2025-06-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Fast soc har förklarat på vilket sätt Fia saknar insikt och känslomässig tillgänglighet. Problemet är att Fia inte förstår. Hon gick ju runt i veckor och skrek om att soc tagit hennes barn för att hon kramat dom. När man sen hörde samtalet där kramarna nämndes fattar vilken tänkande människa som helst vad dom menade.

På tal om närvarorapporter, tyckte du det var OK för Fia att visa upp ena sonens närvarorapporter offentlig på TikTok? Hur tror du det skulle kunna tänka upplevas av Fias son?

Om det är så många som försöker få fram sanningen som du säger, varför dyker det bara upp en handfull människor på Family United’s demonstrationer?

Varför sympatiserar svenska folket mer med barnen i Gaza än för alla dessa påstådda barn här i Sverige som enligt Fia blir behandlade värre än hur nazisterna behandlade sina offer.

Få det att gå ihop för mig, och lägg fram konkret fakta i form av vad Fia själv sagt eller vilken dom/annan tillgänglig information du bygger din åsikt på, jag har rätt bra koll på vad hon sagt och inte. För mig så finns det mer hål i hennes logiska resonemang än en sil.

Jag ensam skulle kunna bidra med mer till Fias kamp än hela gänget tokstollar som PM & co tillsammans.

Men då vill jag bli övertygad med ett argument byggt på fakta och logiskt resonemang som går ihop. Fia kan ha förgripit sig på sina barn varje dag tills de till slut omhändertogs, nu tror jag inte det, men att lita blint på vad Fia säger utan konkreta bevis är lika korkat det som ditt argument du presenterar här.
Alla som har hört Fias inspelningar och är vid sina sinnens fulla bruk förstår att deras resonemang och slutsatser är riktigt skeva.
Nej, de har inte skrivit om hur de har kommit fram till sina slutsatser. Dessa människor har inte följt regelboken gällande objektiva utredningar på något sätt. De brister på alla plan.
2025-06-02, 21:10
Medlem
PM sitter och pratar om fd psykolog L H-S som om hon skulle vara sakkunnig gällande barn , förutom att hon inte var barnpsykolog så var hon på väg att få legitimationen indragen men förekom och avsa sig den själv
2025-06-02, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsmupp
Fyi fan vad hon smutskastar släktingen som har 4 månaders bebis.Hon har säkert bombat socialen med orosanmälningar.GM är såååå avundsjuk...

Sonen verkar inte ha velat prata med GM ikväll heller och det förklarar hennes bitterhet.
Det tror jag också att hon har gjort, och hon försöker definitivt förmå sina lyssnare att göra orosanmälningar. Hon är riktigt hatisk och läskig idag.
2025-06-02, 21:25
Medlem
Mrsmupps avatar
Räcker lyssna 5 minuter på GM så förstår man varför sonen inte vill inte ens prata med sin mamma.
2025-06-02, 21:29
Medlem
Kan Fs tystnad bero på det som finns på Aftonbladet idag gällande en familj som fick 3 barn omhändertagna , fritog dem , flydde utomlands där myndigheter tog barnen och mamman. I ärendet har pappan kommit tillbaka till Sverige och nu eftersöks han tydligen , det har förekommit hot mot politiker och handläggare samt en bil har bränts upp
2025-06-02, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kan Fs tystnad bero på det som finns på Aftonbladet idag gällande en familj som fick 3 barn omhändertagna , fritog dem , flydde utomlands där myndigheter tog barnen och mamman. I ärendet har pappan kommit tillbaka till Sverige och nu eftersöks han tydligen , det har förekommit hot mot politiker och handläggare samt en bil har bränts upp

Nån som vet vem det är? Är det kopplat till FU och Fia? Känns som att hon borde veta iom att det är i samma område.
2025-06-02, 21:36
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammikuu
GM borde skaffa ett fadderbarn att fantisera om och kampanja för istället.

Sinnessjukt hur många timmar om dagen hon spenderar på att snacka skit om exet och exets familj/vänner. O hon påstår sig vara psykiskt frisk.

Gillar också hur tjurig hon är för att ”man försöker ta ifrån henne M”. Men hon själv gjorde ju precis samma mot pappan och anklagade honom för diverse övergrepp. Som vanligt med dom här psykfallen är allt ensidigt.
2025-06-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Sinnessjukt hur många timmar om dagen hon spenderar på att snacka skit om exet och exets familj/vänner. O hon påstår sig vara psykiskt frisk.

Gillar också hur tjurig hon är för att ”man försöker ta ifrån henne M”. Men hon själv gjorde ju precis samma mot pappan och anklagade honom för diverse övergrepp. Som vanligt med dom här psykfallen är allt ensidigt.
När exet spelar in samtal är det för att han är sjuk, paranoid och har kontrollbehov. När hon gör det är det tur och för att samla bevis. Osv.
2025-06-02, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snera
Nån som vet vem det är? Är det kopplat till FU och Fia? Känns som att hon borde veta iom att det är i samma område.
Lär inte vara någon som varit osynlig på nätet och inte varit i kontakt med andra kring lvu dock kan det ju vara någon som.mest varit hos de arabisktalande som tex George , F*niq mfl
2025-06-02, 21:48
Medlem
Jag har nog missat en del. Är GM i rätten igen? Eller är det något som är planerat att ske?
Vad har hänt med F? Har hon lagt ned sin TT?
Såg däremot att mammaR har fått tillökning 😅
2025-06-03, 02:01
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammikuu
När exet spelar in samtal är det för att han är sjuk, paranoid och har kontrollbehov. När hon gör det är det tur och för att samla bevis. Osv.
Pappan lämnar säker in videos från hennes tiktok som bevis till rätten hela tiden säger hon men det är ju olagligt men det vet väl inte rätten om att det är. Hon har ju skrivit copyright på sin profil så då blir man stämd om man sprider det vidare 👍.
Man får spela in samtal om man själv är part i det men man får inte sprida det vidare så det känns ju lite som att kasta sten i glashus men vad vet jag 🤷🏻‍♀️.
2025-06-03, 10:10
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Alla som har hört Fias inspelningar och är vid sina sinnens fulla bruk förstår att deras resonemang och slutsatser är riktigt skeva.
Nej, de har inte skrivit om hur de har kommit fram till sina slutsatser. Dessa människor har inte följt regelboken gällande objektiva utredningar på något sätt. De brister på alla plan.

Inte för att vara den som är den men Fias inspelningar är svårtydda. Det är väldigt mycket känslor och en väldigt hetsig stämning. Senaste mötet gick från 0-100 direkt och avslutades lika fort.

Man pratar i mun på varandra, det nästintill skriks, man rabblar upp krav och hot utan att lyssna på svar osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in