2023-02-18, 22:50
Medlem
Rebali179s avatar
Tror ni hennes tid i rampljuset kommer vara över snart?
eller blir det Festivaler för henne nästa år
Citera
2023-02-18, 23:50
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Var hittar man det svaret ?

Citat:
"Jag tycker det är mest tråkigt att er kolumnist får ont i magen av att vi sjunger att det är ok att ha homoskoj samtidigt som ni ger dessa åsikter medieutrymme".....

Fröken Snusk säger att hon och Gozzi inte delar Schunnessons åsikter. Artisten kallar det för att Schunnesson har en ”dold politisk agenda” när hon ”selekterar ut enskilda ord från låten och försöker göra det till något det inte är”.

"Vi tar starkt avstånd från kolumnistens åsikter och anser att det är ok att vara homosexuell och gilla homoskoj vilket hela låten handlar om. Vi är dock vana vid att våra svar till media censureras på samma sätt som detta troligen heller inte kommer publiceras."

Vidare svarar Fröken Snusk i sin kommentar till Aftonbladet att hon försöker bygga broar och riva murar. Hon lyfter ett exempel med låten som hon släppte med rapparen 1.Cuz för några veckor sedan.

När ”Homofil” släpptes la Fröken Snusk och Rasmus Gozzi upp bilder på prideflaggan på Instagram.

”Vi har även lagt ut prideflaggan i våra sociala medier med anledning av låtsläppet för att göra det tydligare vad låten handlar om."
Citera
2023-02-19, 00:05
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia

FS har humor och kan snacka för sig. Det är två kvaliteter som jag uppskattar hos en kvinna.
Citera
2023-02-19, 09:06
Medlem
vanarts avatar
Ok, jag var inne på Spotify och lyssnade på Fröken Snusk. Det låter som om raggarsnusk och förorten håller på att göra gemensam sak. Den sista utposten av svensk subkultur håller på att dö... Snart byts väl chevorna ut mot BMW och Audi som babbarna i förorten kör. Full "integration"...

Eddie Meduza hade iaf lite "finess" när han chockade det styltiga dåtida etablissemanget, det här nya är bara vulgärt och kanske samhällsdestruktivt (om svenska tjejer ska bli så lösaktiga). Jag ger mig bänken på att det sitter någon babbe i en studio och prånglar ut skiten.
Citera
2023-02-19, 10:47
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
FS har humor och kan snacka för sig. Det är två kvaliteter som jag uppskattar hos en kvinna.
Absolut, det gjorde att hon steg i mina ögon! Iofs från en ganska tidigare låg nivå, men ändock.
Citera
2023-02-19, 19:34
Medlem
Världen hade faktiskt varit en bättre plats ifall man helt enkelt sköt ihjäl merparten av skribenter i den här tråden som består av simpar och alldant pack. "Muuh hon kan säga mer än två meningar och det är något jag uppskattar hos en kvinna och eftersom jag är en simp så måste jag tala om det på ett internetforum utifall att det finns en 0,0001% chans att hon ser mitt inlägg och vill skriva och träffa meej!". Finner knappt ord för dessa perverterade och avskyvärda avskum.

Finns så många desperata idioter till unga män idag och så många unga degenerade värdelösa varelser som tar till sig sånt här dekadent skräp bara för att få pass in i en smörja bestående av white trash-luder och förortsnegrer. Säg någon i övre medelklass som lyssnar på gangsterrap eller någon sån här hjärndöd epa-disco? Folk med högre IQ lyssnar inte på sådan skit eller tycker det är häftigt, däremot tycker ni idioter med låg IQ som är arbetarklass att det är det bästa sedan skivat bröd.

Såg att den här lågutbildade bimbon knappt visste var Dalarna ligger, hon har noll utbildning och det enda hon sysslar med är att pervertera och idiotifiera en hel generation, glorifiera en gangsterkultur med låg-IQ-somalier och arabpack och det gör hon genom dessutom via noll talang och genom att bara ha texter med massa snuskord för andra låg-IQ-varelser ska tycka det är jättetufft.

I Saudiarabien hade man stenat ett sådant luder till döds men i en sund värld hade man väl bara givit henne och idioter som tycker sånt här skräp är häftigt ett rejält kokt stryk, skickat iväg henne och dem på 4 års militärtjänstgöring i Boden och tvingat igenom dem en utbildning, så det i alla fall fanns en liten chans att de kunde göra någon slags positiv påverkan på samhället i framtiden.
Citera
2023-02-20, 06:03
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Världen hade faktiskt varit en bättre plats ifall man helt enkelt sköt ihjäl merparten av skribenter i den här tråden som består av simpar och alldant pack. "Muuh hon kan säga mer än två meningar och det är något jag uppskattar hos en kvinna och eftersom jag är en simp så måste jag tala om det på ett internetforum utifall att det finns en 0,0001% chans att hon ser mitt inlägg och vill skriva och träffa meej!". Finner knappt ord för dessa perverterade och avskyvärda avskum.

Finns så många desperata idioter till unga män idag och så många unga degenerade värdelösa varelser som tar till sig sånt här dekadent skräp bara för att få pass in i en smörja bestående av white trash-luder och förortsnegrer. Säg någon i övre medelklass som lyssnar på gangsterrap eller någon sån här hjärndöd epa-disco? Folk med högre IQ lyssnar inte på sådan skit eller tycker det är häftigt, däremot tycker ni idioter med låg IQ som är arbetarklass att det är det bästa sedan skivat bröd.

Såg att den här lågutbildade bimbon knappt visste var Dalarna ligger, hon har noll utbildning och det enda hon sysslar med är att pervertera och idiotifiera en hel generation, glorifiera en gangsterkultur med låg-IQ-somalier och arabpack och det gör hon genom dessutom via noll talang och genom att bara ha texter med massa snuskord för andra låg-IQ-varelser ska tycka det är jättetufft.

I Saudiarabien hade man stenat ett sådant luder till döds men i en sund värld hade man väl bara givit henne och idioter som tycker sånt här skräp är häftigt ett rejält kokt stryk, skickat iväg henne och dem på 4 års militärtjänstgöring i Boden och tvingat igenom dem en utbildning, så det i alla fall fanns en liten chans att de kunde göra någon slags positiv påverkan på samhället i framtiden.

Du verkar inte förstå att man kan vara både rolig och intelligent samtidigt?
Jag tycker hon är ett föredöme.

Geografi sa du: gå in på KTH och fråga vilket landskap de bor i. Huvuddelen kommer att svara "Stockholm", och då får du upprepa din fråga: "vilket landskap", då svarar en del "Stockholms län". Då frågar du tredje gången: "Vilket landskap bor du i". Då kommer de att titta på dig som fån.
Citera
2023-02-22, 08:18
Medlem
Polisen Filip Pelas i sexsketch med Fröken Snusk

Kritiseras på sociala medier efter omtalade klippen; YB Södermalm: ”Finner inte ord”.
https://www.expressen.se/tv/noje/polisen-filip-pelas-i-sexsketch-med-froken-snusk/
Citera
2023-02-22, 10:49
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Har det bekräftats vem FS är?
Citera
2023-02-22, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLUB
Polisen Filip Pelas i sexsketch med Fröken Snusk

Kritiseras på sociala medier efter omtalade klippen; YB Södermalm: ”Finner inte ord”.
https://www.expressen.se/tv/noje/polisen-filip-pelas-i-sexsketch-med-froken-snusk/

Polisens anseende fortsätter att stärkas. Finns väl snart ingen som har någon kvar som har något förtroende eller respekt för poliser.
Citera
2023-02-22, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Polisens anseende fortsätter att stärkas. Finns väl snart ingen som har någon kvar som har något förtroende eller respekt för poliser.

Polisen slutar aldrig att förvånas, snuskfrökens huva ser väl använd ut nu.
Citera
2023-02-22, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Visst fan är hon små fläskig?
Epa dunk är det väl bara inavlade ungdomar som lyssnar på
Lika fet som andra bönder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto