2024-04-01, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Ja malin kommer aldrig att öppna ögonen för sånt här även om hon får svart på vitt gånger tusen. Ser hon en utsatt mamma eller pappa som fått sitt barn placerat så spelar det ingen roll vad den har gjort för hon står på dens sida oavsett vad.
Men jag tror ändå att mammaemma är mer normal och har sundare värderingar där längst in och klarat av att tänka att sandras beteende väldigt fel. Alla som har med sandra att göra hamnar i kläm och blir anmälda för något när hon blir sur för nån småsak, detta har hänt så mänga gånger nu att det är inga tillfälligheter längre utan en regel som hon inte lär sig av.

Jessica klarar jag tyvärr inte ens av att lyssna på då det kryper i hela min kropp 🙈
Jessica är bara förvirrande och förvirrad , nu har hon snöat in på känslomässig reglering . Såg henne sitta ute i Malmö i live idag tydligen läste hon buddhas skrift högt dock hörde man inte detta i liven eftersom hon hade musik på
2024-04-01, 20:23
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
S*fia har blivit anhållen av polisen och väktaren beter sig grundlagsstridigt och försöker blockera S*lles bevisinsamling....

Må vara att S och S är whacko men det är inte förenligt med lag och rättsprinciper att bete sig som väktaren gör.

https://www.tiktok.com/@polisnytt/video/7351923054605290785

Någon som vet varför?
2024-04-01, 20:36
Medlem
Citat:
Någon som vet varför?
Hon blev inte anhållen hon blev avhyst från platsen för att hon skrek utanför socialkontoret
2024-04-01, 20:38
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
S*ndra har nu hittat nya vänner F*ineq , S som letar sin mamma och A*nneL som är arg , arg +full , full +åker till psyket lite olika beroende på tillfälle .
F*ineq sa att hon verkar vara en utbildad kvinna ..
Tja Finniq tror ju att han är det också så det är väl ingen större komplimang 😂
AnneL är arketypen av människor som lätt dras in. Äldre, svag, outbildad/efterbliven och som behöver känna ett samband i tillvaron.
Hon har noll med ämnet att göra men tror på allt de säger samt skryter om hur många länder hon spridit denna viktiga information till.
Det är väl gnistan hon behöver i sitt liv eller nåt.
2024-04-01, 20:42
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Den liven såg jag ockå. Det var även då AnneL sa att hon hade en riktig finfitt@ som hon gärna kunde visa om nån ville se. Hon sa det flera gånger 😂😂🙈
Ja just det! Tack så mycket för att du påminde mig om denna äckliga tanken 😂
2024-04-01, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Tja Finniq tror ju att han är det också så det är väl ingen större komplimang 😂
AnneL är arketypen av människor som lätt dras in. Äldre, svag, outbildad/efterbliven och som behöver känna ett samband i tillvaron.
Hon har noll med ämnet att göra men tror på allt de säger samt skryter om hur många länder hon spridit denna viktiga information till.
Det är väl gnistan hon behöver i sitt liv eller nåt.
Hennes spridning går ju till så att hon spelar på tiktok
Hon har har ett tråkigt liv , dricker mycket har ekonomiska problem och psykisk ohälsa
2024-04-01, 20:54
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Missbrukare brukar ha gnutta mer insikt men många gånger fördunklas det av att de även har psykiatriska diagnoser och landar i slutsatsen att de klarar av att vara tillräckligt bra föräldrar. Det är inte ovanligt att denna grupp anser att socialsekreterare är fisförnäma besserwissers och dömer ut deras hem och föräldraförmåga just för att de är fisförnäma och ser ned på "vanliga människor". Samtidigt ser man bilder på hem i misär av skit, stök och hoover syndrome. Eller den spartanska varianten där allt av värde sålts och ungarna får dela på ett par fläckiga madrasser på golvet. Stannar här, skulle kunna skriva en bok.

Första gången jag hört Collie Harmony, solklar IF, inte ens värt att diskutera så uppenbart är det. Det gör mig å andra sidan än mer frustrerad över detta gäng. Några av dem har uppenbart inga intellektuella svagheter, de måste ju inse vad håller de på med? Att använda barn- och kvinnosmisshandlare och intellektuellt funktionsnedsatta i sin kamp gynnar inte direkt trovärdigheten.

Sulle har nog inget IF men slug är han inte och han framstår troligen som ännu dummare än vad han är pga kulturkrock och hans okunskap gällande språk och hur Sverige fungerar.

Malin kan nog absolut köra städning med tanke på bakgrundsljuden och att hon, som självutnämnd juridiskt utbildad människorättskämpe fd universitets-HR, på förfrågan visade tydlig ovilja att berätta vad hon jobbar med. Svaret blev att hon jobbar fysiskt, hon behöver det för hennes mamma måste slå på henne pga smärtproblematik.

Berätta för henne att alla socialtjänstens insatser betalas av familjen/individen om/när det finns ekonomiska förutsättningar.

Detta blev roligt! Jag slutade följa henne rätt snabbt eftersom hennes psykiska ohälsa är för mycket att uthärda och jag hörde bara henne säga barnets namn vid något tillfälle. Jag har alltså fram till idag trott att sonen heter Majkol. Hennes uttal är verkligen något extra
På papprena som syns i en av LMs videos på Youtube står namnet Maikol, ser inte om det är ett I eller ett J men jag blev förvånad för jag trodde det va Lanabananas påhitt faktiskt.
Det är alltså papper från nån utredning lr nån journal så det är inget LM skrivit själv.
2024-04-01, 21:02
Avslutad
Citat:
S*fia har blivit anhållen av polisen och väktaren beter sig grundlagsstridigt och försöker blockera S*lles bevisinsamling....

Må vara att S och S är whacko men det är inte förenligt med lag och rättsprinciper att bete sig som väktaren gör.

https://www.tiktok.com/@polisnytt/video/7351923054605290785

Nu kryper det i mig av irritation. Den enda som begår överträdelse är Palm. Ingen annan, och därav kommer parets anmälningar inte leda någonstans.
2024-04-01, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Såg liven men Null menade bara att det som är viktigt är att stoppa det ekonomiska med omhändertagna barn och "kidnappade" vuxna
Mamma E menar att hon inte vet något ich verkar inte begripa att S inte har förmåga att ta hand om barn och dessutom har noll konsekvenstänk

Varför tjatar Null om socialtjänsten när de inte har något med hennes son att göra?

MammaEmma verkar ha betydligt större problem med "hatare" än att hennes polare skickar barnbilder till pedofiler och falskanmäler folk som gjort henne sur. Nu ska hon börja liva privat istället eftersom man inte får säga vad man tycker om socialtjänsten och man får inte uttrycka känslor. 80 kr i månaden kostar det att kolla hennes privatlive med Malin.

Nu sitter Palm och ljuger om socionomutbildningen hos Lamotte. Inte ett enda rätt har hon, förutom att det är en generalistutbildning. Hörde själv hur hon fick fakta om socionomutbildningen i en live men det är uppenbart att hon inte har förmåga att ta till sig fakta som är lätt att kolla upp även för henne.

Palm, du är djupt oärlig och är du kristen så vet du vad som gäller.
2024-04-01, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
På papprena som syns i en av LMs videos på Youtube står namnet Maikol, ser inte om det är ett I eller ett J men jag blev förvånad för jag trodde det va Lanabananas påhitt faktiskt.
Det är alltså papper från nån utredning lr nån journal så det är inget LM skrivit själv.

Maikol alltså 😁
2024-04-01, 21:18
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Hände lite grejer i nulls live precis. Jag kom in ganska sent men såg att folk skrev om när collie/sandra sålde bilder på barn till män(nakenbilder vad jag förstod) och att hon erkändt detta och sjäöv anmält dig till polisen. Även att hon sjäöv erkänt i live att hon anmält tre män för v-täkt då hon var sur och arg på dem. Allt detta har hon själv erkänt. Mammaemma var också inne i liven.
Känns konstigt att null o emma ska försvara collie och säga att collie säkert var i en pressad situation och inte mådde bra osv osv. Jag hoppas verkligen att folk går in och själva ser när collie med egna ord och film erkänner allt detta då det är fruktansvärt.
Är det någon mer som såg liven och kn berätta mer då jag kom in sent

Grejen är att Null som påstår att hon är noga med vilka hon låter vara I liven egentligen bara säger så eller så är hon extra efterbliven.
Det är några dagar sen Collie var uppe i hennes live och många varnade henne för hur Collie är och vad hon gjort samt talade om för henne vart hon kunde hitta bevisen för det.
Hon såg intresserad ut men sen dagen efter var det som bortfluget, precis som när folk varnade henne för Finniq.
Däremot när hon får ett meddelande om att en man som är deprimerad och sitter i liven och gråter är nån från "andra sidan" som bara luras, då åker han ner fortare än kvickt.
Men att Collie säljer barnporr, Sam har gjort hemska saker mot kvinnor och barn och det finns att läsa svart på vitt enkelt och öppet på internet, Finniq som hotar samhället mm det gör ingenting alls.
Så så noga är hon, som inte ens kan stå utanför sin sons hus en dag för att se om han bor där "för det är olagligt".
2024-04-01, 21:55
Medlem
Inanna-1921s avatar
Fia i live med Lamotte nu, synd jag missat en del...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in