2022-10-17, 15:04
Medlem
qvarne2s avatar
Tänk att gå in i bastun med sin 7 åriga son med sig för att mötas av några gubbar som spänner på varandra. Äckligt. Men hemskt för barnen som behöver se det och kanske växer upp som smygbögar av den traumatiska upplevelsen. Vem vet?
Citera
2022-10-17, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Tjena peddot. Du bjuder en grabb på något dyrt och fint och han runkar av dig.

Det är besvarat sex mellan två människor.

Sen är det inte ok att ha sexuellt umgänge på allmän plats och inte bland barn, men det är ju en jävla kick för pedofiler som dig antar jag?

Priderörelsen startades av bögar med smak för unga pojkar och rörelsen har gått jävligt långt med att normalisera alla typer av sexuella handlingar mot och inför barn och andra fram till idag.

Er rörelse är fanimig lika framgångsrik som Islam.

Jag är inte med i någon priderörelse och pedofil är jag inte . Jag är en bisexuell kille .
Citera
2022-10-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://unt.se/nyheter/uppsala/artik...munen/lyd0vwvl

Badgäster varnas för bögar i relaxen och bastun på Fyrishovsbadet i Uppsala. Småkillar ombeds att kalla på badvakter om de vuxna homosexuella männen börjar stöta på dem. "Homofobi" och diskriminering enligt bögen Abi-Khalil.
36-åriga Christian Abi-Khalil är homosexuell och besöker regelbundet Fyrishovbadet. Han säger att Uppsala har få mötesplatser för gaymän och att relaxavdelningen på Fyrishovbadet därför har blivit en populär "mötesplats" för homosexuella män.
Många badvakter och gäster upplever dock problem med de homosexuella männens förehavanden i bastun och duscharna. Badvakter har varnat småpojkar och andra badgäster för bögarna och sagt till dem att kalla på vakterna "om det är några konstiga typer här som stör, som stöter på er eller gör något konstigt ”

Enligt Abi-Khalil är det enda de homosexuella männen gör är att samtala med varandra och kanske "raggar" lite på varandra, men absolut inget mer.

- Är badvakterna homofober? Eller är badvakterna less på att hitta bögar som ständigt idkar sex publikt?
- Är att ragga och prata det enda bögarna gör inne i bastun och duscharna?
- Gör badvakterna rätt i att varna småkillarna?
- Brukar bögar snuska sig i badhus?

Bögeri och annat okristet ska man inte pyssla med. Slut.

Och definitivt inte på allmän plats!!!
Det borde resultera i böter och att man måste besöka kyrkan.
Förhoppningsvis kan någon duktig präst fixa problemet.
Citera
2022-10-17, 15:10
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qvarne2
Tänk att gå in i bastun med sin 7 åriga son med sig för att mötas av några gubbar som spänner på varandra. Äckligt. Men hemskt för barnen som behöver se det och kanske växer upp som smygbögar av den traumatiska upplevelsen. Vem vet?

Japp. Om inte pappan förstås gör som en pappa ska göra när det är gruppsex i en bastu på ett badhus framför sin son, försöka få in några bra träffar i ansiktet på några av dom innan man förmodligen blir nerslagen av några bögar med chock stånd. Måste minimera chansen att sonen blir smygbög. Men beror ju på hustrun eller sambon hemma, man kanske är helt blåst som pappa och till och med ber om ursäkt i dörren till bastun framför sin son, ökar risken förmodligen att sonen själv blir invigd i en bastuklubb när han blir äldre
Citera
2022-10-17, 15:21
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pbli
Jag är inte med i någon priderörelse och pedofil är jag inte . Jag är en bisexuell kille .

Väldigt många homogays har en dragning till pojkar i nedre tonåren. Måhända inte pedofili, men definitivt hebefili. Gossekärlek, som de gamla fikusgrekerna kallade det för, är kännetecknande för majoriteten stjärtgossar. Bögfikusar saknar gränser och ju äldre homot blir desto yngre gossar kräver rövkåtheten

Jag är expert på bögar, negrer och det ockulta.
Senast redigerad av Farfarsfar 2022-10-17 kl. 15:24.
Citera
2022-10-17, 15:24
Medlem
kubuns avatar
Citat:
https://unt.se/nyheter/uppsala/artik...munen/lyd0vwvl

Badgäster varnas för bögar i relaxen och bastun på Fyrishovsbadet i Uppsala. Småkillar ombeds att kalla på badvakter om de vuxna homosexuella männen börjar stöta på dem. "Homofobi" och diskriminering enligt bögen Abi-Khalil.
36-åriga Christian Abi-Khalil är homosexuell och besöker regelbundet Fyrishovbadet. Han säger att Uppsala har få mötesplatser för gaymän och att relaxavdelningen på Fyrishovbadet därför har blivit en populär "mötesplats" för homosexuella män.
Många badvakter och gäster upplever dock problem med de homosexuella männens förehavanden i bastun och duscharna. Badvakter har varnat småpojkar och andra badgäster för bögarna och sagt till dem att kalla på vakterna "om det är några konstiga typer här som stör, som stöter på er eller gör något konstigt ”

Enligt Abi-Khalil är det enda de homosexuella männen gör är att samtala med varandra och kanske "raggar" lite på varandra, men absolut inget mer.

- Är badvakterna homofober? Eller är badvakterna less på att hitta bögar som ständigt idkar sex publikt?
- Är att ragga och prata det enda bögarna gör inne i bastun och duscharna?
- Gör badvakterna rätt i att varna småkillarna?
- Brukar bögar snuska sig i badhus?
Finns bara en enda rätt sak för DOM att göra å det är ALDRIG MER och från NU and that's it!
Citera
2022-10-17, 15:45
Medlem
"En bekant sa till badvakten att han blev trakasserad av andra besökare och fick då höra att ”han minsann vet vad vi sysslar med där”.

Vad bögarna ”sysslar med där” är enligt Christian att mötas och umgås.

– Folk är mer eller mindre öppna med sin läggning där, ja. Men det är inget fel i att vara öppen och det är inte fel att killar raggar på varandra så länge ingen bryter mot reglerna.

För tre veckor sedan besökte Christian badet tillsammans med en vän som också är gay. De satt i relaxen och pratade när en badvakt kom in på avdelningen.

– Han kollar runt i relaxen och ser oss. Sen går han och ställer sig vid några killar som han uppfattar som hetero. Han pratar högt så att alla hör och säger: ”Hörni grabbar, om det är några konstiga typer här som stöter på er eller gör något konstigt så kom och säg till mig då. Vi försöker ju bli av med sådana typer här”. Killarna han pratar med skojar och lovar att ”ringa honom direkt” på hans jourtelefon om de ser något."
Citera
2022-10-17, 15:51
Medlem
"Den senaste händelsen har Christian polisanmält. Han har också lämnat in ett klagomål till kommunen vilket ledde till att Stefan Wittberg som är chef för verksamheter på Uppsala arenor och fastigheter ringde upp och bad om ursäkt.

– Han sa att han vill att vi ska känna oss välkomna och att personalen ska vara insatt i vår situation.

Vad hoppas du ska hända nu?

– En hbtqi-diplomering är en jättebra idé, och det har ju Wittberg själv föreslagit i UNT. Jag hoppas att det inte bara är tomma ord."

Nej den bästa lösningen är att homosexuella män slutar ha ett offentligt badhus som sexuell mötesplats. Fyrishov borde ha badvakter som är inne på relaxen hela tiden.
Citera
2022-10-17, 15:55
jaha, är det många sexuellt aggressiva homofiler där i bastun eller?
Citera
2022-10-17, 15:58
Medlem
Det är ju inte klokt detta ! Oerhört kränkande . Det innebär ju ungefär så att personal ska fråga alla män/killar om de är homo/bi som kommer dit för bada basta och ha trevligt. Sedan badvakter som springer och kollar bastun hela tiden , då känns det inte som en avslappnad miljö som det ska vara . Alla ska vara välkomna i våra kommunala anläggningar oavsett sexuell läggning . Dock ej pedofiler vilket jag nämnt tidigare.
Citera
2022-10-17, 16:02
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pbli
Det är ju inte klokt detta ! Oerhört kränkande . Det innebär ju ungefär så att personal ska fråga alla män/killar om de är homo/bi som kommer dit för bada basta och ha trevligt. Sedan badvakter som springer och kollar bastun hela tiden , då känns det inte som en avslappnad miljö som det ska vara . Alla ska vara välkomna i våra kommunala anläggningar oavsett sexuell läggning . Dock ej pedofiler vilket jag nämnt tidigare.

Men du begriper inte att dom har sex på badhuset, skickar filmer när alla grabbar sitter med vrål stånd på badhuset till fastighetsbolaget, blir ertappade ofta när dom har analsex eller oralsex på badhuset, kränkande ja.. För oss andra, inte för er,dig,ni
Citera
2022-10-17, 16:10
Medlem
Citat:
https://www.informationskriget.se/20...t-av-tioaring/

En tioårig pojke våldtogs brutalt på ett badhus. Den 20-årige irakiske migranten som våldtog pojken förklarade att han upplevde en "sexuell nödsituation" och därmed var tvungen att våldta tioåringen.

"Sexuell nödsituation" har jag troligen befunnit mig i under större delen utav mitt liv - men självklart aldrig låtit det gå ut över nån annan. Ingen, framförallt inte barn, ska någonsin behöva utsättas för dylika vidrigheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in