2022-10-18, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Är det grejen att de är på offentlig plats? Exhibitionistläggning? Om inte borde väl någon med mycket rosa pengar kunna bygga sig en egen bastu där random snubbar kan få sig lite apkoppor?

Bra fråga jag fattar inte det här, sen btw hur fick den första bögen apkoppor egentligen.
Citera
2022-10-18, 15:40
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Bra fråga jag fattar inte det här, sen btw hur fick den första bögen apkoppor egentligen.
Verkligen, jag känner alltid en enorm kognitiv dissonans när homosexuella, muslimer, bokstavsmänniskor och andra vill vara med i det offentliga rummet på lika villkor och sedan gnäller de över att det offentliga rummet inte är specialanpassat för dem. Nej, det är ingen rättighet att utföra oralsex eller bete sig påträngande i omklädningsutrymmen eller kräva egna badtimmar för att sagofarbrorn man tror på är sexuellt frustrerad och så vidare.

Simhallar och bibliotek är mötesplatser och reglerna gäller för alla. Passar det inte så får de starta en privat bastuklubb att brunka i.
Citera
2022-10-18, 15:58
Medlem
Läst lite i tråden nu, fått mig en bild av att bögarna går omkring och sitter med stånd i bastun och duschen, som är ett offentligt ställe där även normala människor vistas, även barn byter om i samma omklädningsrum...
Med barn menar jag killar under 18 år, småbarn byter oftast om med en förälder. oftast mamman och då blir det inne hos tjejerna.. så jag minns det i alla fall.. inte varit på badhus på över 20år så har väl säkert ändrats endel..

men oavsett så är det ganska sjukt om bögarna går omkring med ståkuk bland folk... fyfan vad äckligt¨
dom känner väl säkert varandra sen tidigare också antar jag, eftersom det är en mötesplats. så kan dom väl böga hemma hos någon av dom i gänget... slipper folk se skiten
Citera
2022-10-18, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehutcafe
Den samme. Christian och "75-åringen" (som länkades tidigare i tråden, en herre bosatt på bäverns gränd i uppsala tillsammans med kvinna) blev påkommna av ordningsvakt eller badvakt med oralsex. 75 åringen gav vår hjälte oralsex. Både blev självklart utkastade. Christian slapp däremot att bli portad så att han kunde hämta och lämna sina barn på simskolan, ett extremt generöst beslut om du frågar mig, nu undrar jag om han antingen bröt mot den överrenskommelsen eftersom han var inne på relaxavdelningen, där inga barn får vistas, eller om hans 'straff' löpt ut.

Alldeles oavsett är det hans tidigare handlingar inne på relaxbadet och inte hans läggning som föranlett badvaktens uppmärksamhet.

Något SVT skulle frågat Christian om. Men SVT förnekar sig inte.

Trots att Christian blivit utkastad från badhuset pga sexuella aktiviteter framställer SVT honom som ett offer. Och låter honom komma undan med de 100% uppenbara lögnerna om att han minsann bara "pratar" med andra bögar inne i bastun.
Citera
2022-10-18, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HonungsTrosa
Läst lite i tråden nu, fått mig en bild av att bögarna går omkring och sitter med stånd i bastun och duschen, som är ett offentligt ställe där även normala människor vistas, även barn byter om i samma omklädningsrum...
Med barn menar jag killar under 18 år, småbarn byter oftast om med en förälder. oftast mamman och då blir det inne hos tjejerna.. så jag minns det i alla fall.. inte varit på badhus på över 20år så har väl säkert ändrats endel..

men oavsett så är det ganska sjukt om bögarna går omkring med ståkuk bland folk... fyfan vad äckligt¨
dom känner väl säkert varandra sen tidigare också antar jag, eftersom det är en mötesplats. så kan dom väl böga hemma hos någon av dom i gänget... slipper folk se skiten
Relaxen är en särskild avdelning som ligger i direkt anslutning till simhallen. Det krävs en speciell biljett för att komma in där. 16+ är åldersgränsen.
Citera
2022-10-18, 19:08
Medlem
Christian Abi-Khalil har tidigare åkt dit för att ha haft sex inne i relaxen tillsammans med en 75-årig herre.

Efter att Christian Abi-Khalil blivit påkommen med att idka sex offentligt blev han utkastad.

Christian Abi-Khalil har barn, vilket gör det hela ännu värre. Ett sexuellt gränslöst beteende reser många, många varningsflagg.
Citera
2022-10-18, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Något SVT skulle frågat Christian om. Men SVT förnekar sig inte.

Trots att Christian blivit utkastad från badhuset pga sexuella aktiviteter framställer SVT honom som ett offer. Och låter honom komma undan med de 100% uppenbara lögnerna om att han minsann bara "pratar" med andra bögar inne i bastun.

Ahhh Sveriges vänster television
Citera
2022-10-18, 19:35
Medlem
https://www.mittskifte.org/petitions...lader-i-bastun
"Slopa kravet om badkläder i bastun!"

Bögen Christian Abi-Khalil, som tidigare åkt fast för att ha idkat sex offentligt i badhuset, har nyligen ställt krav till badhuset att slopa kravet om badkläder i bastun

Christian Abi-Khalil vill såklart inte att något ska hindra honom från att spana in nakna småpojkar och andra bögar i bastun.
Citera
2022-10-18, 19:36
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longsint
Babbarna har våldtagit vita pojkar i badhuset i flera år. Inte svenska bögar. Läs tidningar, ni är ju på riktigt helt efterblivna. Nu lämnar jag flaschback. Klarar inte av er idioter länge.
Kan inte de vara bögar menar du? Vad är de då heteros som gillar pojkar?
Citera
2022-10-18, 19:37
Medlem
Antimentals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossralp
Homofili och pedofili är nära besläktat

Jag tror bögar kommer ifrån annanstans än pedofiler.

Allt börjar hos föräldrarna, sin uppväxt och genetik.

Vad är upphetsande, vad stötte du på i din ungdom och vad fastnade.

Alla har sina historier, men ger man sig på barn sexuellt bör man nog anses som ond.
Citera
2022-10-18, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Varför ska dessa smutsa ner i bastun för?
För att de tänder på det. Smetar med kukarna på bastubänkarna och så kommer andra och ska sätta sig där. De får ståfräs bara de tänker på det. 😫

Hur kan föräldrar låta sina söner vistas där?
Citera
2022-10-18, 19:44
Medlem
RollonHomies avatar
Vart är Jonas Gardell nu när han verkligen behövs?

Jag väntar på en riktigt tårdrypande insändare i Expressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in