2006-07-14, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Tror du inte att det var meningen också...?

ni får tro precis som ni vill..jag har alltid varit frispråkig..trodde detta var ett ställe där man kunde vara det utan att folk tror man är en bekräftelseh*ra...uppenbarligen inte..förlåt mig..ska dämpa mig o skriva som den lilla fisförnäma flickan jag är...[/quote]

Vem har nämt ordet hora?
Citera
2006-07-14, 12:10
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Jag håller som vanligt med Filofax, för mig så är det mer intimt att ha oralsex än att ha ett regelrätt samlag.

Jag tycker att det finns två anledningar till att ha sex, den ena är att få orgasm och den andra är att min partner får orgasm. Enligt mig så är det inte mkt mening med att ha sex om man inte kommer utan det är helt värdelöst. Enligt mitt sätt att se på det hela suger man inte bara av nån utan att få nått tillbaks i gengäld eller om man tar på sig själv samtidigt och fixar det den vägen.

Tror ofta att tjejer vill ge sken av att de är nöjda med att bara få suga för att "för att få jobbet som flickvän". Personligen så skulle jag hellre vilja ha en partner som även tar för sig och njuter för egen räkning också. Inte så kul med nån som bara ställer upp.
Citera
2006-07-14, 12:36
Medlem
marcarolos avatar
Det är väl bekräftelsebehov. Dom vill känna att dom är bra på något. Det är ju lite lättare att suga kuk än att slicka fitta så det blir en mer "normal" sak att göra. Om kvinnornas klitoris stog rakt upp mellan benen så skulle nog män gärna vara där och suga. Sedan väntar sig nog män i så fall att få tillbaka tjänsten. Kanske många kvinnor som suger kuk innerst inne skulle vilja bli slickade eller att man onanerar åt dom. Men dom vill inte fråga.
Det hände faktiskt mig en gång. Följde en tjej hem men sen visade hon ganska tydligt att det inte skulle bli sex. Hon hade pyjamas på sig. För mig är det ok att inte ha sex första natten man sover men jag tyckte ändå det var lite konstigt eftersom hon inte varit så kinkig med andra tidigare. När vi låg sked där så rörde jag lite över hennes bakdel och kände ett hål i pyjamasen. Jag utforskade lite och det ledde till att jag onanerade åt henne. När hon fått orgasm så förväntade jag mig att få minst samma behandling av henne. Men tji fick man. Hon vände sig om och sov. Där låg man och kände att man fått känna på vad många kvinnor klagar över. Tyckte det kändes lite komiskt faktiskt och att börja tjata på henne skulle kännas som att man gjort något för att få betalt tillbaka. Kanske många tjejer som suger kuk känner ungefär som jag kände då? Egentligen vill dom ha något tillbaka men får dom det inte så känns det desperat att be om det.
Citera
2006-07-14, 13:32
Medlem
tjohos avatar
[quote=invcel76]Finns det alltså så lössläppta flickor i verkligheten? Trodde endast att det var i min porrskadade fantasi sådant förekom.
Om det nu är så, så tycker jag att de herrar som kan skatta sig lyckliga nog att få uppleva detta ska tacka sin skapare och inte analysera varför det händer! [/QUOTE
Självklart finns det sådana tjejer på riktigt, man brukar kunna träffa på dem på sådana där sexfester också.
Jag har tyvärr aldrig hamnat på en sådan fest själv men läst om dem här på FB.
Citera
2006-07-14, 13:35
Medlem
1. I dom allra flesta fallen så har hon nog mens, eller luktar peck i fittan pga nån svampinfektion eller annat (som ju rätt vanligt bildas i deras organ).

2. Eller så är hon inte kåt men erbjuder en avsugning för att vara schysst å få dig att sluta tjata.

3. Kontrollaspekten, hon har blivit itutad hela sitt liv att hon ska vakta biff-gardinerna som skyddar hennes medelhavskäft, därför känns det mer utelämnande att lägga upp fisken på bordet än att snaska på kotten.
Citera
2006-07-14, 13:41
Medlem
Snövits avatar
Jag har aldrig förstått och kommer aldrig förstå tjejer som inte sätter sig själv i först rummet vid tillfälliga sexuella kontakter. Krogragg är till för tillfällig njutning och det får i alla fall inte jag av att suga kuk på någon som släpats hem.

Jag tror absolut som flera har skrivit tidigare att det är ett bekräftelsebehov som många tjejer har. Killen vill vara intim med henne men hon går inte hela vägen för då känner hon sig billig. Detta är en slags kompromiss hon får killen dit hon vill men kan fortfarande se sig själv som obefläckad. Lite det här med teknisk oskuld som finns inom vissa kulturer. Tjejerna är avancerade i sängen och alla möjliga lekar bara inte vaginal penetration sker.

Gäller det i ett förhållande så ser jag inte något konstigt att "ge bort" en avsugning. Jag får ut väldigt mycket av att ge min partner njutning.
Citera
2006-07-14, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag har aldrig förstått och kommer aldrig förstå tjejer som inte sätter sig själv i först rummet vid tillfälliga sexuella kontakter. Krogragg är till för tillfällig njutning och det får i alla fall inte jag av att suga kuk på någon som släpats hem.

Jag tror absolut som flera har skrivit tidigare att det är ett bekräftelsebehov som många tjejer har. Killen vill vara intim med henne men hon går inte hela vägen för då känner hon sig billig. Detta är en slags kompromiss hon får killen dit hon vill men kan fortfarande se sig själv som obefläckad. Lite det här med teknisk oskuld som finns inom vissa kulturer. Tjejerna är avancerade i sängen och alla möjliga lekar bara inte vaginal penetration sker.

Gäller det i ett förhållande så ser jag inte något konstigt att "ge bort" en avsugning. Jag får ut väldigt mycket av att ge min partner njutning.

Så om ditt krogragg slänger fram en ådrig snabel på 25cm blir du inte hungrig? Ni tjejer är bara för konstiga
Citera
2006-07-14, 13:48
Medlem
filofax

Citat:
Jovisst. Jag tog upp det som exempel att jag kan förstå om man kan ha det som förspel.. men sen då? Jag undrar fortfarande: Finns det tjejer som kan komma av att ge en avsugning? Kommer dom? Eller blir dom bara kåta och går hem? Varför inte då gå hela vägen om man är kåt? Om man är rädd om sitt rykte lär man ju redan ha sabbat det?

Tjejer har ju sin undergivelse-gen, dom njuter ju av att vara kukslavar, om killen har tillräckligt med pengar och social status.

Har han inte det så börjar tyranneriet däremot och dom visar sin andra sida som dom annars försöker gömma under smink, låtsas-empatiskhet och nätta eller åmande gester.
Citera
2006-07-14, 13:55
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
Så om ditt krogragg slänger fram en ådrig snabel på 25cm blir du inte hungrig? Ni tjejer är bara för konstiga

Nu håller inte jag på med krogragg längre men gjorde jag det skulle jag i alla fall inte ställa mig på knä och endast snaska kotte. Om inte ett vanligt samlag gick att genomföra så skulle vi nog kunna hitta på en massa kul saker ändå.
Citera
2006-07-14, 14:49
Bannlyst
Citat:
Om inte ett vanligt samlag gick att genomföra så skulle vi nog kunna hitta på en massa kul saker ändå.

Låter lite gammalmodig
Citera
2006-07-14, 15:01
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
Låter lite gammalmodig

Va? Nu missuppfattar vi nog varandra. Vad jag menade var att om en kille har så pass stor kuk att det är svårt att genomföra en penetration så finns det andra roliga saker som kan göras i sängen.

Var det gammalmodigt eller missuppfattade vi varandra?
Citera
2006-07-14, 15:05
Bannlyst
Citat:
Va? Nu missuppfattar vi nog varandra. Vad jag menade var att om en kille har så pass stor kuk att det är svårt att genomföra en penetration så finns det andra roliga saker som kan göras i sängen.

Var det gammalmodigt eller missuppfattade vi varandra?

Tänkte mer om han inte kunde få upp den, du sa aldrig att om snabeln var för stor svårt att veta. Och om en penetration inte kunde genomföras skulle du fortfarande inte snaska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in