Flashback bygger pepparkakshus!
2006-07-16, 20:49
Medlem
Ajajajs avatar
Tjejer gillar helt klart att suga, men inte vem som helst!

Hur många tjejer skulle tacka nej till att "bara" få suga av Robbie Williams?

Skulle inte vara något problem för Robbie att få de snofsiga flickorna på Stureplan att ställa sig i kö!
Citera
2006-07-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
:thumbsdow du kanske skulle hänga på lunarstorm istället. Här skriver man vad man tycker, pallar du inte läsa det så...

Kanske DU borde hänga på lunarstorm? Dina inlägg måste vara ironiska eller skämtsamma för de är helt intelligensbefriade och din kvinnosyn är helt uppåt väggarna.

Fast du kanske tycker det är tufft och manligt att se tjejer som underlägsna slynor.
Citera
2006-07-16, 22:22
Medlem
-HunteR-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Finns säkerligen en rad olika orsaker. Kan tänka bl.a. följande axplock:

* Hon har mens
* Hon är osäker och vill inte visa upp sin kropp första gången
* Hon gillar att suga
* Hon är kanske ute efter en pojkvän och är rädd att släpper hon till hela vägen kommer killen inte vara intresserad sedan

etc...
Sant
Citera
2006-07-17, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av banankalle666
Kanske DU borde hänga på lunarstorm? Dina inlägg måste vara ironiska eller skämtsamma för de är helt intelligensbefriade och din kvinnosyn är helt uppåt väggarna.

Fast du kanske tycker det är tufft och manligt att se tjejer som underlägsna slynor.

Gå å lägg dig din oskuld.
Citera
2006-07-17, 09:21
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
njä han säger nog vi knullade haha...
vad som sägs har ingen betydelse alls.. de är känslan... och ryktet må så vara jag känner inte hans kompisar...

vad jag ville säga som va relaterat till denna diskus va att de va maktk'nslan som sög..
Jomen, den sortens maktdemonstrationer är vi nog många killar som vill bli utsatta för, win-win
Tror förresten det är högre status i en kravlös avsugning än ett knull i skrythänseende.
Citera
2006-07-17, 10:38
Medlem
NoHeros avatar
varför skulle en avsugning ha högre status?

tycker snarare det känns lägre..
jag skulle tycka att det vore mer status om tjejen brydde sig tillräckligt mkt för att iaf själv försöka få det lite skönt..
dock hade jag självklart uppskattat en avsugning men hade nog tyckt det varit mer slampigt och hon hade blivit väldigt mkt mer ointressant efteråt
Citera
2006-07-17, 14:01
Medlem
genos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violinisten
Om du litar helt till preventivmedel och inte tar med i beräkningen att dessa ej är 100 %-iga, att kådisar kan spricka osv, tar du enligt mig inte ansvar när du gnäller om "oönskade" graviditeter sedan istället för att ta hand om det barn du frivilligt har gjort. Tvärtom riskerar du medvetet att du kan bli förälder. Vare sig det sker med skygglappar eller av ren okunskap. Då borde du definitivt hålla dig till oralsex.

Vi sitter i olika kanoter. I din existerar abort.
Men du skrev ju tidigare att oönskade graviditeter bara drabbade ansvarslösa människor (eftersom att p-piller och kondomer inte är 100%-iga)... är det ansvarslöst om ens kondom spricker, eller om hormonfelet med p-piller som sker en gång av 32049892304 inträffar så att du blir med barn?
Hur hade man kunnat undvika det (slarvig som man bevisligen är)?

Har du för övrigt någon aning om hur små de statistiska riskerna med sprucken kondom/ej fungerande p-piller är?

Som du kanske inte visste så kan en kvinna bara bli gravid några dagar per månad. (ca 3)
Ska man då räkna på hur p-piller havererar samt kondomer som spricker och sen dessutom räkna in att detta måste inträffa under tiden som kvinnan har möjlighet att bli gravid så är det plötsligt 10-20 gånger ännu mer osannolikt att hon blir med barn.

Tycker du att det är ansvarslöst av de människor som får blixten i huvudet också?
Citera
2006-07-18, 00:08
Medlem
Jag förstår inte heller det...För egen del älskar jag att suga kuk och killen är passiv eller smeker mig. Gärna att detta görs efter att han har slickat mig. Ömsesidg 69:a för all del, men det är också härligt att antingen bara få eller bara få ge och koncentrera sig på det.

Detta tycker jag är mer intimt än att knulla, MEN tycker att det sistnämnda är den naturliga fortsättningen på sugandet. Enda gångerna jag har tvekat till att låta en kille jag gett oralsex att fortsätta är när han varit STOR , och det är den anledningen jag först kommer att tänka på.

Den andra är osäkerhet på om killen ska skryta om det eller att man helt enkelt blir osäker på hans sexuella preferenser. Hade ett one night stand som inte ens diskret utan självsäkert plockade fram handklovar och ögonbindel och snarare konstaterade än frågade "Nu är det väl dags för dem här".
Citera
2006-07-18, 00:10
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molnregn
Jag förstår inte heller det...För egen del älskar jag att suga kuk och killen är passiv eller smeker mig. Gärna att detta görs efter att han har slickat mig. Ömsesidg 69:a för all del, men det är också härligt att antingen bara få eller bara få ge och koncentrera sig på det.

Detta tycker jag är mer intimt än att knulla, MEN tycker att det sistnämnda är den naturliga fortsättningen på sugandet. Enda gångerna jag har tvekat till att låta en kille jag gett oralsex att fortsätta är när han varit STOR , och det är den anledningen jag först kommer att tänka på.

Den andra är osäkerhet på om killen ska skryta om det eller att man helt enkelt blir osäker på hans sexuella preferenser. Hade ett one night stand som inte ens diskret utan självsäkert plockade fram handklovar och ögonbindel och snarare konstaterade än frågade "Nu är det väl dags för dem här".

Snygg presentation i första inlägget. Gå ut stort och fortsätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in