2025-02-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon säger nu att hon anmälde pappa 1 redan 2009 för att han drack och även han blev anmäld för övergrepp vilket las ned

Och då tjuvades hennes vackra lilla flicka😏
2025-02-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
En hel dags arbete med råge eftersom F sa häromdagen att hon vaknar kl 5 på morgonen

Bevis på att det finns bra arbetsförmåga.
Hoppas hennes sjukersättning granskas.
Att börja med nån slags sysselsättning/arbete skulle göra både henne själv och samhället bra.
2025-02-14, 19:42
Medlem
Knähunden legat i soffan bakom henne o petat på tel under en filt mycket under dagen
2025-02-14, 19:56
Medlem
Knähunden legat i soffan bakom henne o petat på tel under en filt mycket under dagen
2025-02-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan

Knähunden verkar ha 2 viktiga uppgifter i F liv.
1.Blockera elaka människor från hennes lives.
2.Laga mat.

Även F:s ex ( barnens pappa) behövde laga mat åt F och hon blev arg när han inte gjorde det.

F tackade idag för alla gåvor hon får av sina följare och påminde att alla gåvor hon får ger hon till barn på TikTok.
2025-02-14, 20:56
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Knähunden verkar ha 2 viktiga uppgifter i F liv.
1.Blockera elaka människor från hennes lives.
2.Laga mat.

Även F:s ex ( barnens pappa) behövde laga mat åt F och hon blev arg när han inte gjorde det.

F tackade idag för alla gåvor hon får av sina följare och påminde att alla gåvor hon får ger hon till barn på TikTok.

Som någon med ett stort matlagningsintresse så blir jag så enormt irriterad de gångerna jag sett Fia laga mat, hon är så extremt oduglig på det, kan fan inte ens hacka en lök korrekt. Förstår varför hon tvingar andra till att göra det. Sulle är inte så mycket bättre själv men han har en del gratis från sin kultur så han känner till diverse kryddor och ingredienser, men när han lagar sina rätter från mellanöstern så är det inget vidare utförande.

Kommer ihåg när Fia stolt visade upp när Sulle gjorde maqluba, hela grejen är liksom att riset ska hålla ihop och vara likt typ en kaka när man vänder ur det ur kastrullen med ris som krispat till sig i botten likt ”soccarat” i en paella, Sulles skapelse välde ut som risgrynsgröt och såg ut som en risotto som någon redan ätit. Sen Fia bredvid som hyllar det som något exotiskt mästerverk. Ååh blir så jävla irriterad, de kan fan inte göra någonting bra de där två.
2025-02-14, 21:12
Medlem
Honnär väl snart uppe i maxblock igen
2025-02-14, 23:10
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Som någon med ett stort matlagningsintresse så blir jag så enormt irriterad de gångerna jag sett Fia laga mat, hon är så extremt oduglig på det, kan fan inte ens hacka en lök korrekt. Förstår varför hon tvingar andra till att göra det. Sulle är inte så mycket bättre själv men han har en del gratis från sin kultur så han känner till diverse kryddor och ingredienser, men när han lagar sina rätter från mellanöstern så är det inget vidare utförande.

Kommer ihåg när Fia stolt visade upp när Sulle gjorde maqluba, hela grejen är liksom att riset ska hålla ihop och vara likt typ en kaka när man vänder ur det ur kastrullen med ris som krispat till sig i botten likt ”soccarat” i en paella, Sulles skapelse välde ut som risgrynsgröt och såg ut som en risotto som någon redan ätit. Sen Fia bredvid som hyllar det som något exotiskt mästerverk. Ååh blir så jävla irriterad, de kan fan inte göra någonting bra de där två.
Hennes kunskaper verkar rätt basala, hon visste inte ens vad umami är 😔.
Däremot är hon väldigt bra på att hypea upp S när han lagar nåt, det låter alltid som att han har uppfunnit hjulet varje gång 😂, rätt gulligt tycker jag.
2025-02-14, 23:13
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Fia förklarade imorse hur viktig TikTok är för henne , hon kommer aldrig någonsin släppa sidan.
På TikTok kan hon varna andra om soc häxor och diskutera med andra som delar hennes åsikter.Och allra viktigaste: Hon kan blocka och tysta ner alla hon inte gillar 😆

När hon fick sonens brev där han bad henne sluta vara aktiv på TikTok lät det nästan att hon va mest arg på HONOM, inte socialtjänsten. Och anledningen varför sonen mådde dåligt va inte bara bilder utan även att hon nämner dagligen deras namn i sina lives.
"Hur många barn heter E och L i Sverige " va F svar till soc😆
Ja ,det finns säkert många barn med samma namn men dem har inte mammor med F:s galna beteende på nätet😅 Usch ,stackars barn ....
Jag hoppas vid min gud att barnens vänner inte hittat henne.
Det där med att inte släppa tiktok tar jag med en skopa salt, hon har alltid sagt att hon kan inte hjälpa någon annan i liknande sits samt att så fort hon fått tillbaka barnen kommer hon att lägga ner hela skiten och aldrig titta tillbaka.
2025-02-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren

Dem 2 är riktiga mästerkockar 🤭
Roligt när dem hashtaggar Zeinas kitchen , SVT ,Köket.se osv till sina inspirerande tips 😂
2025-02-14, 23:51
Medlem
GM har tydligen fått kontakt med mamman till pojken A och sitter och berättar en massa saker som mamman berättat
2025-02-14, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Jag hoppas vid min gud att barnens vänner inte hittat henne.
Det där med att inte släppa tiktok tar jag med en skopa salt, hon har alltid sagt att hon kan inte hjälpa någon annan i liknande sits samt att så fort hon fått tillbaka barnen kommer hon att lägga ner hela skiten och aldrig titta tillbaka.

Tyvärr har dem redan hittat F och listat ut att hon är mamman till E och L , annars skulle inte sonen må dåligt pga hennes TikTok aktivitet.
Det ca säkert stort steg för sonen våga skriva till henne och måste ha varit stor besvikelse för honom se hennes reaktion🤢😭

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in