2024-04-01, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ytterst små summor gissningsvis .
Nu har de två genierna konstaterat att handläggare på soc. är drogade eller fulla på jobbet

ja får skavsår i öronen
2024-04-01, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
ja får skavsår i öronen
Har lyssnat på J idag och några gånger tidigare för att försöka förstå vad hon pratar om och varför , fortfarande helt oklart vad hon vill , ett tag trodde jag att hon försökte sälja självhjälp vilket kanske är vad hon försöker med tanke på att hon sa att hon borde bli anlitad att prata med barn om självreglering ..
2024-04-01, 17:05
Medlem
Tjena_67s avatar
S*fia har blivit anhållen av polisen och väktaren beter sig grundlagsstridigt och försöker blockera S*lles bevisinsamling....

Må vara att S och S är whacko men det är inte förenligt med lag och rättsprinciper att bete sig som väktaren gör.

https://www.tiktok.com/@polisnytt/video/7351923054605290785
2024-04-01, 17:44
Medlem
Hände lite grejer i nulls live precis. Jag kom in ganska sent men såg att folk skrev om när collie/sandra sålde bilder på barn till män(nakenbilder vad jag förstod) och att hon erkändt detta och sjäöv anmält dig till polisen. Även att hon sjäöv erkänt i live att hon anmält tre män för v-täkt då hon var sur och arg på dem. Allt detta har hon själv erkänt. Mammaemma var också inne i liven.
Känns konstigt att null o emma ska försvara collie och säga att collie säkert var i en pressad situation och inte mådde bra osv osv. Jag hoppas verkligen att folk går in och själva ser när collie med egna ord och film erkänner allt detta då det är fruktansvärt.
Är det någon mer som såg liven och kn berätta mer då jag kom in sent
Senast redigerad av Sneccan3 2024-04-01 kl. 17:48.
2024-04-01, 17:47
Medlem
Den liven såg jag ockå. Det var även då AnneL sa att hon hade en riktig finfitt@ som hon gärna kunde visa om nån ville se. Hon sa det flera gånger 😂😂🙈

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Hon delar ut reklam.
AnneL säger att hon är blockad av LM så hon vet inte alls vad som händer i hennes fall och på frågan om varför hon blivit blockad har hon verkligen ingen aning.
Kan ju stämma för hon var kanske full o har minnesluckor från när hon gick in i LMs live när LM va i Stockholm.
LM satt i telesamtal så var inte uppmärksam på vad som hände men AnneL går upp och säger att det är så fruktansvärt att LM har varit tvungen att fly till Stockholm för att gömma sig från myndigheterna , folket i kommentarerna protesterar och säger att hon gömmer sig inte alls o att hon svärtar LMs rykte när hon säger såna saker men AnneL gav sig inte utan sa att hon känner minsann LM och har följt henne i flera år.
Folk är upprörda och säger att hon ska sluta ljuga om LM men hon säger att det är sant och att detta är hennes live och att hon kommer blocka alla som tjafsar emot.
När LM fick reda på detta tröttnade hon på AnneL och blockade henne 🤷🏻‍♀️
2024-04-01, 17:52
Medlem
Lite roligt höra Malin säga att man som förälder har skyldighet att ge barnen vad de behöver..
Collies live
2024-04-01, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Hände lite grejer i nulls live precis. Jag kom in ganska sent men såg att folk skrev om när collie/sandra sålde bilder på barn till män(nakenbilder vad jag förstod) och att hon erkändt detta och sjäöv anmält dig till polisen. Även att hon sjäöv erkänt i live att hon anmält tre män för v-täkt då hon var sur och arg på dem. Allt detta har hon själv erkänt. Mammaemma var också inne i liven.
Känns konstigt att null o emma ska försvara collie och säga att collie säkert var i en pressad situation och inte mådde bra osv osv. Jag hoppas verkligen att folk går in och själva ser när collie med egna ord och film erkänner allt detta då det är fruktansvärt.
Är det någon mer som såg liven och kn berätta mer då jag kom in sent
Såg liven men Null menade bara att det som är viktigt är att stoppa det ekonomiska med omhändertagna barn och "kidnappade" vuxna
Mamma E menar att hon inte vet något ich verkar inte begripa att S inte har förmåga att ta hand om barn och dessutom har noll konsekvenstänk
2024-04-01, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Lite roligt höra Malin säga att man som förälder har skyldighet att ge barnen vad de behöver..
Collies live
M*lins barn blev omhändertaget första gången när det var 6 månader , fick komma hem efter ett halvår och hade då avlastningsfamilj . Barnet blev nästa gång omhändertaget när det var kring 2,5 år , mamman kunde inte hålla några rutiner eller säkerhet kring barnet , bostad stökig och smutsig och hon lyckades sällan lämna barnet på förskola så det fanns stora frågetecken om hur barnet haft det hemma .
3 ggr på utredningshem och inte ens där lyckades hon sköta barnet eller ens hålla undan stökigt kaos .
Malin menar ju att barnet togs för att hon hade sömnproblem och för att hon var deprimerad för att pappan inte ville vara familj , en pappa hon haft relation någon månad med
2024-04-01, 18:46
Medlem
Kollade på mammaemmas live nu och collie/sandra verkade rätt desperat nu efter nulls live och verkar rädd att emma får reda på sanningen om henne. Hon gjorde en massa kommentarer i emmas live nu att hon älskar emma o malin och överöste med en massa fjäsk. Tror hon börjar förstå att folk har genomskådat henne ytterligare en gång(hur många är det nu som genomskådat henne och tagit avstånd..). Jag hoppas verkligen att mammaemma går igenom alla bevis ang denna människan och tar avstånd. Emma besvarade iaf ingenting av vad collie skrev.
Är skillnad på rykten och rykten. När en person själv erkänner att den gjort fel och anmäler sig till polisen så är det inte längre ett rykte utan en sanning och folk vill bara varna andra för att inte bli nära en sån här person
2024-04-01, 19:02
Medlem
Har Marlene ändrat på sig nu att hon inte vet vart sonen bor i stället för Stubborn?
2024-04-01, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Kollade på mammaemmas live nu och collie/sandra verkade rätt desperat nu efter nulls live och verkar rädd att emma får reda på sanningen om henne. Hon gjorde en massa kommentarer i emmas live nu att hon älskar emma o malin och överöste med en massa fjäsk. Tror hon börjar förstå att folk har genomskådat henne ytterligare en gång(hur många är det nu som genomskådat henne och tagit avstånd..). Jag hoppas verkligen att mammaemma går igenom alla bevis ang denna människan och tar avstånd. Emma besvarade iaf ingenting av vad collie skrev.
Är skillnad på rykten och rykten. När en person själv erkänner att den gjort fel och anmäler sig till polisen så är det inte längre ett rykte utan en sanning och folk vill bara varna andra för att inte bli nära en sån här person
M*lin tycker ju att både J*ssica och Collie är gudomliga så det sitter nog långt inne att ta avstånd . De går ju tom med på att Collie har stor oro dygnet runt för sonen som omhändertogs för nästan 4 år sedan när han var 6 veckor .
J*ssicas barn var kring 1,5 och 2,5 när de omhändertogs för 5 år sedan och hon har inte fått träffa dem alls så där måste det vara stora problem
2024-04-01, 19:38
Medlem
Ja malin kommer aldrig att öppna ögonen för sånt här även om hon får svart på vitt gånger tusen. Ser hon en utsatt mamma eller pappa som fått sitt barn placerat så spelar det ingen roll vad den har gjort för hon står på dens sida oavsett vad.
Men jag tror ändå att mammaemma är mer normal och har sundare värderingar där längst in och klarat av att tänka att sandras beteende väldigt fel. Alla som har med sandra att göra hamnar i kläm och blir anmälda för något när hon blir sur för nån småsak, detta har hänt så mänga gånger nu att det är inga tillfälligheter längre utan en regel som hon inte lär sig av.

Jessica klarar jag tyvärr inte ens av att lyssna på då det kryper i hela min kropp 🙈

Citat:
Ursprungligen postat av adina
M*lin tycker ju att både J*ssica och Collie är gudomliga så det sitter nog långt inne att ta avstånd . De går ju tom med på att Collie har stor oro dygnet runt för sonen som omhändertogs för nästan 4 år sedan när han var 6 veckor .
J*ssicas barn var kring 1,5 och 2,5 när de omhändertogs för 5 år sedan och hon har inte fått träffa dem alls så där måste det vara stora problem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in