2011-03-02, 11:56
Medlem
eradicos avatar
Räknas danskar, makadoner och kroater?
Danskan var rätt tråkig faktiskt, det var i ett släckt rum i missionären. Betyg 2
Makedoniern var lite roligare, ganska undergiven och var med på det mesta. Betyg 5
Kroaten var lite väl dominant, gillade att slåss/bitas och gillade inte oralsex. Betyg tre.
Citera
2011-03-02, 14:08
Medlem
alpha-maennchens avatar
En jävligt läcker pingla i Prag - hennes bröst glömmer jag nog aldrig !
Citera
2011-03-06, 17:38
Medlem
en tight liten 15 årig spansk fjortis. Oskuld var hon också. Brukar aldrig ligga med utländska tjejer men den här va faktiskt väldigt het.. men hon var sååå tight så de gick knappt
Citera
2011-03-06, 21:57
Medlem
Hickclubs avatar
En polska som jag gick och blev tillsammans med. Extremt fin kropp, fräsch, vild, galen... villig att testa nya saker också, för den delen. 5/5.
Citera
2011-03-06, 22:45
Medlem
mightyscoops avatar
Undrar om man upplever dem som hetare bara för att de är "exotiska" och annorlunda. De är ju inte tråkiga svenssons i alla fall.
Citera
2011-03-07, 18:32
Medlem
-Wolfcastle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jr.ewing
Knullade en Albanska i helgen. Hon invandrade i låg ålder och talar bra svenska. Efter 2 veckors dejtande blev jag hembjuden till henne. Hon öppnade dörren iförd en klänning och högklackat. Lite märkligt med tanke på att vi inte skulle ut. Middagen var sådär, lite småprat.

Varje gång jag drack upp glaset fyllde hon på med mer sprit. sen satte vi oss och kollade på tv,och jag pallade inte vänta längre så jag började rycka av klädplagg tills hon var nästan helt naken..reste mig upp och klädde av mig, bar henne till sängen. Märker först då att hon har en enorm fittbuske..men inget hår på övriga delen av kroppen.
Sen körde vi hårt o länge tills jag sprutade och därefter la jag mig.

morgonen efter var hon helsminkad igen och iförd en ny klänning.. juggar är märkligt folk

- Om det där stämmer så hade bruden stil och är mån om sitt utseendet. Det är inte alla som är det. Så grattis, förmodar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Vukovar
Var den där sista kommentaren endast till för att provocera?

Albaner har inget med juggar att göra. Somalier är fan mer släkt med svenskar än vad albaner är med oss.

- Det stämmer. Albaner och juggar är ganska långt ifrån varandra. En brud från serbien som jag låg med hade fräckheten att inte ens duscha dagen efter. Det där med omsmink och ny klänning vid nästan dag fanns inte ens på kartan. På väg ut ur lägenheten så såg hon fanimej ut som jokern i filmen the dark knight.

Så visst finns det skillnader här.

Mvh:
Citera
2011-03-08, 04:45
Bannlyst
Sisådär, satte på en oskuldmuslin på fyllan, ljög om att jag var rik och intresserad av giftemål.
Hon var mest trång och gnällig
Citera
2011-03-08, 10:57
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heeejapa
Sisådär, satte på en oskuldmuslin på fyllan, ljög om att jag var rik och intresserad av giftemål.
Hon var mest trång och gnällig

troligt
Citera
2011-03-08, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
Ja, svara på frågan.

Har personligen några relativt intressanta erfarenheter.

1. Sex med en turkiska som jag körde dirty sex med i alla hål och som senare frågade om jag var frisk (hade inget emot det under sexet och sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej" ). Plus 4 i betyg.

2. En kurdiska som jag bara fick köra i tvåan medans hennes kompis (svenska) blev påsatt på golvet av polarn. 5

3. Slovenska som jag hade "love" med då jag gillade henne. Var dock tvungen att åka hem då hela hennes släkt jagade mig. 3

Detta är 3 ex, fler följer men bidrag gärna med egna berättelser. Utlänningars sex med svenskor räknas givetvis.

Kan bara säga att dom bästa tjejerna som suger är våra svenskor helt otroliga
Sex med flera kurdiskor gillar hårt anal sex skriker o stönar,turkiskor gillar lite mjukare sexmen alla hålär öppna, albanskor ungefär som kurdiskor, bäst är nogändå persikor och assyrier
Citera
2011-03-08, 18:38
Medlem
provat
Danska
Norska
Finska
Thailändska
Filipinska
Engelska
Ungerska
Ryska

Finskan var galen och bets, damen från ungern snorkåt men bästa knullet var en tvåbarnsmorsa från Växjö
Citera
2011-03-14, 02:17
Medlem
Brasilianska

Gillade att suga kuk väldigt mycket, underbar röv så jag spruta direkt varje gång vi körde doggy

Colombianska

Underbar kropp, fett skön fitta.. Hon gillade att dominera och red sjukt bra

Bolivianska

Gillade allt dock var hon inte så bra i sängen ändå, sög uselt

Ryska

Hon stönade underbart, mycket trång fitta med.. =)) Men stönet gjorde allt! Man spruta över hela hennes kropp direkt när hon stöna =P

Thailändska

Damn största fittan, hon var dock helt tokig i sängen.. Man fick pumpa henne i timmar (ska tilläggas att jag kunde knulla henne i timmar och efter det så ringde hon sin pojkvän som var ovetande om vad som hade hänt timmarna innan)

Nigerianska

Världens största röv, och det var grymt skönt och knulla henne doggy =P Mkt våt jämt och ständigt
Citera
2011-03-14, 19:29
Medlem
solopoetry.s avatar
Rekommenderas varmt: en andra generationens som var född i södra Sverige
med föräldrar, släkt och blodsband från Balkantrakterna. Skynda er!
De kan ta slut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in