2012-06-09, 15:49
  #949
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveItAll
Nån som vet om det kommit någon ny hyresgäst?

Jag tror inte det kommit nån ny till Svalan i Mölndal ännu. Det sitter en civil vaktskylt på grinden dock..
Citera
2012-06-21, 08:26
  #950
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsifnori
Jag tror inte det kommit nån ny till Svalan i Mölndal ännu. Det sitter en civil vaktskylt på grinden dock..

Ok. Läste i tråden i ett tidigare inlägg att det verkade som att det var nån på g in.
Citera
2012-09-06, 17:51
  #951
Medlem
*bump*

Någon som vet något om vad som händer?
Citera
2012-09-08, 14:36
  #952
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyfluke
*bump*

Någon som vet något om vad som händer?

Antingen väldigt hysch-hysch eller så ligger allt i malpåse i väntan på bättre tider.

Som sagt, en civil bevakningsskylt sitter på grinden. Det är enda (utifrån staketet) synliga tecknet på att någon i alla fall bryr sig om bergrummet.
Citera
2012-09-15, 10:46
  #953
Medlem
Fina bilder på BING maps, helt omaskerat :-)

http://imageshack.us/a/img145/5457/svalan3.jpg
Citera
2012-09-15, 11:26
  #954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackposter
Fina bilder på BING maps, helt omaskerat :-)

http://imageshack.us/a/img145/5457/svalan3.jpg

Tackar.
__________________
Senast redigerad av tsifnori 2012-09-15 kl. 11:30.
Citera
2012-11-29, 23:46
  #955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsifnori
Tackar.

Man ser alla inslag samt nödut på hjässan :-)
Citera
2012-12-02, 09:00
  #956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackposter
Man ser alla inslag samt nödut på hjässan :-)

Nöduten har jag lite svårt att se faktiskt.

Men den är väl ändå plomerad nu. De lät väl bara ett inslag vara kvar?
Citera
2012-12-02, 15:28
  #957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsifnori
Nöduten har jag lite svårt att se faktiskt.

Men den är väl ändå plomerad nu. De lät väl bara ett inslag vara kvar?


Tjänstgjorde här den soliga försommaren 1992! Det var härliga tider och Fotbolls-EM var det också!
Fantastiskt!
Citera
2012-12-02, 16:21
  #958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fancy55
Tjänstgjorde här den soliga försommaren 1992! Det var härliga tider och Fotbolls-EM var det också!
Fantastiskt!


Berätta mer!!!
Citera
2012-12-02, 18:10
  #959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpMyStrumpa
Berätta mer!!!


Tyvärr...
Jag är nog ganska lättspårad och jag vill inte skaka galler!


http://sv.wikipedia.org/wiki/Luftf%C3%B6rsvarscentral

http://www.aef.se/Marktele/Notiser/Strilsystem_m60.htm

http://www.aef.se/FHT-dokument/FV%20Strilsystem%20Strilcentraler.pdf
Citera
2013-01-13, 20:46
  #960
Medlem
Har inte varit så mycket vid Svalan sedan visningen Fortverket hade sommaren 2010. I fredags var jag dock där en sväng och grindarna var öppna. 2st bilar stod parkerade vid det inslaget som inte är plomberat. Någon som vet vad som händer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in