Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
Septemberflicka!
Låt mig tillägga:
Sofia P är inte intresserad av något annat än att få hem sina barn.
Bonden däremot agerade ju ungefär som en missnöjespolitiker. Han hade själv erfarenheter av att ha blivit ”misshandlad” av myndigheterna och han såg sig själv som en person som ville föra andra ”misshandlade” människors talan och hjälpa dem mot myndigheterna. Man kan säga vad man vill om hans tokerier, men han kämpade inte bara för egen del, utan lika mycket eller kanske mer, för andra människor som ansåg sig misshandlande av samhället; det är ju helt klart. På det viset hade han ändå empati för de svaga och ville var deras röst.
Sådant saknar ju Sofia helt. Hon kämpar ju bara för sig själv.
Det är helt sant, Palm är ett enmansspel, hon jobbar för sig själv. Det är nog därför hon håller hårt på att FU bara ska ha två medlemmar.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Lär inte vara någon som varit osynlig på nätet och inte varit i kontakt med andra kring lvu dock kan det ju vara någon som.mest varit hos de arabisktalande som tex George , F*niq mfl
Citat:
Ursprungligen postat av
Inanna-1921
Pappan lämnar säker in videos från hennes tiktok som bevis till rätten hela tiden säger hon men det är ju olagligt men det vet väl inte rätten om att det är. Hon har ju skrivit copyright på sin profil så då blir man stämd om man sprider det vidare 👍. Man får spela in samtal om man själv är part i det men man får inte sprida det vidare så det känns ju lite som att kasta sten i glashus men vad vet jag 🤷🏻♀️.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Hon är fortfarande helt besatt över resan sonen ska iväg på. ”Även fast han ser glad ut på bilderna så..” Ja han mår nog jättedåligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Sinnessjukt hur många timmar om dagen hon spenderar på att snacka skit om exet och exets familj/vänner. O hon påstår sig vara psykiskt frisk.
Kort fråga:
Har GM tappat det? De senaste veckorna har jag fått upp de mest knepiga repeat-lives med GM i ständig monolog när jag scrollat TT. Jag hörde ett inspelat samtal mellan GM och sonen samt GM och exet som hon inte tycks veta könet på eftersom hon kallar honom för "hen". Exet lät trött och irriterad, sonen lät som en typiskt plågad 14-åring. Normalt utvecklade tonåringar i den ålder är väldigt ointresserade av sina föräldrar, det är det "normala", GM verkar tro att denna 14-åring ska vara mammig som en sexåring?
Många av dessa ärenden visar hur knasigt det blir att separera barn från föräldrar någon längre tid eftersom barnen genomgår större och snabbare utveckling/förändring än sina föräldrar. En förälder med omplacerat barn behöver vara extremt följsam och tyvärr är det nog så att många av "placeringsföräldrarna" saknar förmåga att läsa av sina barn och göra den anpassning som krävs.