2022-11-01, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Om grannen inte gått upp och hade knackat på dörren, så kanske det inte slutat illa som kan befaras?

Dunsarna var nog resultatet av handgemäng som gjorde att JJ och TT hamnade på golvet – när grannen knackade igen – lät det som någon sparkade mot väggen – det kan ha varit TT som inte fick luft, eftersom JJ då tagit struptag för att tysta TT. Sen blev tyst ..
Många som trott det härinne, men fan nu får polisen hitta något som får detta att gå framåt..
Citera
2022-11-01, 19:35
Medlem
Från podden:

Grannen ska även frågat JJ vem som har ställt en cykel slarvigt utanför grinden och JJ säger att det är hennes kompis som glömt den där. Hon säger ett namn till grannen men det är INTE Tove.
Grannen ställer då upp cykeln mot staket.

Det är också grannen som påpekar EFTER McDonalds att JJ kompis har glömt något i cykelkorgen så då tar JJ upp det.

Två män i en liten röd bil vid McDonalds ( han säger inte Audi) JJ säger att det är hennes bästa vän. Två manliga killar i 20 års åldern.
Citera
2022-11-01, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haldane
Hittade första podden del 1 gratis, någon som hittat del 2 gratis? "Grannen på våningen under" ska den heta, denna sjukt värdelösa NAUDIO appen kommer jag inte betala för!

Du behöver inte betala ? Den är väl gratis i 14 dagar. Jag betalde 0 kr och sa upp den direkt.
Citera
2022-11-01, 19:37
Medlem
Fler än jag som inte får det att funka med Naudio där senaste poddavsnittet ligger uppe?

När kan det tänkas komma i andra poddappar tro?
Citera
2022-11-01, 19:38
Medlem
Podden slutar med att reportern har ett samtal från ett hemligt Nr. Personen ringer upp igen och personen har en förvrängd röst och enligt reportern till sin kollega är infon som lämnas så pass allvarlig att dom inte kan sända det samt att polisen behöver få uppgiften. Kan någon hjälpa mig att försöka lyssna vad det är ”snubben” säger - jag får det till ngt i stil med ” så nu vill jag att du åker tillbaka och gör precis så som vi har diskuterat nu”
Citera
2022-11-01, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Bra rutet här i tråden!

Har du något som du kan bidra till i denna tråden. Ja förutom gnäll...

För det du skriver om är ju inget nytt. Det vet de flesta redan ju.

Håller med, inget nytt. Ber om ursäkt för det.
Ja, men väntar med det till jag har fått det bekräftat av mer än en person. Vill inte sprida rykten.
Citera
2022-11-01, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vivamama
Fler än jag som inte får det att funka med Naudio där senaste poddavsnittet ligger uppe?

När kan det tänkas komma i andra poddappar tro?

Del 1 dök upp på spotify senare sades det, Naudio appen går inte ens att använda.
Citera
2022-11-01, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Podden slutar med att reportern har ett samtal från ett hemligt Nr. Personen ringer upp igen och personen har en förvrängd röst och enligt reportern till sin kollega är infon som lämnas så pass allvarlig att dom inte kan sända det samt att polisen behöver få uppgiften. Kan någon hjälpa mig att försöka lyssna vad det är ”snubben” säger - jag får det till ngt i stil med ” så nu vill jag att du åker tillbaka och gör precis så som vi har diskuterat nu”

Var kan man lyssna på podden?
Citera
2022-11-01, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Var kan man lyssna på podden?

Jag har lyssnat via Naudio-appen
Citera
2022-11-01, 19:43
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Från podden:

Grannen ska även frågat JJ vem som har ställt en cykel slarvigt utanför grinden och JJ säger att det är hennes kompis som glömt den där. Hon säger ett namn till grannen men det är INTE Tove.
Grannen ställer då upp cykeln mot staket.

Det är också grannen som påpekar EFTER McDonalds att JJ kompis har glömt något i cykelkorgen så då tar JJ upp det.

Två män i en liten röd bil vid McDonalds ( han säger inte Audi) JJ säger att det är hennes bästa vän. Två manliga killar i 20 års åldern.
Märkligt, om cykeln låg ned och han reser upp den, kör fram och ställer den mot väggen, hur kan han då missa att det ligger en påse i den. Och hur hamnar en påse i cykelkorgen inom 30 minuter när den står mot husväggen?
Senast redigerad av Tomato 2022-11-01 kl. 19:47.
Citera
2022-11-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Inget är hugget i sten än.. alla dörrar ska vara öppna såklart.. låt säga att de aldrig gick hem till JJ, de hamnade runt kyrkogården (som jag faktiskt själv kände obehag för när jag kollade området omkring) de kanske började bråka redan där igen.. ett tag, och då ringer TT sitt samtal till pojkvännen om att hon är på väg hem.. hon orkar inte bråka mer.. när hon lagt på så tar JJ och MH död på henne.. sen tar JJ hennes mobil hem för att det ska se ut som att hon varit hemma hos henne. samt cykel.. MH och JJ går hem till JJ och JJ får panik över vad hon gjort och slår och kastar saker i golvet.. Därefter vet hon att hon måste göra sig av med mobilen och är på väg ner och kasta bort den men grannen står helt plötsligt där och hon måste då komma på något.. det blir McD..
Vet inte men kanske något ditåt🤷‍♀️

Funderar också i de banorna nu.
Citera
2022-11-01, 19:45
Medlem
Citat:

Ja det låter ju mycket intressant.
Lät det ”på riktigt” eller kan det vara för att skapa dramatik och fler lyssnare ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in