2006-08-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
"dina ögon knäcker kille" skulle det bli då?

Eller "Dina ögon knäcker, killen"
eller så är knäcker nysvenska för "är vackra/snygga/läckra"
Då blir det "Dina ögon är vackra, killen"

Va fan ska man tro, nu har ju polisen en bil där det står "AINA" på
Nysvenska för Polis...jag blir så trött...

Tyvärr, eller tur, så sitter man inte inne med hela den dialektala ordboken från förorten.
Citera
2006-08-16, 14:57
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit
Det där gäller ju bara om man knullar runt på krogen.
Ja, det finns en poäng i det du säger, men det finns även svenska killar har för vana att dricka hemma även om man bara äter middag eller tittar på TV osv.

//Fia, Förenade nationerna (FN)
Citera
2006-08-21, 00:14
Medlem
TimeWarps avatar
Har alltid favoriserat utländska kvinnor, ända sen min första "riktiga"flickvän som var från argentina, sedan dess har jag mer eller mindre satsat stenhårt på att berika mig med tjejer från andra länder, bifogar härmed en lista, har varit med ganska många olika, har bott utomlands i flera olika länder och det bidrar också till att det blivit så många olika nationaliteter.....förutom att man är en sex-freak

1. iranska tjejer - varit med ett tiotal kanske och alla har varit otroligt nasty efter ett tag, fantastiskt oskuldsfulla samt sugna på att prova allt och imponerade av en icke omskuren stor kuk och att man inte är hårig. Trånga är bara förnamnet, tror det har att göra med att dom väntar länge tills dom blir av med oskulden, oftast är man deras första eller andra sexuella kontakt.

2. venezuela! Var här ett längre tag och kunde inte få nog, tjejerna är toksnygga och ALLA vet hur man ska knulla, sexiga fraser som " ay papi, entra en mi anal ahora" på högsta volym är oförglömligt. Minus för aidsrisken så man var tvungen att leva med en kondom på kuken.

3. Thai tjejer. har dock endast varit med tjejer därifrån som har bott hela sitt liv i sverige, aldrig besökt landet på plats men det är något speciellt med deras hår/hud som glänser så vackert samt deras härliga trånga fittor som aldrig kan få nog samt man bottnar i efter halva ens kuk.

Förutom dessa tre länder; finland, norge, danmark, tyskland, england, irland, frankrike, holland, schweiz, spanien, italien, grekland, serbien, bosnien, kroatien, ungern, tjeckien, polen, ryssland, turkiet, libanon, syrien, indien, australien, japan, marocko, etiopien, egypten, sydafrika, argentina, chile, peru, colombia, brasilien, usa, mexico, trinidad, puerto rico, canada

Planerar en Brasilien resa och då kanske min topp 3 lista ändras, måste bygga på erfarenheten där då jag bara varit med 2 från det landet och bägge träffade jag i Sverige.....

Säkert glömt nåt land.....alla tjejer har inte träffats i dessa länder, om ni vill träffa tjejer från olika länder så rekommenderar jag starkt Ibiza en sommar!
Citera
2006-08-21, 00:29
Bannlyst
Asiatiska eller neger tjejer skulle jag inte ens ta me tång.. oerhört avtändande
Citera
2006-08-22, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gbg02
Asiatiska eller neger tjejer skulle jag inte ens ta me tång.. oerhört avtändande

Håller med... jag håller mig helst till ariska flickor (vita), sydeuropeiskor och latinamerikanskor.
Citera
2006-08-23, 01:03
Medlem
TheMPGs avatar
Chilensk brud, tog hennes oskuld..
men hon var lite knepig, hennes hål satt jävligt långt ner, vilket gjorde att missionären skippades, trång, sög hyffsat. väldigt rolig, trevlig och bra tjej.

satte på henne en 7-8 ggr

annars har det nog bara varit nordiska tjejer (nej jag räknar inte sex med norskor som "invandrarsex")
Citera
2006-08-23, 18:04
Medlem
SalmonOfKills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimme
Inte mycket att komma med? Jag har aldrig ens sett en halv same! Var hittar man sådana?

Åk upp till Lappland och medtag motorsåg eller annat valfritt klyvningsverktyg så ska du nog få se på ett och annat!
Citera
2006-08-26, 23:20
Bannlyst
Är det bara jag som inte fattar vad turk-madrasserna ser för coolt i att ha en svettig, hårig, flottig, kroknäst, svartmuskig blatte inuti sej?

Fast en del kurdiska tjejer e läckra knull, för det mesta...
Citera
2006-08-27, 07:39
Medlem
H-e vad folk har knullat runt i världen verkar det som. Norden och Sydamerika är det enda som kommit i min väg.
Citera
2006-08-27, 09:26
Medlem
iommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
Har alltid favoriserat utländska kvinnor, ända sen min första "riktiga"flickvän som var från argentina, sedan dess har jag mer eller mindre satsat stenhårt på att berika mig med tjejer från andra länder, bifogar härmed en lista, har varit med ganska många olika, har bott utomlands i flera olika länder och det bidrar också till att det blivit så många olika nationaliteter.....förutom att man är en sex-freak

1. iranska tjejer - varit med ett tiotal kanske och alla har varit otroligt nasty efter ett tag, fantastiskt oskuldsfulla samt sugna på att prova allt och imponerade av en icke omskuren stor kuk och att man inte är hårig. Trånga är bara förnamnet, tror det har att göra med att dom väntar länge tills dom blir av med oskulden, oftast är man deras första eller andra sexuella kontakt.

2. venezuela! Var här ett längre tag och kunde inte få nog, tjejerna är toksnygga och ALLA vet hur man ska knulla, sexiga fraser som " ay papi, entra en mi anal ahora" på högsta volym är oförglömligt. Minus för aidsrisken så man var tvungen att leva med en kondom på kuken.

3. Thai tjejer. har dock endast varit med tjejer därifrån som har bott hela sitt liv i sverige, aldrig besökt landet på plats men det är något speciellt med deras hår/hud som glänser så vackert samt deras härliga trånga fittor som aldrig kan få nog samt man bottnar i efter halva ens kuk.

Förutom dessa tre länder; finland, norge, danmark, tyskland, england, irland, frankrike, holland, schweiz, spanien, italien, grekland, serbien, bosnien, kroatien, ungern, tjeckien, polen, ryssland, turkiet, libanon, syrien, indien, australien, japan, marocko, etiopien, egypten, sydafrika, argentina, chile, peru, colombia, brasilien, usa, mexico, trinidad, puerto rico, canada

Planerar en Brasilien resa och då kanske min topp 3 lista ändras, måste bygga på erfarenheten där då jag bara varit med 2 från det landet och bägge träffade jag i Sverige.....

Säkert glömt nåt land.....alla tjejer har inte träffats i dessa länder, om ni vill träffa tjejer från olika länder så rekommenderar jag starkt Ibiza en sommar!

fan, sicken storknullare.
men ibiza, är inte det lite lågvattenmärke?
Citera
2006-08-31, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
Man bor eller har vart på besök uppe i norrland. Och ju närmare fjällen du kommer desto lättare blir det att hitta samebrudar. Aldrig haft sex med en same men de skulle vart nånting utöver de, varför skryta om att man har knullat thailändare de har ju alla när man kan säga att jag har tryckt en lapp Däremot har ju många brudar från tex lycksele lappar i släkten så det har säkert blivit någon halvsame eller fjärdedelsame utan man vet om det.

Ganska mycket samer i gällivare/kiruna, även norra norge, karasjok/kautokeino där kryllar det, själv förlorade jag oskulden med en same när jag var 14, hon var 2 år äldre.. De blev rätt vilt till slut.. då var jag stolt kan jag säga
Citera
2006-08-31, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimjoe
Vilken j-a blattehora.

DET kommenterar du minsann... men alla dessa stolta pojkar tidigare i tråden (no offence) kommenterar du minsann inte... konstig kille du...

Blattehora ligger väl ganska så nära till hands för dej med då... iom att du snusat runt sydamerikanskor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in