2024-08-25, 07:31
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Du har definitivt hoppat i galen tunna när du går och tror på Socialstyrelsens desinformationskampanj att socialtjänsten alltid gör rätt. Både IVO och Socialstyrelsen har skrivit rapporter om att socialsekreterare saknar tillräcklig kunskap för att skriva rättssäkra utredningar. Advokater, forskare och jourhem menar att LVU-kampanjen stämmer, att barn tas felaktigt.

LVU-kampanjen stämmer inte i det avseendet på kidnappning, men den stämmer absolut när det gäller att soc tar barn på magkänslor och personligt tyckande.

Och att utredningarna i mångt och mycket är manipulerade och fullproppade med lögner och osakligheter gentemot föräldrarna.
2024-08-25, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Detta är vad du skrev, det är alltså mamornas barn som de kämpar för, som är pedofiler.
Lite skevt att anklaga Fias barn för att vara pedofiler, är det detta som är "barnpedofiler" som jag hörde Fia snacka om idag?

Typiskt sockärring. Du skyddar de pedofiler som mammorna kämpar för att skydda sina barn från.

Förstår du nu ordbajsande, barnhotande, pedofilskyddare sockärring.
2024-08-25, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Vad snackar du om?
Avsnittet finns uppe ja. Bara att söka.

Tror man på fullaste allvar att specialen tar barn utan GROV anledning är man tappad. Är nog du som gått livets hårda skola och jobbar på Samhall?

Håller helt med, tappad är en bra beskrivning för dig. Att du inte ens förstår källkritik visar din nivå. Farlig person som antagligen jobbar utan utbildning med socialtjänsten.

Mycket farlig
2024-08-25, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Jag skulle vilja svara…det är inte klädsamt att prata om sig själv i tredje person, även kallat illeism. Det kan tyda på egocentrism och narcissism och tecken på störd verklighetsuppfattning.

Pratar du om digsjälv?
2024-08-25, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det är bättre när man får det på recept och kan hämta ut växtdelarna på apoteket för då vet man (förhoppningsvis) att det inte är en massa konstiga saker i det så det är bättre nuförtiden.
Fia tror att psykofarmaka är knark så äter du det är du tyvärr också knarkare 😔.

Jaha, så apoteket sprutar produkter med Spice?
Senast redigerad av Gubba-Klubba50 2024-08-25 kl. 08:03.
2024-08-25, 07:54
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Typiskt sockärring. Du skyddar de pedofiler som mammorna kämpar för att skydda sina barn från.

Förstår du nu ordbajsande, barnhotande, pedofilskyddare sockärring.

Ah ok så det var bara ytterligare personangreppp du ville komma med, då är jag med.
Du behöver inte oroa dig, jag har förstått att du inte gillar mig, det behöver du inte göra.

Så vem i Fias fall är pedofil, och vad grundar du det på? Som jag sagt till dig så anklagar båda föräldrarna varandra för det, men du sitter på mer information än så?
2024-08-25, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Så de vill avslöja sig genom att skicka teckningar till föräldrarna , F förvanskar det mesta och låter uppenbara lögner från personer angående myndigheter spridas i hennes lives så länge personerna inte får ha sina barn hos sig helst de som anklagat den andre föräldern .
Personer som kallar sig jurist och tror på byggnader under jord med uppfödning av barn för olika syften är där och diverse andra galningar som får LM att med sina diagnoser tro på detta och komma än längre från verkligheten och bli än mer rädd

Socialsekreterare är lata, de orkar inte bry sig. De skickade med stor sannolikhet teckningarna utan att studera dem. Även om socialtjänsten medarbetare skulle studera teckningarna skulle de ändå inte med sin låga intelligensnivå förstå.
2024-08-25, 07:59
Medlem
Citat:
Ah ok så det var bara ytterligare personangreppp du ville komma med, då är jag med.
Du behöver inte oroa dig, jag har förstått att du inte gillar mig, det behöver du inte göra.

Så vem i Fias fall är pedofil, och vad grundar du det på? Som jag sagt till dig så anklagar båda föräldrarna varandra för det, men du sitter på mer information än så?

Du är pedofilskyddare, hade du läst alla domar från dessa mammor och börjar med den första blir det tydligt vem som är pedofil.

Statistiskt sätt är 99% av alla pedofila handlingar utfört av män.
2024-08-25, 07:59
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Du har definitivt hoppat i galen tunna när du går och tror på Socialstyrelsens desinformationskampanj att socialtjänsten alltid gör rätt. Både IVO och Socialstyrelsen har skrivit rapporter om att socialsekreterare saknar tillräcklig kunskap för att skriva rättssäkra utredningar. Advokater, forskare och jourhem menar att LVU-kampanjen stämmer, att barn tas felaktigt.

Haha du är för rolig du.
Socialtjänsten sprider en desinformationskampanj om att socialtjänsten alltid gör rätt samtidigt som de skriver rapporter om att socialsekreterare saknar tillräcklig kunskap.

Så man ska lita på socialstyrelsen men samtidigt inte? Låter rimligt!
2024-08-25, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Nja du skyddar en kvinna som valde att skaffa 2 barn med en tunnelbaneknarkare som tydligen också är pedofil.

Jag hade skaffat 0 barn med en knarkare/pedofil, vare sig han e tunnelbaneknarkare eller gräsrökare. Inte klädsamt, bäddar för problem.

Kan du ens skaffa barn är frågan?
Eller kan du bara döma andra?
Du var själv med en knarkare för övrigt
2024-08-25, 08:03
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Du är pedofilskyddare, hade du läst alla domar från dessa mammor och börjar med den första blir det tydligt vem som är pedofil.

Statistiskt sätt är 99% av alla pedofila handlingar utfört av män.

Då kan du väl citera relevanta delar av domen som bevisar detta?
förövrigt vad är ett statistiskt sätt? menar du kanske statistiskt sett?
2024-08-25, 08:07
Medlem
Citat:
Då kan du väl citera relevanta delar av domen som bevisar detta?
förövrigt vad är ett statistiskt sätt? menar du kanske statistiskt sett?

Hade du läst domen?
Du har rätt det är felstavat. Bra jobbat, du är bra på att hitta fel. Socialtjänsten har lärt upp dig utmärkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in