2025-02-03, 19:48
  #19345
Medlem
Det hon håller på med nu är 100% narcissistisk abuse. Fy fan va manipulativ hon är. Helt sinnesjukt toxisk. Hon vänder och vrider på verkligheten så det passar henne och är så sjukligt aggressiv. Jag förstår till 1000% varför hon är i den här situationen. Fy fan. Tänk att det är såhär hon bråkar och argumenterar med sina närstående, sina barn. Helt sinnessjukt.
2025-02-03, 19:50
  #19346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Hennes gaslightning fortsätter.
Hon vill visa omvärlden att soc inte gör sitt jobb, medan hon egentligen visar hennes bristande förmåga.
Hon tyckte att socialjouren skulle ringa upp sonen nu i kväll och säga att hon alls inte gjort vad sonen skrivit i brevet
2025-02-03, 19:58
  #19347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon tyckte att socialjouren skulle ringa upp sonen nu i kväll och säga att hon alls inte gjort vad sonen skrivit i brevet

Hmm...

Alltså kan inte samhället stötta henne mer? Hon behöver hjälp. Får hon medicinering?
Jag vägrar tro att hon är ett hopplöst fall. Med rätt stöd och medicinering borde hon kunna fungera bättre. Det hela är sorgesamt.
2025-02-03, 20:01
  #19348
Medlem
Nu är F live igen.
2025-02-03, 20:09
  #19349
Medlem
Hon är så vansinnigt jävla arg idag. Men det är ju väntat efter en viss tid av lugn. Ett riktigt arg-skov! Stackars den som svarar nu på eåv …😔
2025-02-03, 20:15
  #19350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Hmm...

Alltså kan inte samhället stötta henne mer? Hon behöver hjälp. Får hon medicinering?
Jag vägrar tro att hon är ett hopplöst fall. Med rätt stöd och medicinering borde hon kunna fungera bättre. Det hela är sorgesamt.
Finns ingen medicinering som fungerar på personlighets problem och liknande förutom olika lugnande men där är ju effekt bara avtrubbning och lojhet och bara ytterst tillfälligt under några timmar
2025-02-03, 20:27
  #19351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Hmm...

Alltså kan inte samhället stötta henne mer? Hon behöver hjälp. Får hon medicinering?
Jag vägrar tro att hon är ett hopplöst fall. Med rätt stöd och medicinering borde hon kunna fungera bättre. Det hela är sorgesamt.

Hon är inte mottaglig för hjälp och stöd🙃
Hamnar i konflikt med ALLA och är omöjlig att sammarbeta med.
2025-02-03, 20:27
  #19352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon tyckte att socialjouren skulle ringa upp sonen nu i kväll och säga att hon alls inte gjort vad sonen skrivit i brevet

Ja, och vad tänker hon att det ska förändra då hon fortsätter att outa han i varje live. Till och med att han skrivit brev outar hon. Det som är viktigast för henne just nu är hur FEL hon tkr att soc gjort, inte VAD hon gör. Hon har ingen impulskontroll, inget barnperspektiv, inget konsekvenstänk(hon äventyrar ett ev umgänge här), kan inte sätta barnen främst, bristande föräldraförmåga osv osv.
Hon är verkligen helt förlorad i sin egen galenskap
2025-02-03, 20:29
  #19353
Medlem
Ny demo på gång en onsdag när riksdagen har sammankomst
2025-02-03, 20:31
  #19354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Hmm...

Alltså kan inte samhället stötta henne mer? Hon behöver hjälp. Får hon medicinering?
Jag vägrar tro att hon är ett hopplöst fall. Med rätt stöd och medicinering borde hon kunna fungera bättre. Det hela är sorgesamt.

Svårt då personen inte har ngn sjukdomsinsikt.
Men jag håller med dig att det är sorgset. Speciellt nu då hon äventyrar ett ev umgänge med sina barn.
2025-02-03, 20:32
  #19355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tucan83
Hon är så vansinnigt jävla arg idag. Men det är ju väntat efter en viss tid av lugn. Ett riktigt arg-skov! Stackars den som svarar nu på eåv …😔

Kommande dagarna kommer hon bli ännu värre.Sorgligt att hon inte ens kan lyssna på sitt eget barn som ber henne sluta.
2025-02-03, 20:43
  #19356
Medlem
Jag blir så fascinerad över hur en del av dessa FB-anhängare uppför sig som en kameleont. Dom byter tema, namn, gudstro och syn på vad som är viktigt i livet. Ett exempel som kanske många glömt är kontot Sul*les M*mma. Tidigare under namnet Becr*i (i), och flera andra alias både på TT och Insta.
Ena dagen utklädd med glitter och glamour, rökande och i full gas på konsert. Nästa dag på demonstration med F*U med micken i bägge händerna, ivrigt påhejad av bff ”det svältfö*da sp*ädbarnet” och såklart filmad i alla vinklar av övriga FU-anhängare. Sen sitter man och gråter i slöja över socialtjänstens och domstolars dåliga arbete, för att sen starta ett TT-konto Sw*dish_reverts” där man konverterat till Is*lam tillsammans med make nr ??. Knäböj, bönematta och hälsosam kost..

Stabila föräldrar hela bunten, dom kommer säkert att komma långt här i livet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in