2008-12-06, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yesterdjur
Känns som att i denna tråd är enda gången som det är samförstånd på FB om att judar är något bra. Härligt!

Förmodar att du menar judinnor, hoppas att du inte gillar att trycka in dasen i judars brunkanaler
Citera
2008-12-06, 18:54
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Några som har tryck på persiskor?

Jo, man fattar varför de gillar att ha amerikanska hangarfartyg nära sig, de vill ha järnet i Persiska viken och det med maximal kraft. Snygga som judinnor. Judinnor är lika energiska oavsett var de än är i världen. Cajunkvinnor är inte heller att leka med. En eritrianske var tråkigare än att se grå färg torka på en betongvägg. Fransyska het som fan. Ryska var lite väl naughty. Montenegress (Montenegro) var het hon också. Svenskor, nja, det var lite väl vaniljigt i jämförelse och så var de fåfänga och hade dålig självkänsla för de trodde inte de var perfekta fysiskt och fokuserade sig på det = jävla gnäll över sin kropp som ändå duger. Polskan vill jag glömma, inte för sexet, men för allt det andra. Polskan var hjärndödande som samtalspartner. Hade hon aldrig börjat pratat med mig så hade vi säkert fortfarande varit ihop.

Svenska tjejer skulle bli jäkligt bra om de slutade vara så utseendefixerade och ytliga.
Citera
2008-12-07, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gobbels
Förmodar att du menar judinnor, hoppas att du inte gillar att trycka in dasen i judars brunkanaler
Nänä något sådant snusk pysslar jag inte med. Tänkte mest använda ordet jude i en något könsneutral ton men vips blev det till en man/tvåan.
Citera
2008-12-07, 01:07
Medlem
MongoHasses avatar
Utan att rangordna:

1 - Turkiska ca 18 år, in och ut inget vidare, min polare väntade utanför rummet - svag 1a

2 - Serbiska ca 16, kåt som fan, ville hela tiden men bara in o ut... Ville gärna prata i tfn med sin tjejpolare samtidigt som hon fick kuk - stark 2a

3 - Tyska ca 30, in o ut... - 1a

4 - Fransyska, färgad ca 25, knullade henne tills med en polare, sög fantastiskt men tog inte i 2.an... helrakad o trång - stark 3a

5 - Amerikanska, ca 40, sög men inte i tvåan... Riktigt stora bröst ;-) - 2a

6 - Polska 26, träffade henne ganska mkt under en längre tid, helrakad och tog gärna i tvåan. Största intresset var att knulla utomhus, helst i bilen på platser där ngn kunde se :-) Blev flera ggr avsugen när vi körde... - 5a

7 - Thailändska 30, supertrång och skrikare när man bottnade henne. Halvrakad, duktig att suga, sprut i ansiktet. Inte tvåan... - 4a

8 - Thailändska 35, skrikare, super på att suga, helrakad, knullade henne en gång i en jacuzzi med folk i närheten, ville gärna bli filmad under tiden... - 4a

9 - Thailändska 22, supersugare, sprut i ansiktet, halvrakad och stora naturliga bröst... Inte silikon som många av dem har.
Men inte tvåan... - stark 3a

10 - 2 Thailändskor samtidigt ca 25, båda suger och riktigt deep... Helrakad o halvrakad, den ena av dem i tvåan...

Har alltså lite förkärlek till asiatiskor... Har haft ytterligare ett par amerikanskor och thaitjejer...
Citera
2008-12-07, 02:14
Medlem
Citat:
Judinnor är riktigt heta. Åfan, mina erfarenheter av iranbrudar är också bra. Kåta som fan. Rätt så pryda på utsidan. Hur raggade du upp henne?

judinnan var en gammal granne till mig som ja stötte på när ja jobbade på mitt första sommarjobb.

iranskan träffa ja på en kryssning till mariehamn.

hon ställde inte upp på båten, men på första dejten vi hade på djurgårn så sög hon av mig när vi picknicka det va rätt koolt. -he he.
---------------------------------------------------

fan glömde några stycken.

ett par finskor har det blivit när man kryssat.

o en thaibrud som man råka snubbla på när man va där på semstern.

.det var nog allt.

den skönaste är helt klart iranskan.

ångrar att ja skrota hennes mob,nr faktiskt.
Senast redigerad av linklunk 2008-12-07 kl. 02:22.
Citera
2008-12-23, 00:50
Medlem
MassiveBs avatar
I helgen blev det lite Syd-Indiskt. Adopterad, men var helt galen på att suga och svälja.
Citera
2008-12-23, 02:45
Medlem
1. Grönländska, 21år, analt. 4/5
2. Turk, 22år, munnen & fittan. 3/5
3. Polack, 33år, i alla tre. 5/5
4. Serb, 20år, i fittan. 3/5
5. Makedonian, 24år, munnen & tvåan. 4/5
6. Fransyska, 29år, i fittan. 2/5
7. Afrikan, 30år, munnen & fittan. 5/5

Det är mina internationella intimakontakter
Citera
2008-12-24, 18:14
Medlem
Betyg till 5

Bolivianska halvsvensk = Gjorde allt sög, svalde, analt 3/5

Halv ungerska = Gjorde allt sög, analt, svalde 4/5

Makedonska = sög, svalde 2/5

Chilenska = sög analt svalde 3/5

Peruan = Jävla inka brud luktande fitta dagen efter sög ej analt 1/5

Albanska = analt suger (sväljer inte ännu men det kommer) 3/5

Korean = tråkig 1/5

Indisk = gjorde allt 2/5

danska = avslutades utan att komma sov brevid i sängen med hennes polare jag raggade upp på flyget till kairo 1/5

halv chilenska = för tunn 2/5
Citera
2008-12-27, 03:22
Medlem
MIna

Eftersom jag har en förkärlek till icke-svenska damer har det blivit en del genom åren:

1. Svensk-grekiska
Avsug och knull i en skogsdunge på språkresa.
5/10

2. Schweiziska
Sög riktigt djupt, doggyknull.
7/10

3. Maltesiska
Sög o red på en pubtoa.
6/10

4. Maltesiska.
F.d. flickvän, testade massa olika grejer. Älskade suga (djupt)
9/10

5. Burundiska.
Ville inte suga men älskade doggy.
8/10

6. Fransyska
Egentligen för ung men kunde suga underbart ändå.
7/10

7. Serbiska
Den hetaste brud jag sett i mitt liv. Glupsk på kuk, älskade doggy, kåt konstant.
10/10

8. Kongolesiska
Egentligen ganska ful men sög bra o särade fint. Sperma i ansiktet ett plus!
7/10

9. Bosniska
Riktigt kåt men vägrade suga
3/10

10. Vitryska
Älskade att suga o rida. Riktigt aktiv o helt outtröttlig. Tog i tvåan utan att klaga!
10/10

11. Litauiska
Ganska oerfaren, men gjorde ett bra försök. UNderbart skönt stön!
7/10
Citera
2008-12-27, 03:27
Medlem
azels avatar
räknas skåningar? :]
Citera
2008-12-28, 17:00
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azel
räknas skåningar? :]

Tyvärr inte i dagsläget. Men vem vet? En vacker dag så.
Citera
2008-12-28, 17:05
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Tyvärr inte i dagsläget. Men vem vet? En vacker dag så.

Om vi har tur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in