2025-06-03, 14:36
Medlem
Nariiouhs avatar
Haha GM fattar inte varningen hon får på sin live och kommer bli perm-bannad inom 1min.

Varför hon interagerar med en uppenbar spammer är en annan femma.
2025-06-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Haha GM fattar inte varningen hon får på sin live och kommer bli perm-bannad inom 1min.

Varför hon interagerar med en uppenbar spammer är en annan femma.
Hon är alls inte ledsen för att hon bor i förorten , hon har gjort påstående att nästan hela Sveriges befolkning bor i förort dvs alla som inte bor i själva Stockholm, iof trodde någon jag pratade med en gång att Uppsala var en förort till Stockholm
2025-06-03, 14:53
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon är alls inte ledsen för att hon bor i förorten , hon har gjort påstående att nästan hela Sveriges befolkning bor i förort dvs alla som inte bor i själva Stockholm, iof trodde någon jag pratade med en gång att Uppsala var en förort till Stockholm

Hon är fortfarande helt besatt över resan sonen ska iväg på. ”Även fast han ser glad ut på bilderna så..”

Ja han mår nog jättedåligt.
2025-06-03, 15:03
Medlem
Mrsmupps avatar
Hoppas GM:s son får underbar semester med sin far och släkt. Måste kännas skönt för honom komma bort från allt ....
2025-06-03, 15:31
Medlem
Hon har pratat om att de stora barnen höll sig undan när hon var hos hen för att de inte gillade sin pappa , nu säger hon att de mobbade henne , kan det vara så att dessa unga i tidig tonår som de då var höll sig undan GM och inte sin pappa
2025-06-03, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Septemberflicka!
Låt mig tillägga:
Sofia P är inte intresserad av något annat än att få hem sina barn.
Bonden däremot agerade ju ungefär som en missnöjespolitiker. Han hade själv erfarenheter av att ha blivit ”misshandlad” av myndigheterna och han såg sig själv som en person som ville föra andra ”misshandlade” människors talan och hjälpa dem mot myndigheterna. Man kan säga vad man vill om hans tokerier, men han kämpade inte bara för egen del, utan lika mycket eller kanske mer, för andra människor som ansåg sig misshandlande av samhället; det är ju helt klart. På det viset hade han ändå empati för de svaga och ville var deras röst.
Sådant saknar ju Sofia helt. Hon kämpar ju bara för sig själv.

Det är helt sant, Palm är ett enmansspel, hon jobbar för sig själv. Det är nog därför hon håller hårt på att FU bara ska ha två medlemmar.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Lär inte vara någon som varit osynlig på nätet och inte varit i kontakt med andra kring lvu dock kan det ju vara någon som.mest varit hos de arabisktalande som tex George , F*niq mfl

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Pappan lämnar säker in videos från hennes tiktok som bevis till rätten hela tiden säger hon men det är ju olagligt men det vet väl inte rätten om att det är. Hon har ju skrivit copyright på sin profil så då blir man stämd om man sprider det vidare 👍. Man får spela in samtal om man själv är part i det men man får inte sprida det vidare så det känns ju lite som att kasta sten i glashus men vad vet jag 🤷🏻‍♀️.

Citat:
Hon är fortfarande helt besatt över resan sonen ska iväg på. ”Även fast han ser glad ut på bilderna så..” Ja han mår nog jättedåligt.

Citat:
Sinnessjukt hur många timmar om dagen hon spenderar på att snacka skit om exet och exets familj/vänner. O hon påstår sig vara psykiskt frisk.

Kort fråga:
Har GM tappat det? De senaste veckorna har jag fått upp de mest knepiga repeat-lives med GM i ständig monolog när jag scrollat TT. Jag hörde ett inspelat samtal mellan GM och sonen samt GM och exet som hon inte tycks veta könet på eftersom hon kallar honom för "hen". Exet lät trött och irriterad, sonen lät som en typiskt plågad 14-åring. Normalt utvecklade tonåringar i den ålder är väldigt ointresserade av sina föräldrar, det är det "normala", GM verkar tro att denna 14-åring ska vara mammig som en sexåring?

Många av dessa ärenden visar hur knasigt det blir att separera barn från föräldrar någon längre tid eftersom barnen genomgår större och snabbare utveckling/förändring än sina föräldrar. En förälder med omplacerat barn behöver vara extremt följsam och tyvärr är det nog så att många av "placeringsföräldrarna" saknar förmåga att läsa av sina barn och göra den anpassning som krävs.
2025-06-03, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Det är helt sant, Palm är ett enmansspel, hon jobbar för sig själv. Det är nog därför hon håller hårt på att FU bara ska ha två medlemmar.

Kort fråga:
Har GM tappat det? De senaste veckorna har jag fått upp de mest knepiga repeat-lives med GM i ständig monolog när jag scrollat TT. Jag hörde ett inspelat samtal mellan GM och sonen samt GM och exet som hon inte tycks veta könet på eftersom hon kallar honom för "hen". Exet lät trött och irriterad, sonen lät som en typiskt plågad 14-åring. Normalt utvecklade tonåringar i den ålder är väldigt ointresserade av sina föräldrar, det är det "normala", GM verkar tro att denna 14-åring ska vara mammig som en sexåring?

Många av dessa ärenden visar hur knasigt det blir att separera barn från föräldrar någon längre tid eftersom barnen genomgår större och snabbare utveckling/förändring än sina föräldrar. En förälder med omplacerat barn behöver vara extremt följsam och tyvärr är det nog så att många av "placeringsföräldrarna" saknar förmåga att läsa av sina barn och göra den anpassning som krävs.
Föräldrarna är kvar i den tid då barnen placerades eller där andra föräldern fick ensam vårdnad särskilt om de inte har haft tätt umgänge under åren , Barnen ses fortfarande som små och deras rum står som när de omhändertogs med de leksaker de lekte med för ett antal år sedan . LM satt och rensade ut barnkläder för någon vecka sedan kläder som varit urvuxna i flera år
2025-06-03, 17:09
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Kort fråga:

GM tappade det i samband med Adamfallet skulle jag säga. Hon har varit på repeat sen dess. Bara samma om o om.
2025-06-03, 20:28
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:

Kort fråga:

Fasaden har börjat krackelerar mer och mer känns det som.
Tror hon egentligen känner att det är kört men vill inte visa det utåt utan hon måste ju kriga för M.
Jag hade också tappat det om jag inte fick träffa min son och särskilt när jag vet att det är pga mig och vad jag gjort 😔, det var ett jäkla misstag.
2025-06-04, 01:39
Medlem
Citat:

Kort fråga:

GM har tappat det ja. Hon pratar om honom som att han är fem år på bebisspråk. Det är så sjukt sorgligt alltihop. Pojken är 14 år och tystlåten. En normal tonåring alltså. Hon vill ha det till att han är hatad, förtryckt, tystad m.m. av hela pappans onda familj. Som om de inte älskar honom precis som hon gör.
Hon förstår nog inte att han kan ha tagit avstånd från henne pga föräldrarnas konflikt. Att han accepterat att han ska bo hos sin pappa och inte pallar med mer än så. Han har väl kompisar, intressen och en stor familj. Hon förflyttar sig längre och längre ifrån honom genom sitt beteende på TikTok. Det förstår hon inte och skriver någon något om att konflikten mellan föräldrarna inte är bra för honom hävdar hon att det inte är en konflikt. Sen blockas man.
2025-06-04, 07:29
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
GM har tappat det ja. Hon pratar om honom som att han är fem år på bebisspråk. Det är så sjukt sorgligt alltihop. Pojken är 14 år och tystlåten. En normal tonåring alltså. Hon vill ha det till att han är hatad, förtryckt, tystad m.m. av hela pappans onda familj. Som om de inte älskar honom precis som hon gör.
Hon förstår nog inte att han kan ha tagit avstånd från henne pga föräldrarnas konflikt. Att han accepterat att han ska bo hos sin pappa och inte pallar med mer än så. Han har väl kompisar, intressen och en stor familj. Hon förflyttar sig längre och längre ifrån honom genom sitt beteende på TikTok. Det förstår hon inte och skriver någon något om att konflikten mellan föräldrarna inte är bra för honom hävdar hon att det inte är en konflikt. Sen blockas man.

Gillar också att hon poängterar att dom är HALVSYSKON!! Och därför inte tycker om M. Som om det skulle påverka deras kärlek mot honom alls.

Helt ärligt skulle jag tro att M är rätt så trött på henne alt har en del hat mot henne. Hon har flera gånger under vintern och våren gått för långt med vad hon säger och visar på TT. Hennes samtal under våren har i princip uteblivit och varat under en minut, det är inte ens normalt för en tonåring. Hade han saknat henne hade han lagt i alla fall 3-5min på någon form av konversation.

GM är helt körd, till skillnad från F som fortfarande har små barn och kan rädda situationen.
2025-06-04, 08:15
Medlem
GM var så gaggig igår att rösten inte höll.
Samt bitter.
Obehaget att hon verkar ha stannat upp i tiden å lever som att hennes son är fem år.
Helt gränslös. Samt att hon tror att hans andra familj verkar lägga 1500% av sin vakna tid att hjärntvätta allt å alla. Den här nya fallet i "rätten" har ju redan havererat. De kommer bli monologer tills 2026 hur "Hen" manipulerat rättsystemet. Inser hon inte att hon gör hela jobbet att måla upp sig som en opassande förälder, helt själv? Varje gång hon är live tar de ca 3 minuter innan vem som helst skulle se att hon har en skev bild på relationer, personlig intrigitet eller ens reflekterat över de hon är dömd för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in