Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-07-12, 15:41
  #1
Medlem
Har ni fejkat orgasm eller varit med någon som fejkat (som ni vet om)?

Jag bara undrar eftersom jag läst om tjejer och killar som fejkar för att få slippa ha mer sex och så att säga kunna avsluta på ett smidigt sätt. Det verkar så vanligt när man läser om det i tidningarna.
Citera
2006-07-12, 15:47
  #2
Medlem
fritte666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happy_Seashell
Har ni fejkat orgasm eller varit med någon som fejkat (som ni vet om)?

Är det så himla vanligt som tidningarna verkar vilja påskina.

En polare till mig har berättat att HAN fejkade orgasm en gång...

Va så att han träffade ett internetragg o hon trugade på att använda gummi, o han precis som jag kan inte använda sig av de...

Han började med att bara försöka sluta knulla, men då va hon på som en igel igen o ville att han skulle fortsätta!!

Så helt resolut började han stöna o hon trodde att de gick för honom, på såvis fick han va i fred sen!!
Citera
2006-07-12, 16:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happy_Seashell
Har ni fejkat orgasm eller varit med någon som fejkat (som ni vet om)?

Jag bara undrar eftersom jag läst om tjejer och killar som fejkar för att få slippa ha mer sex och så att säga kunna avsluta på ett smidigt sätt. Det verkar så vanligt när man läser om det i tidningarna.

jag har faktiskt aldrig behövt göra det. oftast... känns det som att killen skiter i om jag får orgasm eller inte, heh.
så om jag börjar känna mig lite uttråkad o vill avsluta det hela så börjar jag anstränga mig för att han ska få komma istället,
så att han blir trött o somnar.
Citera
2006-07-12, 17:04
  #4
Medlem
Hur kan killar fejka orgasm när tjejen känner av när han kommer? En gång försökte jag att fortsätta i ett par minuter till, efter att jag hade kommit, och då sa hon typ, "men du har ju redan kommit!" Det var lite pinsamt.
Citera
2006-07-12, 18:08
  #5
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Candide
Hur kan killar fejka orgasm när tjejen känner av när han kommer? En gång försökte jag att fortsätta i ett par minuter till, efter att jag hade kommit, och då sa hon typ, "men du har ju redan kommit!" Det var lite pinsamt.

Det är lite olika, det är ju inte alltid det kommer så mycket att tjejen måste känna av det.

Jag borde fejkat orgasm igår så slapp jag skämmas lite när jag inte orkade komma klockan mitt i natten mitt i en arbetsvecka

Annars har jag varit med om att ett ex sen länge fejkade, men det var lätt att märka eftersom hon inte alls kändes eller bar sig åt som hon brukade.

Med någon ny däremot så hade jag säkert varit mer lättlurad.
Citera
2006-07-12, 18:27
  #6
Medlem
Fittslaktarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Candide
Hur kan killar fejka orgasm när tjejen känner av när han kommer? En gång försökte jag att fortsätta i ett par minuter till, efter att jag hade kommit, och då sa hon typ, "men du har ju redan kommit!" Det var lite pinsamt.

Inte alltid dem känner av det, har själv gjort det för det var så jävla träligt
Citera
2006-07-12, 18:48
  #7
Medlem
marskatts avatar
Jag har aldrig gjort det, har aldrig behövt.


Det här hittade jag på sexsvar.com


Citat:
Kan en kille fejka orgasm?

Visst kan en kille fejka en orgasm, ibland för att få slut på ett utdraget och segt samlag. Andra fejkar för att de skäms för att de inte får någon utlösning. Har han kondom på sig när ni älskar kan det vara svårt att avgöra om det verkligen har gått för honom, särskilt om han rusar ut i badrummet för att "spola ner kondomen" direkt efteråt.


Märker en kille om tjejen fejkar orgasm?

Det beror på hur väl han känner henne och hur väl förtrogen han är med hennes fysiska reaktioner vid en äkta orgasm. En del tjejer ligger helt stilla när det går för dem, andra kastar sig av och an, stönar, flämtar och skriker.
75% av kvinnorna får rodnader på kroppen vid en orgasm, de uppträder som fläckar på brösten, halsen, i ansiktet, ryggen och på magen direkt efter orgasmen, och försvinner igen efter några minuter. En orgasm ger också styva bröstvårtor, en sorts lögndetektor alltså - är bröstvårtorna slappa, har ingen orgasm ägt rum. Om killen vill leka detektiv kan han hålla ögonen öppna för dessa ledtrådar.


En anna sak är att slidan drar ihop sig, pulserar liksom när tjejen får orgasm.
Citera
2006-07-12, 18:52
  #8
Medlem
DevilsGirls avatar
Jag har aldrig fejkat... Det är ju barajag som förlorar på det ju... Däremot de "bevisen" för om en orgasm förekommit tycker inte jag stämmer på mig direkt... Jag får ingen rodnad och styva bröstvårtor har man väl redan ändå om man är kåt öht det vill säga...
Citera
2006-07-12, 18:53
  #9
Medlem
Minimonstrets avatar
Känner stor sorg för alla som måste fejka en orgasm !
Citera
2006-07-13, 22:10
  #10
Medlem
stoffahs avatar
Alltså, jag fejkar hela tiden, brukar köra piraten på de flesta tjejer första gånger jag har sex med dem.

.

.

Piraten: Jag tar henne bakifrån, drar ut snorkeln och spottar henne på ryggen så hon tror att jag kommit. Sen vänder jag på henne och sprutar henne i ögat och sparkar henne på smalbenet.

Då hoppar hon omkring som en enögd pirat med träben. Priceless!


inte så uppskattat alltid iofs...
Citera
2006-07-13, 22:19
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoffah
Alltså, jag fejkar hela tiden, brukar köra piraten på de flesta tjejer första gånger jag har sex med dem.

.

.

Piraten: Jag tar henne bakifrån, drar ut snorkeln och spottar henne på ryggen så hon tror att jag kommit. Sen vänder jag på henne och sprutar henne i ögat och sparkar henne på smalbenet.

Då hoppar hon omkring som en enögd pirat med träben. Priceless!


inte så uppskattat alltid iofs...

haha, det var nog det roligaste jag nånsin hört. och tjejerna dom gillar detta?
Citera
2006-07-13, 23:02
  #12
Medlem
filofaxs avatar
Har hänt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback