2022-10-19, 23:13
Medlem
nilsjurgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmniCarnifex
Genidrag av Pehrsson att binda till sig LUF sådär. Romina tror jag kommer göra ett bättre jobb än hela MP tillsammans.

Jamen word för fan. Å andra sidan skulle en s.k klimatkrisskadad manet klara jobbet bättre än MP. Större rövhattar än MP har nog fan inte existerat i det här jävla landet...
Citera
2022-10-19, 23:28
Medlem
53....so whats avatar
[quote=lexitp|82088041]
Citat:
Ursprungligen postat av Vargunge1

Lägg av. Att en 26 åring kan få ministerpost tyder på högt IQ. Man måste inneha en viss social förmåga, strategiförmåga samt emotionell och logisk intelligens för att kunna göra sådana karriärsteg. Ganska imponerande speciellt för hennes ålder. Att påstå att hon har låg IQ är rent av avundsjukaz

Nej, i detta fallet är det en ren inkvotering av alldeles för unga och oerfarna skrikvänster aktivister.
Citera
2022-10-19, 23:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Verkar vara vettig generellt sett, men har svårt att se vad hon har att tillföra på just denna post. Känns som en typisk karriärpolitiker som är där hon är på grund av att hon sagt och gjort rätt saker i partiet, inte på grund av kompetens. Förstår inte varför hon får plats i regeringen, om jag ska vara ärlig. Känns mest som att man vill kunna säga "vi har den yngsta ministern [och dessutom kvinna] någonsin" i striden om vem som krossat flest glastak. Tyvärr. Hon har säkerligen egenskaper som hade passat på någon annan position, utanför regeringen.

Utnämningen är säkert ganska nog regisserad. Man lägger ner miljödepartementet och tillsätter som ny miljöminister en yngre utan utbildning eller jobb alls. Som inte ens varit engagerad runt miljöfrågor tidigare. Det är en tydlig markering att nu skiter vi i detta med miljön! Sedan som ung kvinna med invandrarbakgrund blir det svårare för MP att rasa.

Utöver som många nämnt är hon en av dessa bråkmakare i L. Genom att ge henne en post med fin titel och lön kommer hon som tanken nog är akta sig för att bråka. För faller regeringen får även hon lämna sin nya fina kontor och maktposition.
Citera
2022-10-19, 23:31
Medlem
Men va fan?? Mer djävla blatteaphelveten?
Det räcker nu! De där satans aprövsrna har ställt till nog!
Citera
2022-10-19, 23:42
Medlem
Thematrix-69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freebop
Hur I helvete tänkte man när man tillsats denna snorunge som minister?

Folket röstat. Skulle din mamma ta henes plats är det det du vill
Citera
2022-10-19, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Hon har också försvarat/hejat på Volvos obscena vinstutdelningar som genomfördes efter att de gamade till sig X antal 10tals miljoner i Coronastöd.

Ett riktigt jävla praktäckel med andra ord.
Inte bara ett praktäckel, men också rasblandare.
Citera
2022-10-20, 00:11
Avslutad
Hon kommer avgå efter 1 termin, det är ju ändå mycket pengar. Två dagar nu som Aktuellt har frågat om hon kan komma på intervju, och tackat nej. Ännu en inkompetent iranier som har snackat sig fram.
Citera
2022-10-20, 00:45
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Men va fan?? Mer djävla blatteaphelveten?
Det räcker nu! De där satans aprövsrna har ställt till nog!
Citat:
Blev du förnärmad att jag kalla henne snorunge? För det är precis det hon är.

Förstår att ni är upprörda över att denna unga kvinna med rötter från Iran har lyckats bättre i livet än vad ni har. Ouch. Lider verkligen med er. På riktigt. Med största sannolikhet har hon även högre IQ än er två tillsammans.
Senast redigerad av hejpadigdu1 2022-10-20 kl. 00:47.
Citera
2022-10-20, 00:51
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ash123
Hon kommer avgå efter 1 termin, det är ju ändå mycket pengar. Två dagar nu som Aktuellt har frågat om hon kan komma på intervju, och tackat nej. Ännu en inkompetent iranier som har snackat sig fram.
De lär ha behandlat henne med silkesvantar men inte ens det gör det görligt för henne då hon inte kan ett smack. ligger väl i hårdträning nu för att memorera miljöfloskler. Detta kommer bli underhållande men absurt.
Citera
2022-10-20, 00:52
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Citat:
Blev du förnärmad att jag kalla henne snorunge? För det är precis det hon är.

Ja precis, en blatte-flicka som lurat och snackat sig till den posten. Dessutom från LIberalerna med 4 %...
Citera
2022-10-20, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Förstår att ni är upprörda över att denna unga kvinna med rötter från Iran har lyckats bättre i livet än vad ni har. Ouch. Lider verkligen med er. På riktigt. Med största sannolikhet har hon även högre IQ än er två tillsammans.

Är hon iranska? Är det din mamma? Liten iranier?
Vet du att iranier är de som skiljer sig mest?
Gifter om sig med svenskar i samma ålder istället för de gamla kamelgubbar deras familj gifte bort de med.😂

Persiskor (inte arabhelvetena) brukar var snygga o smarta, har en sådan i min närhet som gått o gjort snigelspår o tindrat i min närhet sen hon slängde gamle gubben ur villan.
Kanske jag nappat om jag vart singel.
Senast redigerad av KnullaBella 2022-10-20 kl. 01:02.
Citera
2022-10-20, 01:13
Medlem
1754s avatar
Hon ser ut som en jude. Är hon jude?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in