Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-17, 20:22
  #265
Medlem
Eyjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzz-top
jag förstår.. stackarn som inte kan komma! om man är 30 liksom.. men det kanske är så att vissa har väldigt svårt att få orgasmer, men det kanske man kan träna upp? vet inte.. men jag tror det är betydligt fler tjejer som kan komma fast de inte tror det. det måste vara en liten stackars skala som inte har rätt fysiologiska förutsättningar! men skönt att du kan hantera det där på ett bra sätt ändå det kanske handlar om att man inte är "kåt nog" eller nåt.. inte fantiserar eller lever sig in i sitt sexuella liv??

Tror iof inte att orgasmen i sej har med kåthet att göra.. Man kan ju ta sej en orgasm för att somna, kan ju inte påstå att man e nått kåt då... Medans man ibland är sprängkåt men det kan ändå vara extra jobb för att komma.. Tror mer på att det finns så många punkter som kan stimuleras för att komma. Vissa är lättare än andra att hittta. Kanske inte är just den lätthittade som får en att komma.. Men tror fasen att vissa har nog bara inte D .. Men hon tycker ändå att det är svin gött med sex, sådet är inte d.. Plus att hon är inte helt okåt om man säger så ;P
Citera
2010-11-17, 20:32
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyja
Tror mer på att det finns så många punkter som kan stimuleras för att komma. Vissa är lättare än andra att hittta. Kanske inte är just den lätthittade som får en att komma..

Och det värsta för en kille med just det där är att det finns fan inte en tjej som är den andra lik!
Killar har ju liksom bara en grej "rubb it untill it explodes"
Citera
2010-11-18, 00:27
  #267
Medlem
sussistapeters avatar
Många tjejer kan ju inte ens få orgasm även om dom onanerar. Hur ska då en kille kunna lyckas?
Citera
2010-11-18, 03:51
  #268
Medlem
cocotrocaderos avatar
har fejkat några gånger, tills jag erkänt att det faktiskt är helt omöjligt för mig att komma vid vaginal stimulans. och nej, att smeka mig själv samtidigt fungerar inte heller. kommer enbart vid oralsex, och då går det jävlar i mig undan. någon som har en lösning på mitt problem? för det börjar faktiskt tära lite på mig..
Citera
2010-11-18, 08:50
  #269
Medlem
antianals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sussistapeter
Många tjejer kan ju inte ens få orgasm även om dom onanerar. Hur ska då en kille kunna lyckas?

DET kan faktiskt komma efter ett tag. Därför tror jag mest det sitter i huvudet på tjejen.
Är det en ymgre tjej brukar dom vara nervösa för att visa sin orgasm, en kudde att gömma ansiktet (inte för att hon är ful) brukar hjälpa i början.


Ytterligare ett så vanligt fenomen i dagens debatter är att handlar något om killar så nog fan
måste det övergå i vad tjejer tycker, känner, vill och kan och deras problem och hur synd det är om dem.
Den nya feminismen ?
Citera
2010-11-18, 09:11
  #270
Medlem
Glastonburys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocotrocadero
har fejkat några gånger, tills jag erkänt att det faktiskt är helt omöjligt för mig att komma vid vaginal stimulans. och nej, att smeka mig själv samtidigt fungerar inte heller. kommer enbart vid oralsex, och då går det jävlar i mig undan. någon som har en lösning på mitt problem? för det börjar faktiskt tära lite på mig..

Har samma problem fast kan bara komma om någon stimulerar med handen.. Oralsex, nä kommer aldrig.

Men ja, har fejkat orgasmer när jag var yngre (hade aldrig kommit då så visste inte hur det kändes) men det känns så fel nu för att ja.. så som jag känner när jag kommer kan jag inte låtsas känna, det blir konstigt bara. Pinsamt, som att det är tydligt.
__________________
Senast redigerad av Glastonbury 2010-11-18 kl. 09:20.
Citera
2010-11-18, 12:33
  #271
Medlem
Fnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSparkcykel
EDIT:

Ska man sluta bara för att en tjej kommer?? Det är väl då sporten börjar, med att fortsätta...

+ 1

Det finns en enda bra sak med begreppet fejkade orgasmer;
Fy helvete vad man kan såra en kille genom att säga att alla orgasmer man fått med honom inte var äkta.
Problemet är att om man börjar fejka, är det svårt att sluta. Samt att killen tänker ju "men hon kommer av det här, det måste vara skönt så jag fortsätter med det här". Det blir som missvisande konstruktiv kritik. Vill man ha mer njutning av sex så fejkar man inte, för när man väl kommer så vet ju killen om vad som är skönt då! Sen tror jag mycket handlar om att man inte vill såra killens stolthet...
Menmen. Nu babblar jag
Citera
2017-11-20, 21:45
  #272
Medlem
flaskborstes avatar
Grabbar.. hur ofta har ni fakat er orgasm ?

Scenariot.. På fyllan.. hittat trist fet padda på någon krog..det blir sex och du är kåt till en början..Hennes fitta är slapp och intetsägande.. fyllan gör sitt och du vill bara komma ur situationen..

Juckar på och spelar kåt.. sträcker på kuken som i en orgasm.. ligger kvar några minuter med kuken inne.. tar en grogg och drar ifrån hela situationen..

Bruden tror hon var het och du är nöjd..

Hur många av er har fejkat ?
Citera
2017-11-20, 21:47
  #273
Medlem
aldrig, men jag förstår dom som gör det,

finns inget värre för en tjej än när killen inte kommer, dom känner sig SÅÅÅÅÅ misslyckade,
Citera
2017-11-20, 21:50
  #274
Medlem
revodnebs avatar
Har aldrig hänt och kommer aldrig att hända. Vad fan, går det inte så går det inte, det är inte mer med det.
Citera
2017-11-20, 22:02
  #275
Medlem
franges avatar
Det har hänt, iallafall en gång. Ett kvart i tre-krogragg som inte var så jättesöt och hade riktigt fula hängpattar, så det var inte så mycket att titta på. Men det stora problemet var att hon var så slapp så jag tror jag hade kunnat backa in bilen (har en kombi) i henne utan att det tagit emot. Så slapp så det kändes verkligen ingenting, var tvungen flera gånger så den verkligen var inne.

Försökte desperat men fick ge upp efter typ 20 minuters juckande.
Citera
2017-11-21, 09:28
  #276
Medlem
FairyCutes avatar
Men.... haha, en kille kan väl inte fejka!? Jag som tjej märker ju om han har fått utlösning eller inte!

Eller har ni kondom på förstås så märker man det nog inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback