2024-03-15, 12:52
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kom in försent för att veta , något möte som tog 1 timme var det och som LM spelat in men eftersom hon pratade om traumabehandling var det nog det ett sådant möte
Det var nån som sa att det var bra att hon inte skrivit på utan att hon ska ha ett DIP-möte istället där hon kan vara med och styra vad som sägs så det kanske var prat om den där fullmakten igen så soc kan prata med psyk lr vad det var.
Nån behandling behöver hon ju definitivt men det är svårt när hon själv inte har insikt.
2024-03-15, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja det är helt sjukt, hon säger att hon hann ju inte ta hand om dottern över helgen, fixa hennes hår osv så då tycker hon att det kan kvitta?
Sen säger hon att eftersom de varit ifrån varandra så länge så har de ingen relation ju så då är det meningslöst. Hur kan man ens tänka så om man är en frisk människa?
Jag hoppas det är hennes psykiska ohälsa som pratar och inte hennes vanliga personlighet.

Nej jag kan inte heller förstå. Är det för att dom stora barnen är äldre och blivit egna individer? Får ont i hjärtat för deras skull. Hoppas inte dom ser hur hon bara tjatar om Majkol på tiktok.
2024-03-15, 14:56
Medlem
LM sa nu i live att hon har gjort ungefär 50 anmälningar till polisen. Nu verkar det göras ytterligare en. Hur kan detta få hålla på? Nu pratar hon om att soc ljög i domstolen. Nu sitter en stackars polis och ska försöka förfarandet för henne. Han uppmanar henne att överklaga men LM tycker att det är ”jävla jobbig” och att soc har gett hennes barn till ”vem som helst”. Det är samma tjat varenda dag
2024-03-15, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
LM sa nu i live att hon har gjort ungefär 50 anmälningar till polisen. Nu verkar det göras ytterligare en. Hur kan detta få hålla på? Nu pratar hon om att soc ljög i domstolen. Nu sitter en stackars polis och ska försöka förfarandet för henne. Han uppmanar henne att överklaga men LM tycker att det är ”jävla jobbig” och att soc har gett hennes barn till ”vem som helst”. Det är samma tjat varenda dag

Vet du om polisen i Uppsala ringt henne igen? Är nyfiken på vad dom ville.
2024-03-15, 15:07
Avslutad
Nu får den stackars snälla polismannen höra de tre positiva små passager som Marlene sorterat ut ur jätteutredningen
(där hon fick 2 av 10 i föräldralämplighet)och ältar 42 ggr per dag: "Mama er miiiicket kerleksfoll"
2024-03-15, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
Vet du om polisen i Uppsala ringt henne igen? Är nyfiken på vad dom ville.

Nej jag har tyvärr inte hört nåt men jag tror det kommer komma snart
2024-03-15, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det var nån som sa att det var bra att hon inte skrivit på utan att hon ska ha ett DIP-möte istället där hon kan vara med och styra vad som sägs så det kanske var prat om den där fullmakten igen så soc kan prata med psyk lr vad det var.
Nån behandling behöver hon ju definitivt men det är svårt när hon själv inte har insikt.

SIP-möte
2024-03-15, 15:55
Medlem
Nu när Lejon varit offline har jag börjat lyssna igenom hennes youtube.
I avsnittet ” PISICOLOGICA TORTURE AGAINST WOMEN AND CHILDREN IN SWEDEN.HUMAN TRAFFICKING” berättar hon för en socialsekreterare att hon vet att Majkol är väldigt rädd eftersom hon kommer ihåg hur det var när hon själv blev placerad som femåring. Jag trodde hon haft en underbar uppväxt?
2024-03-15, 16:21
Avslutad
Marlene höll på att dö i onsdags.

Om nån trodde att hon skulle bli mindre dumdryg och störig av en rättegång, think again.

EDIT: Nu är sverigehatet igång, hon tycker bl.a. det är för jävligt att "polisen ska få gripa såna som bara är misstänkta för brott istället för att bara få gripa såna som är dömda"?
Senast redigerad av Lailatjej 2024-03-15 kl. 16:33.
2024-03-15, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Nu när Lejon varit offline har jag börjat lyssna igenom hennes youtube.
I avsnittet ” PISICOLOGICA TORTURE AGAINST WOMEN AND CHILDREN IN SWEDEN.HUMAN TRAFFICKING” berättar hon för en socialsekreterare att hon vet att Majkol är väldigt rädd eftersom hon kommer ihåg hur det var när hon själv blev placerad som femåring. Jag trodde hon haft en underbar uppväxt?
Någon gång har hon sagt att en av hennes systrar också fått flera barn omhändertagna
2024-03-15, 16:43
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
SIP-möte
Haha DIP Låter roligare men tack för rättningen 🙂
2024-03-15, 16:48
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
Nej jag kan inte heller förstå. Är det för att dom stora barnen är äldre och blivit egna individer? Får ont i hjärtat för deras skull. Hoppas inte dom ser hur hon bara tjatar om Majkol på tiktok.
Ja de är väl inte lika gulliga och medgörliga längre. Hon har ju en del speciella tankar om hur saker fungerar och "alternativa sätt att tänka" som ungdomar kanske bara tycker är tråkigt att lyssna på eller leva efter, hennes städnoja tex.

Jag hoppas de håller sig ifrån hennes live men tyvärr når hon ju ut till deras vänner också.
Tänk om nån hittar henne sen sprids en löpeld genom skolan om hur en psyksjuk mamma sitter och pratar goja hela dagarna på tiktok, barn/tonåringar kan ju va rätt elaka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in