2023-02-27, 05:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Det är väl ändå raka motsatsen. Porrskadade människor som runkat till tandpetare med silikontuttar halva livet hatar på välformade tjejer.

Tacka vet jag hängpattar, fläskiga rövar och magar man kan ta ett rejält grepp om. Riktiga kvinnor för riktiga män.
Hehehe att skylla på bukfett och lathet för att sedan kalla det riktiga män jag vet inte men känns ju bara ohälsosamt. Fröken snusk ser ohälsosam ut, lite mullig lite tjock. Klarar nog knappt springa 100meter… väldigt osexigt
Citera
2023-02-27, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piccazzo
Verkar vara en bild på henne på AF så nu kan Flashback detektiverna börja gräva fram hennes riktiga identitet

https://www.aftonbladet.se/story/a/mQ3eQg/sa-tog-epadunken-over-sverige-ar-en-pk-revolt.
Jag ser ingen bild förutom dom vanliga med huvan på.
Citera
2023-02-27, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Jag ser ingen bild förutom dom vanliga med huvan på.

Verkar som dom tog bort den tyvärr
Citera
2023-02-27, 18:44
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hörde att Fröken Snusk hade retat upp lite fjollbögar med sin låt om homofiler.
Citera
2023-02-27, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza

Fan vad edgy.
Citera
2023-02-28, 11:30
Medlem
Kedoxs avatar
Hon är fortfarande en produkt skapad av Gozzi. En karaktär. Så vad fröken snusk säger eller gör är rätt ointressant då det antagligen följer manus. Mer intresserad om personen bakom.
Antagligen en ung ganska laidback tjej med småsnuskig humor som var totalt okänd innan FS skapades.
Citera
2023-02-28, 11:34
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
homofiler hahah så jävla bra utryck.
Citera
2023-02-28, 11:36
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Towen
Riktiga män - liksom kvinnor - relaterar till sin omgivning med ett djup och emotionell mognad som sträcker sig bortom symmetri och figur. Jag är själv en man som går mycket efter utseende. Men det är inget jag är "stolt" över. Det är inte "att vara man". Kan man inte övervinna sin svaghet kan man åtminstone börja med att erkänna den.

För övrigt, ni som tycker "det går utför" i dekadens med Fröken Snusk: Minns bandet Aqua med monsterhiten "I'm a Barbie Girl" (1997) eller Meduza's "Jag runkar" (1999).

Nothing new under the horizon.

Det mest förståndiga jag har läst idag.
Citera
2023-02-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Hon är inte tjock. Din definition av kurvig verkar vara Kim K (som för övrigt är ursnygg) men alla har inte allt fett bara på röven. För det behöver det inte byta man är tjock.

Jo, hon är tjock. Minst 40% fett.
Citera
2023-02-28, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Jo, hon är tjock. Minst 40% fett.
Nej. Hon e inte tjock. Du verkar ha något knepigt ideal, där kvinnor ska ha trådsmala pojkkroppar.
Citera
2023-02-28, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piccazzo
Verkar som dom tog bort den tyvärr
Ok. Jag tycker det e imponerande att hon har varit anonym så länge trots all uppmärksamhet.
Citera
2023-02-28, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Nej. Hon e inte tjock. Du verkar ha något knepigt ideal, där kvinnor ska ha trådsmala pojkkroppar.

Kvinnor med mer än 30% kroppsfett är per definition feta och där kvalar fröken snusk in med råge.

Sen att du likt de flesta i samhället är fetton som gör allt för att förskjuta vart gränsen för när man anses fet uppåt har inget med mig eller mina ideal att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in