Citat:
Ursprungligen postat av Luckyfluke
*bump*
Någon som vet något om vad som händer?
Antingen väldigt hysch-hysch eller så ligger allt i malpåse i väntan på bättre tider.
Som sagt, en civil bevakningsskylt sitter på grinden. Det är enda (utifrån staketet) synliga tecknet på att någon i alla fall bryr sig om bergrummet.