2009-11-01, 14:13
Medlem
Knulla svenskor är standard för oss invandrare som det är för svenskar, så det är väl inget som är speciellt spännande.. (angående saknaden av svenskor historier)..

Bästa sexet jag haft har vart med en iranska.. kåt, vild, stönar sjukt sexigt.
Citera
2009-11-01, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolger75
Dessutom har jag hört många säga att negrer/och negresser luktar skit när de börjar svettas under sexet. Fler med erfarenheter?
aa jo, för det har ju med hudfärgen att göra.. o vilken svettig fitta luktar gott?

Äckligaste brudarna är väl såna som hänger på sunkiga rock klubbar/barer. Öl, snus blandat med svett, blä.
Citera
2009-11-01, 14:46
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoniii
aa jo, för det har ju med hudfärgen att göra.. o vilken svettig fitta luktar gott?

Äckligaste brudarna är väl såna som hänger på sunkiga rock klubbar/barer. Öl, snus blandat med svett, blä.

Olika folkslag har olika lukt , det är inte säkert att man gillar den.
Citera
2009-11-01, 15:24
Medlem
Jag håller mig till svenskt material
Citera
2009-11-01, 17:19
Medlem
dentjejens avatar
Citat:

Ja vi iranska brudar brukar vara 10:e poängare i sängen
Fast är ju halv svensk så jag kanske bara är en 5:a

Har aldrig varit med någon invandrare.. Tror jag håller mig till svenskarna, blir nog bäst så.
Senast redigerad av dentjejen 2009-11-01 kl. 17:23.
Citera
2009-11-01, 20:45
Medlem
lol

min flickvän är "negress" har den frächaste musen jag smakat, så du har nog bara haft otur lol, kan vara infektion eller något annat problem, tror inte de har med behåring heller som en del tycks tro lol.
Citera
2009-12-21, 04:27
Medlem
Kul tråd....

Nja, det är för många olika nationaliteter jag legat och ingen har egentligen känts så himla annorlunda ifrån den andra...

Alla har väl varit sisådär lagom blandat snuskiga och romantiska..
Däremot har jag märkt att när jag fått till med MÖ-tjejer så kan dem bli rejält kinky efter att nervositeten gått bort...

Svenska tjejer verkar vara mer självsäkra i vissa sammanhang.
Polacker däremot går fan fetbort för mig...

Har haft en Polsk flickvän och slappare brud får man fan leta efter. Var som att knulla en slaskhink...

När det kommer till Nordiska tjejer dock så är det Finländarna som är min favorit...

Jag vet inte vad det är med finskorna, men när brudarna säger moi moi eller börjar snacka Finska så blir jag "megakåt"...
Det är något med deras språk som får igång mig
Senast redigerad av Souvenir 2009-12-21 kl. 04:59.
Citera
2009-12-22, 01:32
Medlem
OHJDs avatar
Citat:
Knulla svenskor är standard för oss invandrare som det är för svenskar, så det är väl inget som är speciellt spännande.. (angående saknaden av svenskor historier)..

We're tigers in the bedroom

Det vildaste sex jag haft var iaf med en helsvensk. Efter honom kommer en halviranier..
Citera
2009-12-22, 12:19
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magubara
min flickvän är "negress" har den frächaste musen jag smakat, så du har nog bara haft otur lol, kan vara infektion eller något annat problem, tror inte de har med behåring heller som en del tycks tro lol.

Den somaliskan jag hade sex med var också väldigt fräsch där nere och luktade inget konstigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Souvenir
Har haft en Polsk flickvän och slappare brud får man fan leta efter. Var som att knulla en slaskhink...

Jag hade likadan upplevelse med en bosnisk tjej, nog enda gången jag tyckt sex varit tråkigt.
Citera
2010-01-02, 00:59
Medlem
Snibelsnors avatar
skulle kunna offra lillfingret för att ha sex med en fräch arab tjej..

är hemligt stenkåt på jasmin I alladin.
Citera
2010-01-02, 00:59
Bannlyst
Trekant med 2 somaliska yngre killar som var som apor, klängde och slet sig för bröstet
1 Turk som gillade att köra mig i analen
1 polack som gillade att spruta mig på huvudet, var tvungen att fråga ifall han var sjuk i huvudet.
1 tysk som ville trycka mig därbak medans jag skrek saker på tyska, han fick lära mig fraser som tex "ich liebe chocolate danker" och "For ze Fatherland, for ze fuhrer"
Citera
2010-01-02, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BenganUtanK
Trekant med 2 somaliska yngre killar som var som apor, klängde och slet sig för bröstet
1 Turk som gillade att köra mig i analen
1 polack som gillade att spruta mig på huvudet, var tvungen att fråga ifall han var sjuk i huvudet.
1 tysk som ville trycka mig därbak medans jag skrek saker på tyska, han fick lära mig fraser som tex "ich liebe chocolate danker" och "For ze Fatherland, for ze fuhrer"

Är du en tjej eller kille ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in