Ursprungligen postat av TimeWarp
Har alltid favoriserat utländska kvinnor, ända sen min första "riktiga"flickvän som var från argentina, sedan dess har jag mer eller mindre satsat stenhårt på att berika mig med tjejer från andra länder, bifogar härmed en lista, har varit med ganska många olika, har bott utomlands i flera olika länder och det bidrar också till att det blivit så många olika nationaliteter.....förutom att man är en sex-freak
1. iranska tjejer - varit med ett tiotal kanske och alla har varit otroligt nasty efter ett tag, fantastiskt oskuldsfulla samt sugna på att prova allt och imponerade av en icke omskuren stor kuk och att man inte är hårig. Trånga är bara förnamnet, tror det har att göra med att dom väntar länge tills dom blir av med oskulden, oftast är man deras första eller andra sexuella kontakt.
2. venezuela! Var här ett längre tag och kunde inte få nog, tjejerna är toksnygga och ALLA vet hur man ska knulla, sexiga fraser som " ay papi, entra en mi anal ahora" på högsta volym är oförglömligt. Minus för aidsrisken så man var tvungen att leva med en kondom på kuken.
3. Thai tjejer. har dock endast varit med tjejer därifrån som har bott hela sitt liv i sverige, aldrig besökt landet på plats men det är något speciellt med deras hår/hud som glänser så vackert samt deras härliga trånga fittor som aldrig kan få nog samt man bottnar i efter halva ens kuk.
Förutom dessa tre länder; finland, norge, danmark, tyskland, england, irland, frankrike, holland, schweiz, spanien, italien, grekland, serbien, bosnien, kroatien, ungern, tjeckien, polen, ryssland, turkiet, libanon, syrien, indien, australien, japan, marocko, etiopien, egypten, sydafrika, argentina, chile, peru, colombia, brasilien, usa, mexico, trinidad, puerto rico, canada
Planerar en Brasilien resa och då kanske min topp 3 lista ändras, måste bygga på erfarenheten där då jag bara varit med 2 från det landet och bägge träffade jag i Sverige.....
Säkert glömt nåt land.....alla tjejer har inte träffats i dessa länder, om ni vill träffa tjejer från olika länder så rekommenderar jag starkt Ibiza en sommar!