2006-07-15, 00:12
Medlem
zachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Nja, kanske, men Dida ar ju inte direkt pisskass.

Nej, men körd. Lär redan vara en avklarad affär sägs det. Men man har onekligen haft fel förr...
Citera
2006-07-15, 00:32
Medlem
Shuyins avatar
Ja.. nu blir det ju bara för Inter, Roma och Milan att köpa spelare ifrån lagen som åkte ur.

Zambrotta och Buffon har varit länkade med Milan, Luca Toni skulle jag kunna se spela i båda Milanolagen faktiskt passar bra i båda lagen. Tyska Bayern München är intresserat också.

Blir väl bara Del Piero kvar...
Citera
2006-07-15, 00:37
Medlem
zachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Blir väl bara Del Piero kvar...

Är rädd för att Juve blir jävligt starka nästa år faktiskt. DP lär säkert stanna, men fler med honom gissar jag på. Bojinov bla, plus förmodligen den absoluta lejonparten av dagens bänk. Nedved, Juve eller hem till Tjeckien?

Hoppas bara de inte går direkt upp...
Citera
2006-07-15, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Är rädd för att Juve blir jävligt starka nästa år faktiskt. DP lär säkert stanna, men fler med honom gissar jag på. Bojinov bla, plus förmodligen den absoluta lejonparten av dagens bänk. Nedved, Juve eller hem till Tjeckien?

Det kommer att bli en makalos jakt. Tillsammans med Fiorentina, Bologna, Lazio och tror jag aven Napoli. Intresset kommer att vara på topp från min sida. Sedan Serie A med Roma, Inter, Milan, Sampdoria, Palermo osv.

Det komer att bli en underbar sasong. desutom tror jag att talangerna får ett storre utrymme. Superspannande.
Citera
2006-07-15, 00:42
Medlem
Shuyins avatar
Citat:

I och för sig så kanske en spelare i Sampdoria hellre spelar i Juventus trots mindre speltid i och med att det är Juventus.

Nedved kanske stannar han också ja, han har ju i princip vunnit allting utom VM guld.

Är Chimenti såld till Cagliari?
Citera
2006-07-15, 18:49
Medlem
Citat:

Ungefär samtidigt som Del Piero gjorde sitt utalande om att han skulle stanna i Juven hur det än gick för dem, gjort nedved enligt vissa tidningar ett liknande utalande. Nu kommer jag inte ihåg exakt när och detaljer, men jag tror han skulle stanna iallafall.
Citera
2006-07-16, 10:27
Medlem
gorgons avatar
Måste vara snuset som satt fart på mina fingrar som glider över tangentbordet likt en ballerina på scen. Men denna säsong ser det ut som att serie A får ta ett steg bakåt och istället släppa fram serie B. Att bevittna lag som lazio, verona, genoa, napoli, milan, fiorentina, brescia, bologna och bari ställas mot varandra, är något som för mig känns oerhört attraktivt. Att min fokus lär hamna på alla dessa rejäla hatmöten som borde erbjuda stämning och dynamik så att det räcker och blir över med råge. Än att bevittna fallande svanar och billiga trix i den högsta divisionen, så en väldigt intressant säsong lär det bli.
Citera
2006-07-16, 14:05
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorgon
Måste vara snuset som satt fart på mina fingrar som glider över tangentbordet likt en ballerina på scen. Men denna säsong ser det ut som att serie A får ta ett steg bakåt och istället släppa fram serie B. Att bevittna lag som lazio, verona, genoa, napoli, milan, fiorentina, brescia, bologna och bari ställas mot varandra, är något som för mig känns oerhört attraktivt. Att min fokus lär hamna på alla dessa rejäla hatmöten som borde erbjuda stämning och dynamik så att det räcker och blir över med råge. Än att bevittna fallande svanar och billiga trix i den högsta divisionen, så en väldigt intressant säsong lär det bli.

Milan i Serie B? Nej. Juve i Serie B? Ja.

Citera
2006-07-16, 14:21
Medlem
Shuyins avatar
Ska inte Roma satsa på David Suazo? Vore mycket bra tycker jag.
Citera
2006-07-16, 21:16
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Ska inte Roma satsa på David Suazo? Vore mycket bra tycker jag.

Jag tror/hoppas på Vucinic istället.
Citera
2006-07-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Jag tror/hoppas på Vucinic istället.

Jag också. Buffa.
Citera
2006-07-16, 23:39
Medlem
zachs avatar
Samma här, men fler klubbar sägs vara intresserade. Real och Barca bla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in