det för jag tycker själv att det skulle vara extremt oartigt om jag blev utsatt, men samtidigt så var det lite kul att få testa hur vissa killar gör ibland.
Citat:
Ursprungligen postat av Räserfläns69
Jag tror att det ligger något i att avsugningarna kan ha något med kukstorleken att göra. Har man jättekuk vill tjejjen inte få ont i fittan och suger istället.

Jag tror du har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Jag blir skittänd och älskar att slicka kvinnor, även om det är någon jag inte känt så länge, eftersom det är så tändande att se dem njuta och vara helt koncentrerade på dem.

Det kan vara jätte upphetsande men då vill man ju oftast att det ska bli en fortsättning sen eller alternativt att man tar på sig själv under tiden. Det är ju inte så att det går för en medan man suger, även om det är upphetsande, utan det är ju mest trist om man inte får nått i gengäld sen. Tycker jag i varje fall.
Citera
2006-07-14, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.N

JN - a woman in disguise. Kom inte och säg att du helt ärligt skulle ta hem en tjej för en avslickning enbart..hah! patetiskt
Citera
2006-07-14, 20:49
Medlem
Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiamedknuff
Jag har vid något tillfälle, under min singelperiod, faktiskt vänt mig om för att somna utan att tillfredställa den andre efter att jag själv har blivit tillfredställd. Gjorde detta för att jag kände mig trött på killen i fråga efter att jag hade fått orgasm, och det var inte ett så jätte populärt beteende lade jag märke till. Jag förstår det för jag tycker själv att det skulle vara extremt oartigt om jag blev utsatt, men samtidigt så var det lite kul att få testa hur vissa killar gör ibland.
Går du runt och sparkar alla män mellan benen bara för att vissa killar våldtar ibland? Det där passade inte riktigt ihop med den bilden jag fått av dig...
Citera
2006-07-14, 22:11
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiamedknuff
Det kan vara jätte upphetsande men då vill man ju oftast att det ska bli en fortsättning sen eller alternativt att man tar på sig själv under tiden. Det är ju inte så att det går för en medan man suger, även om det är upphetsande, utan det är ju mest trist om man inte får nått i gengäld sen. Tycker jag i varje fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
JN - a woman in disguise. Kom inte och säg att du helt ärligt skulle ta hem en tjej för en avslickning enbart..hah! patetiskt

Alltså Henkko nu är inte engångsligg min grej så jag har inte "tagit hem en tjej" av någon anledning what so ever

Men jag har slickat enbart utan att jag har velat något mer eller ibland orkat ha sex för egen del bara för att jag gillar att göra det och för att jag gillar att göra det skönt för någon annan med så lite ansträngning och vara så koncentrerad på henne, även om det är långt ifrån min livs kärlek vi talar om.

Men som Fia säger så blir man ju oftast upphetsad och ha en fortsättning även om man inte alls var intresserad från början. Men som sagt undantagen finns även från den regeln
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in