2024-03-15, 16:49
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Nu när Lejon varit offline har jag börjat lyssna igenom hennes youtube.
I avsnittet ” PISICOLOGICA TORTURE AGAINST WOMEN AND CHILDREN IN SWEDEN.HUMAN TRAFFICKING” berättar hon för en socialsekreterare att hon vet att Majkol är väldigt rädd eftersom hon kommer ihåg hur det var när hon själv blev placerad som femåring. Jag trodde hon haft en underbar uppväxt?
Intressant! Har inte kollat så mycket där, bra med paus-Tv när hon inte lajvar 😂
2024-03-15, 16:50
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Marlene höll på att dö i onsdags.

Om nån trodde att hon skulle bli mindre dumdryg och störig av en rättegång, think again.

EDIT: Nu är sverigehatet igång, hon tycker bl.a. det är för jävligt att "polisen ska få gripa såna som bara är misstänkta för brott istället för att bara få gripa såna som är dömda"?
Haha underbart citat! Såklart ska polisen bara gripa såna som är dömda! 🤬
2024-03-15, 20:00
Medlem
Citat:

Om nån trodde att hon skulle bli mindre dumdryg och störig av en rättegång, think again.

EDIT: Nu är sverigehatet igång, hon tycker bl.a. det är för jävligt att "polisen ska få gripa såna som bara är misstänkta för brott istället för att bara få gripa såna som är dömda"?

Har någon dom fallit?

Såg nu dom faller 27/3
Senast redigerad av emelieb7 2024-03-15 kl. 20:05.
2024-03-15, 20:28
Medlem
Citat:

Hon är så rolig, det kanske är elakt att skratta men jag kan inte låta bli! Jag ömmar ändå för henne!
I klippet på youtube som nämns ovan så säger hon även hur barnets far önskar att hon ska vara kärleksfull mot honom, och med det avser hon intimt umgänge.
2024-03-15, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Hon är så rolig, det kanske är elakt att skratta men jag kan inte låta bli! Jag ömmar ändå för henne!
I klippet på youtube som nämns ovan så säger hon även hur barnets far önskar att hon ska vara kärleksfull mot honom, och med det avser hon intimt umgänge.

Haha vem i herrans namn vill ligga med henne? Osexigare person får man leta efter. Finns en video där hon tuggar käften ur led och drar sitt ytterst dryga mmhmmm.
2024-03-15, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Haha vem i herrans namn vill ligga med henne? Osexigare person får man leta efter. Finns en video där hon tuggar käften ur led och drar sitt ytterst dryga mmhmmm.

Gott om desperata ogenomtänkta män överallt 😂

Det är som fia - ser bra ut men är batshit off the charts crazy
2024-03-16, 06:35
Medlem
Vart det något scoop i Mora tidning?
2024-03-16, 08:14
Medlem
https://imgur.com/a/NxA7O1l

Bevis på att polisen misshandlade henne...
2024-03-16, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfats
https://imgur.com/a/NxA7O1l

Bevis på att polisen misshandlade henne...
2024-03-16, 10:10
Medlem
Nu försöker TokFia att alla scarbetare ska bli visselblåsare o styra bort focus från invanring till enbart soc
2024-03-16, 10:27
Medlem
nån som hörde hela när Marlene kom in i Fias Live?
Senast redigerad av rickebus 2024-03-16 kl. 10:30.
2024-03-16, 10:29
Medlem
LM tror att hon inte kan dömas till någonting , låter som om hon missuppfattat det mesta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in