Citat:
Ursprungligen postat av
HansVonFreudhaus
Världen hade faktiskt varit en bättre plats ifall man helt enkelt sköt ihjäl merparten av skribenter i den här tråden som består av simpar och alldant pack. "Muuh hon kan säga mer än två meningar och det är något jag uppskattar hos en kvinna och eftersom jag är en simp så måste jag tala om det på ett internetforum utifall att det finns en 0,0001% chans att hon ser mitt inlägg och vill skriva och träffa meej!". Finner knappt ord för dessa perverterade och avskyvärda avskum.
Finns så många desperata idioter till unga män idag och så många unga degenerade värdelösa varelser som tar till sig sånt här dekadent skräp bara för att få pass in i en smörja bestående av white trash-luder och förortsnegrer. Säg någon i övre medelklass som lyssnar på gangsterrap eller någon sån här hjärndöd epa-disco? Folk med högre IQ lyssnar inte på sådan skit eller tycker det är häftigt, däremot tycker ni idioter med låg IQ som är arbetarklass att det är det bästa sedan skivat bröd.
Såg att den här lågutbildade bimbon knappt visste var Dalarna ligger, hon har noll utbildning och det enda hon sysslar med är att pervertera och idiotifiera en hel generation, glorifiera en gangsterkultur med låg-IQ-somalier och arabpack och det gör hon genom dessutom via noll talang och genom att bara ha texter med massa snuskord för andra låg-IQ-varelser ska tycka det är jättetufft.
I Saudiarabien hade man stenat ett sådant luder till döds men i en sund värld hade man väl bara givit henne och idioter som tycker sånt här skräp är häftigt ett rejält kokt stryk, skickat iväg henne och dem på 4 års militärtjänstgöring i Boden och tvingat igenom dem en utbildning, så det i alla fall fanns en liten chans att de kunde göra någon slags positiv påverkan på samhället i framtiden.
Du verkar inte förstå att man kan vara både rolig och intelligent samtidigt?
Jag tycker hon är ett föredöme.
Geografi sa du: gå in på KTH och fråga vilket landskap de bor i. Huvuddelen kommer att svara "Stockholm", och då får du upprepa din fråga: "vilket landskap", då svarar en del "Stockholms län". Då frågar du tredje gången: "Vilket landskap bor du i". Då kommer de att titta på dig som fån.