2022-10-19, 13:52
Medlem
Vargunge1s avatar
Ännu en utvecklingsstörd lågIQare som ska bestämma över svenskar
Citera
2022-10-19, 13:54
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torabora
Så du menar att JAG skulle kunna bli energiminister eller vad titeln nu är? Gärna det med den lönen. Kan ej lova dig att det blir något gjort men såklart jag är ju aktiv inom partiet, kamrat. Jävla sossetänk
Nej Halmgubben, jag menar att 26 åringar med arbetslivserfarenhet från krogen och politik inte har något att tillföra.
Nu blev hon minister med överrock och fick uppdraget enkom för att inte bråka internt i L.
Citera
2022-10-19, 13:54
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Måste kännas surt för alla karriär-politiker att hon hoppar rakt in som minister utan att först göra några vändor i riksdagen.
Citera
2022-10-19, 14:02
Medlem
Så, ännu en MENA:it som ska bestämma för Sverige och svenskar att fler vidriga muslimer ska släppas in och att de svenska gränserna ska vara öppna samt att de som opponerar sig är med hennes ord "fuck nazze SD".

Här är anledningen till varför de absolut flesta MENA:iter måste tvångsdeporteras hem med våld även om de inte har begått brott eller terror. De använder varje tillfälle för att främja sina egna minoriteter och vidriga avskräde till ideologi. I slutändan tänker de på sig själva, sin klan och sin etnicitet. Svenskar och Sverige är något de bara vill förstöra och ta ifrån.

Kärringen medger att hon har varit hemma på semester i Iran. Man kan ju undra i sådana fall vad hon gör i Sverige. Hon kan väl bedriva öppna gränser och öppna käften där hemmavid i Iran istället.

"– Mitt första riktigt starka politiska minne var när jag var i Iran med min familj under sommaren 2010, i samband med den gröna vågen (politiska protester efter valet av Ahmadinejad, reds anm). "
https://www.tidningen.nu/vi-demonstrerade-pa-hustaken-i-iran/
Senast redigerad av Abetterworld 2022-10-19 kl. 14:15.
Citera
2022-10-19, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Så, ännu en MENA:it som ska bestämma för Sverige och svenskar att fler vidriga muslimer ska släppas in och att de svenska gränserna ska vara öppna samt att de som opponerar sig är med hennes ord "fuck nazze SD".

Här är anledningen till varför de absolut flesta MENA:iter måste tvångsdeporteras hem med våld även om de inte har begått brott eller terror. De använder varje tillfälle för att främja sina egna minoriteter och vidriga avskräde till ideologi. I slutändan tänker de på sig själva, sin klan och sin etnicitet. Svenskar och Sverige är något de bara vill förstöra och ta ifrån.

Nu är hon ju satt som minister inom miljö/klimatområdet och dessutom har hon därmed ingen voteringsrätt i riksdagen dvs ett riskmoment minimeras iochmed detta.
Dessutom kan hon ej twittra om sitt SD-hat längre i den utsträckning att hon då gräver sin egna politiska grav. Kanske det som är syftet..?
Citera
2022-10-19, 14:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Spelar ingen roll för mig vilka poster du menade. Min kommentar är exakt lika giltig ändå. Vi har haft flera statsråd inom områden där dessa saknat utbildning, men som ändå varit ganska framgångsrika. Vi har också haft till exempel Tomas Bodström, en tämligen framgångsrik jurist, som varit en ren katastrof på sin post.

Precis som du säger, alla områden som ett statsråd har, är för stort för att en enskild person ska kunna ha kunnandet och kompetensen inom det, då är det klart bättre att ta in experter, verkliga experter, och sedan ha ett statsråd som lyssnar på dessa.

Det är detta som behövs.
Citera
2022-10-19, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargunge1
Ännu en utvecklingsstörd lågIQare som ska bestämma över svenskar

Sannolikt har hon högre IQ än genomsnittet.
Citera
2022-10-19, 14:21
Medlem
naknaindianens avatar
Jag bryr mig inte faktiskt. Hon kan vara ung och Iranier, så länge hon är baserad på kärnkraftsfrågan och inte en vänster-stolle.
Citera
2022-10-19, 14:27
Medlem
En snorunge för en snorungepost, globalisterna är tillfälligt tystade, deras bandhundar journalisterna är tysta för tillfället , dreglande
Citera
2022-10-19, 15:14
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twogirlsonecup
Vad exakt gör henne lämplig som klimat- och miljöminister?
Hon kan hålla yngre liberaler i kort koppel och se till att de är lagom lugna i sina utfall mot SD och M när det behövs.
Citera
2022-10-19, 15:16
Avslutad
Har hon knullat med Kristersson? Något måste hon ju ha gjort för att få jobbet. Tror inte Ulf ger bort en sådan tung post utan gentjänster.
Citera
2022-10-19, 15:19
Medlem
Vargunge1s avatar
[quote=Slacker-|82087471]Sannolikt har hon högre IQ än genomsnittet.[/QUOTE
Tror det var samnytt som klistrade ut hennes twitterkonversationer. Språket är på en tonårings nivå. Mest troligt är IQ,n kring 76-80
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in