Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-20, 06:15
  #73
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Fröken snusk är stor bland vitt slödder på landsbygden? Vad är det du inte fattar ditt miffo?

Vad har det med SD att göra?
Citera
2022-10-20, 07:45
  #74
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Vad har det med SD att göra?

Spela inte dummare än du är. Den största delen av de 2 av 10 svenskar som röstar på SD är vitt slödder från landsbygden. SDs företrädare visar gång på gång sin brist på bildning och dåliga smak. Fröken Snusk är SDs motsvarighet till vad en somaliskneger rappare är för gängen i förorten. Någon som berättar om livet de lever/ vill leva.
Citera
2022-10-20, 15:24
  #75
Medlem
barndomens avatar
Vilket jävla skräp...
Citera
2022-10-20, 15:59
  #76
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Spela inte dummare än du är. Den största delen av de 2 av 10 svenskar som röstar på SD är vitt slödder från landsbygden. SDs företrädare visar gång på gång sin brist på bildning och dåliga smak. Fröken Snusk är SDs motsvarighet till vad en somaliskneger rappare är för gängen i förorten. Någon som berättar om livet de lever/ vill leva.

Har du källa på detta?
Citera
2022-10-21, 12:08
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Spela inte dummare än du är. Den största delen av de 2 av 10 svenskar som röstar på SD är vitt slödder från landsbygden. SDs företrädare visar gång på gång sin brist på bildning och dåliga smak. Fröken Snusk är SDs motsvarighet till vad en somaliskneger rappare är för gängen i förorten. Någon som berättar om livet de lever/ vill leva.
Tvärtom SD företrädare är mycket bildade så du får nog läsa på där.
Största andelen som röstar på SD i detta val är vanliga skötsamma arbetare, allt annat är en myt.
Citera
2022-10-21, 13:51
  #78
Medlem
BalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Och oj, vad fort den går utför. Jag kollade på en av mina favoritlåtar (Les Humphries - Mexico) och den har också runt sju miljoner streams. Men den släpptes 1982...

1972.
Citera
2022-10-21, 14:15
  #79
Avstängd
GonzaloLiras avatar
Tragiskt, avundas inte dagens ungdomar.
Citera
2022-10-21, 14:31
  #80
Medlem
Trakessons avatar
Jag blev nyfiken efter att ha läst den här tråden så jag lyssnade lite på Spotify. Har aldrig tyckt varken Medusa eller Konkel varit särskilt roliga utom en gång när jag fått med en tjej hem och vi hade rökt på så vi låg och vred oss i skrattkramper på mitt vardagsrumsgolv. Nästa morgon kunde ingen av oss förstå hur vi hade kunnat tycka att texterna var särskilt roliga. Kanske säger det något om de som gillar sådan musik eller kanske inte. Whatever. Hur som helst tyckte jag Fröken Snusk var lite i samma liga även om musikstilen var annorlunda. Några av låtarna var lite roliga men de flesta var ganska tråkiga. Några var ruskigt dåligt producerade så det kändes som att de var snabbt och slarvigt ihopslängda medan några lät ok. Det var lite irriterande att hon låter som en speedad smurf nästan hela tiden men det var väl för att hon skulle låta som en kåt 16-åring fast hon i verkligheten är 43. Hon sjunger egentligen inte dåligt men jävligt enformigt vilket fick mig att tänka på DaBuzz om någon minns dem. Det fanns anspelningar på Värmland i en del av låtarna så kanske finns det någon koppling. Vad gör DaBuzz idag?
Citera
2022-10-22, 10:03
  #81
Medlem
Hahaha, har ni inget bättre för er? Om det är något som är en sorglig utveckling så är det alla tragiska svettluktande medelåldersmän som inte varit närmare en kvinna än 10 meter och berikar sina dagar med att nedvärdera människor på Flashback. Humor på hög nivå!
Fröken Snusk är grym och en frisk fläkt i detta PK-land om ni frågar mig.
Skål & trevlig helg! :-)
Citera
2022-10-22, 10:51
  #82
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonHunter
Hahaha, har ni inget bättre för er? Om det är något som är en sorglig utveckling så är det alla tragiska svettluktande medelåldersmän som inte varit närmare en kvinna än 10 meter och berikar sina dagar med att nedvärdera människor på Flashback. Humor på hög nivå!
Fröken Snusk är grym och en frisk fläkt i detta PK-land om ni frågar mig.
Skål & trevlig helg! :-)

Det här måste vara Fröken Snusks bror...

https://www.youtube.com/watch?v=3S7hbbDqjQE
Citera
2022-10-22, 16:19
  #83
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Nej de är de inte du har helt fel och det vet du.

Varför undviker du att svara på frågan för?

Kom med källa nu! Alla som inte höll med dig var ju idioter, kan ju inte vara så svårt att hitta en källa då?

Eller så erkänner du att du inte vet och gjorde fel.
Citera
2022-10-22, 16:44
  #84
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
1972.
Okej, oj, ännu värre!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback