2022-10-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HonungsTrosa
Läst lite i tråden nu, fått mig en bild av att bögarna går omkring och sitter med stånd i bastun och duschen, som är ett offentligt ställe där även normala människor vistas, även barn byter om i samma omklädningsrum...
Med barn menar jag killar under 18 år, småbarn byter oftast om med en förälder. oftast mamman och då blir det inne hos tjejerna.. så jag minns det i alla fall.. inte varit på badhus på över 20år så har väl säkert ändrats endel..

men oavsett så är det ganska sjukt om bögarna går omkring med ståkuk bland folk... fyfan vad äckligt¨
dom känner väl säkert varandra sen tidigare också antar jag, eftersom det är en mötesplats. så kan dom väl böga hemma hos någon av dom i gänget... slipper folk se skiten

När jag gick i grundskolan på slutet av 90-talet var det alltid bögar i simhallens bastu som satt och runkade öppet, ofta var det arabiska män. Våra lärare var tvugna att byta om med oss och ingen fick duscha utan badshorts för det skulle tydligen trigga igång dom som satt i bastun.
Citera
2022-10-18, 20:12
Medlem
THE.MAN.HIM.SELFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melbax
När jag gick i grundskolan på slutet av 90-talet var det alltid bögar i simhallens bastu som satt och runkade öppet, ofta var det arabiska män. Våra lärare var tvugna att byta om med oss och ingen fick duscha utan badshorts för det skulle tydligen trigga igång dom som satt i bastun.

hahahha jävla bögar ingen kan fan stoppa dom när dom börjar
Citera
2022-10-18, 20:19
Medlem
GypsyDusts avatar
Det är bögarnas fel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THE.MAN.HIM.SELF
hahahha jävla bögar ingen kan fan stoppa dom när dom börjar

Ja helt sjukt när man tänker tillbaka på det. Men det var andra tider då och folk verkade mest rycka på axlarna och ingen ville ingripa. Idag har dom väktare som patrullerar på dom flesta simhallarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://www.mittskifte.org/petitions...lader-i-bastun
"Slopa kravet om badkläder i bastun!"

Bögen Christian Abi-Khalil, som tidigare åkt fast för att ha idkat sex offentligt i badhuset, har nyligen ställt krav till badhuset att slopa kravet om badkläder i bastun

Christian Abi-Khalil vill såklart inte att något ska hindra honom från att spana in nakna småpojkar och andra bögar i bastun.
Den var nästan för bra för att vara sann! Trodde du skämtade först.
Citat:
"Fyrishovs relaxavdelning har öppnat igen och nu finns ett anslag uppsatt där det står att man ska ha på sig badkläder i bastu, jacuzzi samt på vilostolar. Detta är en förändring som har förvånat många eftersom det är allmänt känt att det är mer hygieniskt att basta utan badkläder med en handduk som underlag. Vanligtvis ser man det motsatta på badhus, d.v.s. regler om att basta utan badkläder.
Jag har aldrig sett några regler om att basta utan kläder.
Citat:
Relaxen är uppdelad i herr- och damsektion varför det inte borde vara några problem i det hänseendet.
😁
Citat:
Vi är många som reagerat över denna märkliga regel om badkläder i bastun. Motiveringen från ledningens sida har varit att man velat skapa en mer trivsam miljö och man menar vidare att man grundar detta på att det inkommit önskemål från flera besökare om en mer påklädd policy.

Fyrishov drivs av ett kommunalt bolag och bör sålunda ta hänsyn till medborgarnas åsikt och önskemål. Vi vill att kravet om badkläder på Fyrishovs relaxavdelning slopas!

Varför är det viktigt?
Beslutet om badkläder i bastun har fattats på osakliga grunder. Att det finns besökare som inte vill se andra nakna i bastun är inte ett godtagbart skäl för att påtvinga besökare badkläder. Nästa steg blir väl att påtvinga besökare badkläder även i duscharna.

Fyrishovs personal menar vidare att det inte finns belägg för att kläder i bastun vare sig är ohygieniskt eller skadligt på grund av klor som förångas.

Att en mer påklädd policy skulle öka trivseln bland Fyrishovs besökare är också ett osakligt argument då den allmänna uppfattningen är att det är både mer bekvämt och hygieniskt att basta utan badkläder.

221 av 300 underskrifter"
Man förstår varför han egentligen ogillar regeln.
Senast redigerad av Forumm 2022-10-18 kl. 20:23.
Citera
2022-10-18, 20:23
Medlem
THE.MAN.HIM.SELFs avatar
Citat:
Ja helt sjukt när man tänker tillbaka på det. Men det var andra tider då och folk verkade mest rycka på axlarna och ingen ville ingripa. Idag har dom väktare som patrullerar på dom flesta simhallarna.

Man kan ju allt hoppas att det byggs så kallade "köns neutrala" ombytningsrum så vanligt folk inte behöver gå i deras köns sjukdommar och riskera att sina barn ska bli grupp våldtagna i bastun. Men dessa bögar kommer ändå gå i männens ombytningsrum annars försvinner ju såklart det roliga.
Citera
2022-10-18, 20:38
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Så funkar människor idag också, de flesta sopar allt under mattan.Där jag bor lät socialen en pedofil vara gift med ett barn och när jag pratar om ansvar med vissa som jobbar där så skyller de bara ifrån sig på någon annan typ ”det är politikernas ansvar”. Detta genomsyrar hela samhället folk bryr sig bara om att det ska vara så bekvämt som möjligt för de själva i varje andetag de tar. Sedan när man inte tillåter detta mer så tar folk avstånd från oss som inte accepterar skiten mer och bevisar vilka de egentligen är trots att de bedyrar att det inte är så allt de säger tjänar bara syftet att slå ifrån sig ansvar.
Senast redigerad av Autismpower 2022-10-18 kl. 20:41.
Citera
2022-10-18, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Nej det är det inte alls. Jag har varit på många nudiststränder i Europa och aldrig ens sett någon med stånd, inte heller på gaystränder som man ibland måste passera för att ta sig till hetero-stränderna. Har knappt ens sett det på swingersklubbar mer än när folk har sex, så det är lögn och förbannad dikt.

Och jo ett offentligt stånd på plats icke avsedd för detta, är ett övergrepp mot människor som inte vill bli påtvingade sådant. Dessa bögar bör hålla sig till bögklubbar, eller hyra badhuset privat.

Jaså, du spanar in kukar på nudiststränder och swingersklubbar…det låter som att du skulle bli eggad av att se lite styva manslemmar i relaxen.
Citera
2022-10-18, 21:19
Medlem
Detta är det bästa jag läst på länge, en bögeri-pandemi härjar och betäcker alla icke ont anande man/pojkrövar skoningslöst, och om man inte vill få fisringen tänjd som ett gummiband så är man homofob, och allt detta enligt en vandrande kladdkaka.
Citera
2022-10-18, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Christian Abi-Khalil har tidigare åkt dit för att ha haft sex inne i relaxen tillsammans med en 75-årig herre.

Efter att Christian Abi-Khalil blivit påkommen med att idka sex offentligt blev han utkastad.

Christian Abi-Khalil har barn, vilket gör det hela ännu värre. Ett sexuellt gränslöst beteende reser många, många varningsflagg.
Finns det någon pålitlig källa på att det där har hänt? Jag har bara sett en användare här skriva det.
Citera
2022-10-18, 21:37
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Vart är Jonas Gardell nu när han verkligen behövs?

Jag väntar på en riktigt tårdrypande insändare i Expressen.

Han måste först hitta ingången så han själv hamnar i centrum. Vet ej heller om han kommer repa sig ifrån hemskheterna på NK där någon bad han att dämpa sig.
Citera
2022-10-18, 21:41
Medlem
Vill bara påpeka en sak. Det är 16-årsgräns i relaxen. Jag tror pedofiler som vill se nakna barn mer håller till i det vanliga omklädningsrummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in