Jag blir så fascinerad över hur en del av dessa FB-anhängare uppför sig som en kameleont. Dom byter tema, namn, gudstro och syn på vad som är viktigt i livet. Ett exempel som kanske många glömt är kontot Sul*les M*mma. Tidigare under namnet Becr*i (i), och flera andra alias både på TT och Insta.
Ena dagen utklädd med glitter och glamour, rökande och i full gas på konsert. Nästa dag på demonstration med F*U med micken i bägge händerna, ivrigt påhejad av bff ”det svältfö*da sp*ädbarnet” och såklart filmad i alla vinklar av övriga FU-anhängare. Sen sitter man och gråter i slöja över socialtjänstens och domstolars dåliga arbete, för att sen starta ett TT-konto Sw*dish_reverts” där man konverterat till Is*lam tillsammans med make nr ??. Knäböj, bönematta och hälsosam kost..
Stabila föräldrar hela bunten, dom kommer säkert att komma långt här i livet.