Citat:
Ursprungligen postat av
Sneccan3
Hände lite grejer i nulls live precis. Jag kom in ganska sent men såg att folk skrev om när collie/sandra sålde bilder på barn till män(nakenbilder vad jag förstod) och att hon erkändt detta och sjäöv anmält dig till polisen. Även att hon sjäöv erkänt i live att hon anmält tre män för v-täkt då hon var sur och arg på dem. Allt detta har hon själv erkänt. Mammaemma var också inne i liven.
Känns konstigt att null o emma ska försvara collie och säga att collie säkert var i en pressad situation och inte mådde bra osv osv. Jag hoppas verkligen att folk går in och själva ser när collie med egna ord och film erkänner allt detta då det är fruktansvärt.
Är det någon mer som såg liven och kn berätta mer då jag kom in sent
Grejen är att Null som påstår att hon är noga med vilka hon låter vara I liven egentligen bara säger så eller så är hon extra efterbliven.
Det är några dagar sen Collie var uppe i hennes live och många varnade henne för hur Collie är och vad hon gjort samt talade om för henne vart hon kunde hitta bevisen för det.
Hon såg intresserad ut men sen dagen efter var det som bortfluget, precis som när folk varnade henne för Finniq.
Däremot när hon får ett meddelande om att en man som är deprimerad och sitter i liven och gråter är nån från "andra sidan" som bara luras, då åker han ner fortare än kvickt.
Men att Collie säljer barnporr, Sam har gjort hemska saker mot kvinnor och barn och det finns att läsa svart på vitt enkelt och öppet på internet, Finniq som hotar samhället mm det gör ingenting alls.
Så så noga är hon, som inte ens kan stå utanför sin sons hus en dag för att se om han bor där "för det är olagligt".