2010-04-16, 14:38
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockoo
jag fattar inte hur folk ska hitta så många villiga invadrar tjejer..

Jag är invandrare men jag har bara satt svenskor :S

Då kan du vända på frågan och fråga dig själv hur svenskor kan vara villiga att sätta på dig
Citera
2010-04-16, 19:15
Medlem
sinsins avatar
hmmmm då ska vi se här i anteckningarna...

1: svart tjej från typ uganda eller något..minns ej: putande ass.smal. red sönder snoppen.
2: syrianska: kåtare än 67 killar tillsammans. hon hade fin put gump. sög svalde.sprut överallt. - ej analt.
3: 10-tal bosnier och kroater och serber. dom tjejerna e helt sexgalna.. börjar alltid med JAG E INGEN SÅN TJEJ.. plötsligt rider dom analt. och skriker som brunstiga delfiner.

4: några rumänskor. väldigt villiga.. ställer inga frågor knullar på bara..

5: hmm va va de mer.. 2 polskor,. ganska vilt måste jag erkänna. då dom tål mkt.och vill mer o mer.får inte nog
nuför tiden är jag bara med svenskor.då jag saknar dom. och trött på utlänska..

/piizout
Citera
2010-04-16, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JizzieJinx
Fasen, låter som att grabbarna här på FB verkligen har FB kuk och är riktigt jävla heta . Trodde de flesta var riktiga pulver i sextonårsålden. Här ska jag slänga upp en liten annons om jag någon gång skulle bli singel.

allting är ju givetvis påhittat....
Citera
2010-04-16, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sinsin
hmmmm då ska vi se här i anteckningarna...

1: svart tjej från typ uganda eller något..minns ej: putande ass.smal. red sönder snoppen.
2: syrianska: kåtare än 67 killar tillsammans. hon hade fin put gump. sög svalde.sprut överallt. - ej analt.
3: 10-tal bosnier och kroater och serber. dom tjejerna e helt sexgalna.. börjar alltid med JAG E INGEN SÅN TJEJ.. plötsligt rider dom analt. och skriker som brunstiga delfiner.

4: några rumänskor. väldigt villiga.. ställer inga frågor knullar på bara..

5: hmm va va de mer.. 2 polskor,. ganska vilt måste jag erkänna. då dom tål mkt.och vill mer o mer.får inte nog
nuför tiden är jag bara med svenskor.då jag saknar dom. och trött på utlänska..

/piizout

Intressant!
Ännu mer intressant, hur lyckas du?
Citera
2010-04-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sotegihe
Intressant!
Ännu mer intressant, hur lyckas du?

Nu vet jag att du är sarkastisk men för att förklara för andra som tror på honom:

Vem fan går tillbaks till Svenska tjejer när man haft sånna meriter med utländska brudar? Seriöst...
Visst kan Svenska tjejer vara riktigt heta, men inte tillräckligt för att ge upp ett 10-tal brunstiga delfiner eller 67 kåta killar.
Citera
2010-04-17, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schenkenberg87
Nu vet jag att du är sarkastisk men för att förklara för andra som tror på honom:

Vem fan går tillbaks till Svenska tjejer när man haft sånna meriter med utländska brudar? Seriöst...
Visst kan Svenska tjejer vara riktigt heta, men inte tillräckligt för att ge upp ett 10-tal brunstiga delfiner eller 67 kåta killar.

Faktum är att jag faktist är seriös. Varför skulle jag inte vara det?
Citera
2010-04-17, 18:27
Medlem
Har väl utforskat lite av den mångkulturella hon-beståndet.

1. Liten asiatisk brud, skitsnygg men var som ett barn i kroppen. Dessutom vart det lite jobbigt att höra "Åh gud Åh gud Åh gud" under hela knullet. - 2/5 Tv4 solar.

2. Syrianska med silikon, var så jävla plaskvåt och billig. Knullade i baksätet i hennes lilla bil. 4/5 Tv4 solar.

3. Etiopien, kan ha vart somalisk. Var så jävla konstig lukt på henne så det knappt var körbart, skickade in henne i duschen och körde igen. Ett jävla snack om att hon inte var så här lätt fotad och att hon kände sig som en hora. Jag ringde taxi direkt efter jag kom.
Första och sista gången jag gör det. Minus 3 stora regnmoln.
Senast redigerad av VroomRS 2010-04-17 kl. 18:54.
Citera
2010-04-18, 12:31
Medlem
Får även tjejer berätta?
Citera
2010-04-18, 13:03
Bannlyst
Äckligaste sexet jag haft var med en kurd. För det första hade hon mens, för det andra var hon stel som en pinne, för det tredje så luktade hon curry (placebo?) där nere. Och jag hade kondom (tur var väl det).
Citera
2010-04-18, 13:08
Medlem
Reapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Får även tjejer berätta?

kör hårt
Citera
2010-04-18, 21:13
Medlem
okej..va med en kille som var adopterad från Asian nånstans, kan ha varit Korea. Klassas adopterade som invandrare?? anyway. Det var väl helt ok. Han älskade iallfall att köra doggy. Väldigt vältränad var han också...
Citera
2010-04-18, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
okej..va med en kille som var adopterad från Asian nånstans, kan ha varit Korea. Klassas adopterade som invandrare?? anyway. Det var väl helt ok. Han älskade iallfall att köra doggy. Väldigt vältränad var han också...
Ok, en asiat som är vältränad. Man kan enligt mina definitionsmått inte vara vältränad om man är under 180 så därför är ditt resonemang felaktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in